לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Story Of My Life


הבלוג האישי של אופיר.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

אופיר, אופיריק, אופירוש, אופירה...


 אופיר, בת 11 וחצי מאיזור הצפון.

עקשנית, חסרת ביטחון, מצחיקה, היפראקטיבית, אכפתית,
סתומה, ריגשי, מכוערת, קנאית רצח, פתיל קצר וסקרנית רצח.

- X - X - X -

עובדות שאולי אתם לא יודעים עליי.
* אני מתה על ברונו מארס הנסיך, קייטי פרי, בריטני ספירס וגליי.
* אני כוססת כבר מלא זמן ציפורניים ואני שונאת את זה.
* ישלי אייפוד 4 כבר חצי שנה, קניתי אותו מהכסף הפרטי שלי.
* מוזיקה זה כל החיים שלי, אני לא יכולה בלעדיה.
* אני רוצה להיות עורכת דין כשאני יהיה גדולה. (אבל ישתנו לי הדעות בעתיד)
* בגלל סגנון ההתנהלות שלי הרבה חושבים שאני בת 13+.

* אני מעצבת בפוטושופ כבר בערך יותר משנה, לא ספרתי. ^^

- X - X - X -

תעודת זהות.
· צבע עיניים:
חום ירקרק.
· צבע שיער: חום כהה.
· תאריך לידה: 10.4.

· עדה: אוסטרית, גרמנייה וסביר להניח שגם פולנייה או רוסייה.

- X - X - X -

המשפחה הקטנה שלי.

# 2 אחים ואחות, אני הכי קטנה במשפחה.
# 3 חתולות וחתול אחד, חתולה אחת בבית.

(כל שאר החתולים חיים בחוץ, חוץ ממנה)
# כלב אחד וכלבה אחת, לא מאותו סוג.
# יש לי סוסה שנמצאת בחווה, לא בחצר הבית שלי.

- X - X - X -

הודעות לי אליכם. 3 \ >

x אני צריכה קצת פירסום! קובץ עם פרטים מלאים- בפוסט הבא. :)
x אני מקווה שיהיו לי קצת יותר תגובות הפעם. ♥♥♥

x תודה לבלוג O.M.Neta על התמונה בכותרת הבלוג.
x בר חמודה, מעכשיו כל תגובה שלך תמחק בין אם היא טובה ובין אם היא רעה.

תמשיכי לקלל זה לא יעזור לך בשום דבר בחיים, ואת סתם מתאמצת זה לא מעליב

אותי בשיט, מצדי תספימי לי את כל הבלוג זה לא מעניין אותי. :)

מה עשיתי לך? מי זאת, שירי? דביר? עמית? חחחחחחחחחחח

נכתב על ידי , 2/12/2011 15:08  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

141
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאופיררר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אופיררר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)