לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(: Don't cry,say fuck you and smile


There is just one life to live so - LIVE

Avatarכינוי:  Just Gal .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

אין לי מה לכתוב להלהלה


נווו מחסום כתיבה זה חרא .

נמנמ , נעשה מה שאני תמיד עושה כשאין על מה לדבר -

חופרת על עצמי באנוכיות מוחלטת ^^

טוב אז ככה , יום שישי הלכתי לבריכה .

פחדתי מהמים הקרים , אז עמדתי על קצה הבריכה שעה ,

ואז ירדן הביא לי יד ומשך אותי למים , אבל החלק המצחיק היה

שליאב בדיוק באה לדחוף אותי גם , אז היא נפלה איתי D:

אחרי זה הלכתי לסבא וסבתא לארוחת שישי , לא ראיתי אותם שבוע והתגעגעתי אליהם :\

ואז גולה באה לישון אצלי , חשבתי שיהיה משעמם אבל בסוף לא הפסקנו לדבר (:

היא עשתה לי בייביליס , יצא יפה אבל אני נראית עם זה כמו ילדה בת 5 .

ומצאתי אודם ורוד ואודם אדום , אני חורשת עליהם ^^

יום שבת הלכתי לסבא וסבתא מצד אבא , טחנתי עוגיות שוקולד כמו מפגרת וחזרו החצ'קונים .

יום ראשון ושני לא נראלי היה משהו מיוחד . יום שלישי הייתי אמורה ללכת לקניון

אבל אמא אמרה לי שסבתא לא מרגישה טוב וצריך לעזור לה עם המעבר דירה.

אז נסענו לשם (הם גרים במרחק של חמש דקות בערך) ,

וניקיתי תמונות וספרים , כי אם היו מביאים לי משהו יותר מסובך מזה הייתי שוברת אותו ..

הסתכלתי על הדירה הקודמת (הם היו בדירה 8 , עברו לקומה 2 באותו בניין)

והבנתי שיש לי כלכך הרבה זכרונות משם .. כיתה א' כשהייתה לי את המחלה הכי הזויה שיש,

הם התנדבו לשמור עליי במשך איזה שבועיים , כמו בטטה שבועיים על הספה שלהם.

 כיתה ג' כששתי החברות הכי טובות שלי צחקו עליי שיש לי שיניים מכוערות,

הלכתי לסבא וסבתא והם כלכך שימחו אותי והצחיקו אותי, סבתא עם מילים וסבא כשנדנד את הכורסה שישבתי עלייה.

אני לא חושבת שאנשים מבינים עד כמה הם חשובים לי , הם באמת חלק ממני.

והדירה הזאת ? מאז שאני זוכרת את עצמי אני שם כמעט כל יום אחרי בצפר .

אז עזרתי וניקיתי בערך שעה , ואז טחנתי על הספה ומתתי מחום כי עדיין לא התקינו שם מזגןןןןןןןןןןן יואו .

 

הממ מחר אני אולי הולכת לשפיים עם אוסני ונעה , אבל אני צריכה לקום בתשע בשביל זההה נוווו ><

גם אין לי כוח , אבל לא עשיתי כמעט כלום החופש והבטחתי לעצמי.

אז אני אשים שעון מעורר בתקווה שהוא יעיר אותי .

תמונות לסיום ? (:

 

[

האודם הורוד (:

 

 

הבייביליס נווו זה ילדודתי ליייייייייייי

 

 

למה אני צריכה למצוא ספרים כאלה בחפירות הארכיאולגיה אצל סבא וסבתא שלי ?

 

 

תמונה מגיל 5 . אני מתגעגעת לבקבוקים אוף

 

 

חפרתי , שיר וביי (:

 

 

 

נכתב על ידי Just Gal . , 8/8/2012 00:29  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Gal . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Gal . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)