לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(: Don't cry,say fuck you and smile


There is just one life to live so - LIVE

Avatarכינוי:  Just Gal .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

10 עובדות עליי (:


אז קיבלתי את השרביט D:

והנה 10 עובדות עליי , בחרתי את העיקריות .

 

 

*אני קנאית בטירוף , אם הילד שאני אוהבת אפילו יחייך למישהי אחרת אני אמות מקנאה ..

 

*מוזיקה זה החיים שלי , היא הוציאה אותי מחצי מהבעיות שהיו לי.. בעיקר דמי לובאטו , איזי , אבריל לאבין וסימפל פלן :)

 

*השנה האחרונה הייתה ממש חרא בשבילי, אבל גם טובה . טוב האמת רובה הייתה רעה . בעיקר תקופה מסוימת של משהו כמו 3 חודשים . ועכשיו .

 

*אני ממש אוהבת את המשפחה שלי , אבל לפעמים הם ממש משגעים אותי ברמות שבא לי לברוח מהבית .. חוץ מסבתא שלי, היא אף פעם לא מעצבנת אותי , היא מדהימה ^^

 

*אני מתאהבת ממש בקלות , ולרוב גם נפגעת מזה :\

 

*אני חזקה מבחוץ אבל האמת שמבפנים אני ממש חלשה ..

 

*ההערכה העצמית שלי ממש נמוכה , אני ממש שונאת את עצמי מבחינת המראה שלי . בעיקר השיער כי הוא נוטה להתקרזל . והנמשים - הם גורמים לי להראות חמודה ואני לא >< והגובה , אני ממש נמוכה .

 

*אני רועשת ומוזרה , אפשר להגיד כמעט ההפך מפרפקציוניסטית . אני ממציאה דברים מוזרים , וחולה על דברים פריקיים כמו שיער ורוד או משהו כזה ^^ גם בבית ספר כולם מכירים אותי בתור הילדה המשוגעת הזו D: אני לא עצובה הרבה בבית ספר , גם אם אני ממש עצובה אני מחכה שיגמר היום לימודים .

 

*אני טיפוס נוסטלגי וחופר, שזה שילוב ממש גרוע ..

 

*הבנתי שאני לא ממש טובה בלעודד חברות שלי .. ניסיתי לעודד שתי חברות שלי ויצא שהן רבו איתי (כל אחת בנפרד) . כאילו זו אשמתי ><

 

*אני משהו בין אופטימית לפסימית , כי לפעמים אני עצובה ומשכנעת את עצמי להיות שמחה ולפעמים (איכשהו) קורה ההפך , בלי כוונה אפילו.

 

 

 

 

שמתי לב שאני ממש חופרת ואפילו הוספתי עובדה אחת בלי ששמתי לב ><

 

 בכל מקרה ,

שבת שלום ♥ חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי Just Gal . , 26/7/2012 23:28  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Gal . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Gal . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)