לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014

עדכון קטנטן. :)


אני לא נמצא פה הרבה כי אין לי הרבה הזדמנויות.. אבל אני רוצה לעדכן פה לפעמים..

אז יש לי תקופה קצת קשה. אני עצבני כל הזמן. תמיד כועס וצועק לרב עם אנשים.. נראה לי זה בגלל שאני שומר דברים בבטן,עכשיו התחלתילהוציא אתמה שאני מרגיש וזה לא רגיל..

עוד כמה ימים אני אמור להתחיל לקחת הורמונים אז אני בטוח יהיה יותר עצבני מבדרך כלל.. וואי אני ממש מפחד מזה.

גם הבנתי ששאחת התופעות לוואי של ההורמונים זה רעב מוגבר,ורוב האנשים משמינים בחצי שנה הראשונה. אני לא רוצה:<

והבנתי שאם מתאמנים תוך כדי ההורמונים אז מסת השריר גדלה ואז זה לא הופך לשומן או משהו כזה.. בקיצור,אמן יהיה טוב ואני אשתדל לעשות מה שאני יכול.

חוץ מזה,החלטתי לעזוב את המשימה שלי בשנתשירות. אני 7 חודשים בשנת שירות ולא עשיתי עדיין שום דבר משמעותי ואני לא מוכן לזה יותר.

אני רוצה שנה משמעותית,אני רוצה חניכים ואני רוצה שה4 חודשים שנשארו לי לא יהיה בזבוז.

הסיבה היחידה שהשנה הזאת היא לא בזבוז מבחינתי היא בגלל שנכנסתי לצוות שמארגן את המצעד וכל מיני אירועי גאווה באשדוד,וכי אני מתחיל את התהליך שלי בזכות השנה הזאת. וכי הכרתי המון אנשים מדהימים.אם לא היה לי את זה,לא הייתי נשאר פה..

טוב אני מרגיש קצת מפגר כי יכולת הניסוח שלי היום ממש לא משהו. אני אכתוב פה כבר פעם אחרת.. אין לי כוחותלזה כרגע.

תמצית של מה שכתבתי- אני עצבני תמיד,לא מבין למה אני פה ואני מתחיל הורמונים בימים הקרובים.

נכתב על ידי , 26/3/2014 13:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)