לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

יום ההבנ"ה


היום, ה-17.5 מצויין בישראל יום ההבנ"ה - היום הבינלאומי נגד הומופוביה.
תכלית יום זה הוא להוריד את ההומופוביה ואת הלהט"בופוביה בכללותה, ע"י דוכנים, הרצאות, דיונים וחשיפה רבה ככל שניתן את הציבור לאמת שבנושא הזה.
היום הזה מצויין בישראל החל מ-2006, ונבחר דווקא ה-17.5 כי ביום זה הוסרה ההומסקסואליות מרשימת ההפרעות הנפשיות ע"י ארגון הבריאות העולמי, בשנת 1990.

ישנו אתר שלם העוסק בנושא ההבנ"ה ובוא יש מידע רב, ועוד -   http://www.havana.org.il/

 

 

אני מקווה שיהיה יום מוצלח ושלא יהיו בעיות..

 

 

ועוד משהו.. ראיתם מה קרה עם ההצבעות בכנסת לגבי הנישואים האזרחיים?

11 בעד
39 נגד

70 נמנעים

 

 

או לפי איך שקוראים להם בעיתון:

חופשיים - ביניהם מספר ערבים שזה דיי מפתיע.. (ועוד)

חשוכים - ביניהם דליה איציק,יובל שטייניץ,לימוד לבנת וזאב בנימין בגין. (ועוד)

פחדנים - ביניהם גלעדן ארדן,אהוד ברק,בנימין בן אליעזר,עינת וילף,אורית זוארץ,יואל חסון,

איתן כבל,משה יעלון,אביגדור ליברמן,שאול מופז,בנימין נתניהו,עמיר פרץ,גדעון סער,ראובן ריבלין,סילבן שלום,שלום שמחון (ועוד)

 

 

לא הפתיע אותי במיוחד שלא קיבלו את זה.. אבל זה כן העציב אותי.. וגם העציב אותי הכמות של הפחדנים...

ועוד יותר העציב אותי הכמות של הבעד.. למה כל כך מעט?

איפה הדמוקרטיה במדינה הזאת? יותר מידי דוסים וימניים בכנסת.. אין סיכוי שיאשרו חוק כזה במדינה.

 

 

אבל כמו שניצן הורוביץ אמר - אין לנו אופציה להתייאש.

 

 

אז שיהיה לנו בהצלחה גם היום ביום ההבנ"ה וגם בהשגת המטרות שלנו - שיוויון זכויות,חופש בחירה,חופש נישואים והפסקת ההומופוביה.

(ואולי לעוד מטרות ששכחתי (?)

 

 

נכתב על ידי , 16/5/2012 23:41  
הקטע משוייך לנושא החם: היום הבינלאומי למאבק בהומופוביה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)