לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

חודש גאווה שמח! :)


אז אתמול נפתח חודש הגאווה..שבוע הבא ביום שישי יש את מצעד הגאווה בל אביב :)

לא יודע מה איתכם,אני הולך :)

זה כל כך משמח אותי לראות את הקהילה ככה מאוחדת ושמחה יום אחד בשנה :)

הלוואי והקהילה הלהטבא"קית הייתה יותר מאוחדת עם הסטרייטים..שהסטרייטים יהיו יותר מקבלים,יותר סובלניים..

זה מאוד היה משמח אותי..

אבל גם לראות ככה את הקהילה גורם לי לחיוך ענק!

גורם לי לחיוך עוד יותר ענק העובדה שיש המון סטרייטים שבאים למצעד הגאווה..סוף סוף אנשים תומכים ומקבלים..

יש לי חבר מאוד מאוד טוב בן 23 שהוא סטרייט והוא בא למצעד כבר הרבה מאוד שנים.. הלוואי והיו עוד הרבה אנשים כמוהו!

אז יאללה חברים תבואו למצעד,תתמכו,תצחקו,תרקדו,תצטלמו לטלויזיה,תהנו.. באמת שזה יום מדהים..!

 

מקווה לראות אתכם שם קריצה

 

שבת שלום :)

נכתב על ידי , 2/6/2012 10:57  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)