לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

גברים,אם הייתם יכולים להפוך את העולם למקום בטוח יותר,למען הנשים שאתם אוהבים,למען כל הנשים בעולם,לא הייתם עושים את זה? קחו אחריות,אל תהיו אדישים,תגידו לא! לאלימות נגד נשים.

כינוי: 

בן: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

מתפרנסים בקושי..


אז לא מזמן הייתי בהפגנה בירושלים מול הבית של ביבי על צדק חברתי,על מחירי הדירות והכל..

פגשתי שם מישהו מהמאהל של ארלוזרוב בת"א. הוא היה חולה באותו יום.. כמה מפתיע.

אחד השירים ששרנו (המפגינים) היה:

"לביבי שלי 3 דירות 3 דירות לביבי שלי לולא היו לו 3 דירות אולי הייתה לי דירה משלי"

זה כל כך נכון.. זוכרים את פרשת המיטה המעופפת?

שלשכת ראש הממשלה דרשה מיטה בחצי מליון שקל לטיסה של 5 שעות?

זה בהחלט נשמע לי לא הגיוני.

גם ההורים שלי כמו רוב המשפחות בארץ,בקושי מצליחים להתפרנס. אני לא מעז בכלל לבקש מהם כסף וגם על המתנת יומולדת רציתי להחזיר להם את הכסף.

ומה שלדעתי צריך לעשות זה לצאת ליותר הפגנות,יותר שביתות. כמובן בצורה לא אלימה ובתיאום עם המשטרה.

שכמו בהפגנה בירושלים,גם הומלסים וגם אלה שגרים במאהל יבואו להפגין,שתהיה יותר תקשורת,יותר אנשים!

צעדת המיליון ראונד 2.

יש כל כך הרבה דברים אחרים שקורים במדינה הזאת וצריכים להפסק. זה מה שאנחנו צריכים להתעסק בו? איפה שנגור? אם נאכל לארוחת ערב לחם עם מרגרינה (מרגרינה טבעונית כמובן) או ברוקולי ואגוזי ברזיל?!

יש המון דברים אחרים! מה עם להט"בופוביה? גזענות? אלימות? מתי נתעסק בדברים החשובים באמת?!

שמישהו יחזיק אותי לפני שתהיה לי התפרצות זעם.

נכתב על ידי , 28/1/2014 18:47  
הקטע משוייך לנושא החם: מתפרנסים בקושי
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,052
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , תנועות נוער , התנדבות ומעורבות חברתית
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגשים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגשים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)