לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(: Don't cry,say fuck you and smile


There is just one life to live so - LIVE

Avatarכינוי:  Just Gal .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2012

יזכור


רק לדמיין את הזוועה שעברה על העם שלנו..

הבטחתי לעצמי שהשנה אני לא אבכה, אבל אני כבר יודעת שאני לא אצליח..

זה פשוט כלכך קשה לראות את דף הבית שלך מוצף בסטטוסים על זה ולא להתייחס.

לחשוב על הילדים הקטנים, שבכו וצעקו "אמא, אל תעזבי אותי" ..

לחשוב על ההורים שידעו שילדיהם לא יסתדרו בלעדיהם..

לחשוב על הזקנים שהיו אמורים למות בשיבה טוב אבל נרצחו בדם קר...

פשוט נורא! נורא לחשוב עד כמה אנשים יכולים להיות כל כך קרי לב!

עד כמה הם יכולים לשפוט אותנו רק על פי העדה שלנו.

יש את המשפט הזה: "אין אנשים רעים, יש אנשים שרע להם".

אז לא. יש אנשים רעים וקרי לב ואנוכיים.

אני רק חושבת על כמה אני לא מעריכה את החיים הנפלאים שיש לי עכשיו.

למה? למה הוא עשה את זה? למה כל כך הרבה אנשים היו חייבים למות בגלל הדעות הקדומות שלו?

למה אני חייבת לבכות, כל פעם, באותו תאריך, לחשוב על המשפחה של סבא שלי שנספתה בשואה,

לחשוב עד כמה באמת הוא היה עצוב, ופשוט לבכות כל פעם מחדש?!

אני שונאת אותך היטלר. שונאת שנאה גדולה מאוד, ואני בטוחה שקיבלת את העונש המגיע לך,

ועכשיו אתה בטח נרקב בגיהינום.

יימח שמך היטלר.

לעולם לא נשכח ולעולם לא נסלח.

ובאשר לכל האנשים שנרצחו רק בגלל היותם יהודים-

יהי זכרם ברוך.

 

נכתב על ידי Just Gal . , 18/4/2012 21:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עולם משלי


לפעמים אני תוהה איך זה לחיות בעולם משלי.

בו אני אוכל לעשות מה שאני רוצה, בלי לחשוב פעמיים כמו בעולם הזה.

העולם הזה נראה לי מסובך מדי.

החיים יפים, אבל מסובכים יותר מדי.

בעולם משלי אני אוכל לשיר , לצרוח , לעשות מה שאני רוצה בלי שאף אחד יעיר לי.

בלי שאף אחד יגיד את דעתו על האופי או היופי או המעשים שלי.

עולם שהוא שלי, ורק שלי.

פשוט להתנתק מהעולם הזה, להתנתק ולא לחזור.

להשאר בעולם המוזר שלי, כי אולי הוא מוזר- אבל הוא שלי.

אין בו את הילדות השקרניות והסכסכניות האלו,

אין את הילדים המפגרים האלה שפשוט משחקים בך ועושים לך את המוות,

אין בו הורים שפשוט לא מבינים כלום..

יש בו רק אותי.

 

 

מקום כזה..

נכתב על ידי Just Gal . , 12/4/2012 23:56  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Gal . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Gal . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)