לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(: Don't cry,say fuck you and smile


There is just one life to live so - LIVE

Avatarכינוי:  Just Gal .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

מילים לא יכולות לפגוע :)


 

 

:)words can't bring you down

 

יש אנשים שלא מבינים.

אתם לא יכולים לפגוע בי.

איך בדיוק תפגעו בי?

בזה שתקראו לי גמדה?מכוערת? מחוצ'קנת? מטומטמת? זונה?

 

מה אכפת לי?

כל הדברים האלה מעניינים לי את החסה.

מה כבר מילים יכולות לעשות לי?

להרוג אותי?

פחח..

מילים?

הן רק מילים!

לא משנה מה יגידו לכם.

רק החלשים נפגעים ממילים.

חלש זה לא מילה גסה,

ומה לעשות שיש כאלה שנפגעים.

אני יודעת שזה לא אשמתם.

 

 

אבל אני רק רוצה לדעת,

מה זה עוזר לכם?!

מה זה עוזר ל "בריונים" האלה לקרוא לי בשמות?

זה יקדם אותם לאנשהו בחיים?

זה יתן להם שם יותר טוב?

לא, זה רק מכער את האופי שלהן.

שיהיה להם בכיף בחיים החדשים שלהם,

כי אני לא הולכת לבכות בגלל אף מטומטם.

רוצים לקלל אותי? קללו אותי, בכיף.

רק אחרי זה אל תבואו אליי שוב פעם,

כי ברגע שאמרתם לי את זה..

ביי.

 

 

נכתב על ידי Just Gal . , 30/5/2012 20:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש ילדות שאסור לתת להן לחיות


באמת, יש ילדות שהן פשוט טעות של הטבע.

רכלניות, סכסכניות, שקרניות, מטומטמות, מעצבנות, פרחות, זונות,

וההוכחה שבאנו מהקוף.

הסיבה היחידה שאני לא רוצה שהן ימותו זה כי כולם יתרכזו בהם, וזה בול מה שהן רוצות.

זה מה שאתן רוצות?! נכון?! רק זההה! צומי וצוצמי וצומי ודייייייייייייייייייייי.

יצאתי מטרידה. לא נורא. נתגבר.

וואי אין לי כוח להתמודד איתן כבר, באלי שהשנה הזאת תגמר והדבר היחיד שיהיה לי בראש זה:

כלום.

 

נכתב על ידי Just Gal . , 25/5/2012 23:19  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חופש תגיע כברררררר


די די די

נשבר לי מכל המורות המטומטמות האלה,

נמאס לי מהשעורי בית המחורבנים האלה,

נמאס לי מבנות שקרניות סכסכניות ורכלניות שמשחקות אותה חברות שלי,

נמאס לי מבנים מפגרים שלא מבינים שאני לא שמה עליהם,

נמאס לי מבנות שמסתכלות עליי במבט מעצבן כל פעם שאני ממלמלת סעמק..

אני רוצה חופש! חופש שיעזור לי להרגע מכל הדברים האלה,

חופש שיתן לי לסדר את כל המחשבות שלי..

חופש שאני אוכל ללכת עם חברות לים בלי לדאוג מה היו השיעורים למחר..

אני יודעת כבר מה אני אעשה בקיץ, בגלל זה אני כבר מחכה לזה.

באלי כבר חופש, סתם כדי לקום בבוקר בלי שום דבר בראש,

סתם להסתכל על השמיים בלי מחויבות לשום בית ספר :)

 

נכתב על ידי Just Gal . , 19/5/2012 10:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מרגישה צורך לכתוב אבל אין לי על מה אוף

 

נכתב על ידי Just Gal . , 2/5/2012 21:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Gal . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Gal . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)