לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

תני לי שקט נפשי,וכוח להמשיך..


(אייל גולן - יפה שלי)

 

טוב.. אז קודם כל רציתי להגיד תודה רבה לכל החברים המדהימים שלי שתמיד נמצאים בשבילי בכל מקום כשאני צריכה אותם..

בלעדיהם לא הייתי יכולה להתמודד עם כלום.

דבר שני - אני כ"כ מצטערת שהלכתי לדבר עם היועצת.. הייתי צריכה לעזוב את הנושא הזה בלי לעשות כלום..

אבל בכל מקרה.. דיברתי איתה..(היא דיי רודפת אחריי כרגע)

והיא רוצה לערב כל מיני גורמים חיצוניים..

ואני ממש ממש לא רוצה.

 

בכל מקרה.. בנושא אחר..

הגעתי להחלטה!

אני כן רוצה לעשות את התהליך לשינוי מין.. אולי חלק,אולי הכל.. את זה נראה כבר..

בכל מקרה,אתמול אחרי שהחלטתי את זה פשוט הלכתי לישון עם חיוך :)

אז זה דבר טוב..

 

בנוסף אתמול גם סיפרתי לכמה חברים שאני טרנס..קיבלו את זה מאוד יפה!

תמכו והכל.. :)

אין על חברים שלי.

 

ובנושא חדש..

החלטתי לעשות קעקוע!

קטן,לא משהו גדול..

ממש קטן.. נראה כבר איזה...

בכל מקרה קבעתי עם המקעקע ליום חמישי אחה"צ.. אחרי השיעור נהיגה..:)

מסתבר שהם לוקחים 150 ש"ח רק בשביל לפתוח מחט חדשה!

אז בהתחלה רציתי לעשות סמיילי קטן וחסר משמעות :)

ואז החלטתי שאם כבר פותחים מחט חדשה אז עדיף על משהו עם משמעות..

וזה גם קעקוע ראשון אז...:)

בקיצור חשבתי לעשות כזה את המשפט Noboddy's Perfect

כי זה משפט שאני מאוד אוהבת ורוצה לזכור אותו במשך כל החיים..

אבל הצעות אחרות יתקבלו בברכה!

 

 

ממ.. ונושא אחרון..

יש לי טסט בתחילת יוני!! :D

יום שישי אני גם אמורה לדעת באיזה תאריך..:)

סתם כי אני מתרגשת מזה..בכל זאת.. ללמוד נהיגה כמעט שנה זה לא צחוק חחחחח

 

 

טוב עכשיו באמת נושא אחרון!

היה לי היום מתכונת במתמטיקה.. הצלחתי לעשות אולי חצי תרגיל.. וישבתי שם כמעט שעתיים.

סביר להניח שקיבלתי גג 5... כי גם אם עשיתי חצי תרגיל זה לא אומר שאקבל 12 נקודות.. כי סביר להניח שלא צדקתי בכלום..

אבל במתכונת הקודמת קיבלתי 50 ומשהו!!

מקווה שהמורה תתחשב בזה חחח...

 

 

טוב אז שיהיה לילה טוב והמשך שבוע טוב :)

 

נכתב על ידי , 21/5/2012 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)