לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ריקנות


The place I can run crying to .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013


אני רוצה שיעבור כבר , שיגמר הסבל הזה .

אבל לפרוש לבד אני לא אפרוש , לפרוש זה לוותר ... להיכנע . לא מתאים לי .

אני רוצה לראות שאני יכולה ..................... למרות הכל

ולמה אני בוכה ? כי זה כואב כשמעמידים אותך על הטעות שלך .

נכתב על ידי חתולרטוב , 14/4/2013 20:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואולי עכשיו תהיו קצת בשקט


אולי עכשיו תשתקו שניה , תחשבו רגע

תחשבו על מה יש לכם ועד כמה זה המון

כמה נותנים לכם , כמה אהבה , כמה תמיכה , כמה השקעה .

עכשיו תחשבו שהם נעלם , פוף . אין כלום , הכל קר בודד ואכזרי .

אין למי לפנות כי כולם שונאים , כולם , גם זאת שהייתה החברה הכי טובה שלך ביסודי , היא שונאת אותך , למה ? כי את יהודיה

ואמא אמרה ששונאים יהודים , אז היא שונאת יהודים , כי הם הורסים לה את המדינה , כי בגללם ההורים רבים כי אין כסף .

 

אוי אוי , ילדים מתנשאים ובורים שכמותכם אולי תבינו פעם אחת ולתמיד כמה אתם לא מעריכים כלום . כמה הכל ניתן לכם בכפית של כסף .

ואולי אז תבינו כמה אתם יכולים במקום לבכות על שטויות לשנות .

 

כי בואו נגיד ככה "לזכור ולא לשכוח " לא הכוונה רק לזכור את המספר , אלא לזכור , ולא לשכוח , ולא לתת לזה לקרות שוב . שזה הפחד הכי גדול . זה למה כולם כלכך חופרים לכם כל שנה . כדי שלא תאפשרו לאף אחד להביא את החברה למצב כזה .

הרי הכל היה ידוע , כמעט גלוי לגמרי , למה זה לא נמנע ? קטונטי מלהבין את כל הסיבות .

 

אני רק אבקש מכם

היום

לשתוק קצת ,

להקשיב , ואולי אפילו לבכות .

ולחשוב , הרבה מחשבה , על העתיד , על העבר , ועל ההווה .

תחשבו איך אתם הייתם רוצים שהעולם הזה ייראה , אחרי סבל שכזה , איך הייתם רוצים  שיזכרו .

תשנו

תיצרו

תחוו

כי הם לא עשו זאת , כי מהם ניטלה הזכות

תנצלו אותה , כמה שתוכלו , והכי טוב שתוכלו .

אל תביישו אותם .

אני הייתי מתביישת להסתכל על אומה שנפגעה כלכך חזק מגזענות , גזענית כלכך , לא רק כלפי חוץ אלא אף פנימה .

 

חתולרטוב~

אני מקווה אף פעם לא להיות אטומה לזוועות כי ברגע שאהיה אדע שמשהו נשחק בי .

 

נכתב על ידי חתולרטוב , 7/4/2013 20:05  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל מטרדי נפשי


אני רוצה לשתף במשהו שמדיר שלווה מנפשי .

העובדה שזה כלכך מוזר לאנשים לראות אותי בסיטואציות מיניות ...

אני שמחה טיפה , כי זה אומר שאני לא "זונה "

אבל אני רוצה לדבר , לשתף , לבקר . וכל שאני מקבלת זה מבטים מוזרים ...

כי אולי לדבר על זה  יהפוך את זה לפחות מוזר בשבילי עצמי .

 

עזבו את זה שאני חלוקה בעניין , זה בין גועל כלשהו לבין תאווה לעוד .

 

מה קרה פתאום שהגבולות התרחבו כלכך ?

התחלתי לבטוח בך אולי ?

או שמא אני חרמנית פשוט ואני אתחרט על העניין

אבל תהרוג אותי אני נהנת אפילו שלא אני זו שגומרת

 


 

ועוד משהו שמטריד את נפשי :

מחר

אני לא יודעת כיצד אתפקד מחר , אני לא רגילה לחברת אנשים , אני פשוט לא , בחופש הזה הייתי מספר ימים בחברת אנשים , אבל כולם בעלי אותם תחומי עניין כמוני , רצון כלשהו להכיר אותי , לבלות איתי זמן .

עכשיו אני אחזור למסגרת שאני לא שלמה איתה , עם אנשים שכמה מהם אני רוצה שיתרחקו ממני כמה שאפשר .

 

נהיה לי קר רק מלחשוב על כולם שם .

 

בבקשה שאני לא אעצבן שם את כולם .

בבקשה שאני אהיה נסבלת .

בבקשה שאני אהיה מובנת , לפחות בערך .

 


 

הורים תפסיקו לדבר עלי כאילו אני מסכנה , די להסתכל בתמונות ישנות שלי ולהגיד עד כמה אני נראת שם פגיעה , די , אני לא אוהבת את התקופות הללו . אני לא אוהבת את עצמי שם .

אני אוהבת את עצמי עכשיו , תסתכלו עלי עכשיו , תראו עד כמה השתפרתי , תהיו גאים בי כמו שאני גאה בעצמי .

 

נכתב על ידי חתולרטוב , 2/4/2013 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  חתולרטוב

MSN:  תבקשו :3

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחתולרטוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חתולרטוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)