לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

התלבטות..


כמה פתוח אני יכול להיות פה? מישהו באמת קורה פה?

ואם הבן אדם הלא נכון יקרא פה את מה שאני כותב? ודווקא הפעם?

אני כן רוצה שיקראו אבל אני גם רוצה להיות פתוח פה..

רוצה לכתוב את מה שאני מרגיש ואת מה שאני רוצה לעשות..

רוצה לכתוב את ההתלבטות שלי ואת הסיבות למה כן ולמה לא..

שזה יפתור לי את כל הבעיות אבל מה יהיה עם מי שאוהב אותי? או בכלל כל מי שמכיר אותי?

ומה יהיה איתה? היא תרגיש כל כך אשמה והיא עשתה לי כל כך טוב..

וזה ירדוף אותה כל החיים וזה יהיה רק בגללי..אבל לא יהיה אכפת לי...

אבל פתרונות אחרים אין לי.. לשום דבר.

כל פעם קורה משהו חדש.. או שאני עושה טעות חדשה.. והכל רק נהיה גרוע יותר.. 

תוספת של לחץ... 

אין לי מצב רוח אפילו לשמוע מוזיקה

אפילו לדבר עם חברות בטלאפון..

לא רוצה כלום.. לא רוצה בכלל לצאת מהמיטה.. הלוואי והייתי יכול..

כל יום כל היום אני בוכה (כשאני לבד) ופשוט נמאס לי מהכל.. 

אין לי מצב רוח אפילו לספר לאנשים על הבעיות שלי כי כבר ברור לי שאין פתרון..

אין מה לעשות.. ואני ממש לא מחפש רחמים...אני גם לא מרחם על עצמי..

פשוט רוצה שזה יגמר כבר.. אני אפילו לא רוצה שיפתרו הבעיות כי תמיד יהיו בעיות חדשות..

פשוט לא רוצה להיות כאן יותר..

נכתב על ידי , 29/5/2012 12:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)