לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(: Don't cry,say fuck you and smile


There is just one life to live so - LIVE

Avatarכינוי:  Just Gal .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

תוכניות להשבוע :)


 


 Living the summer <3


 



 


יום שבת - ליהיא באה לישון


יום ראשון - קניון עם ניב, ירדן, דור , בן וליהיא

ואז לבריכה


יום שני- מדביר פאאק :<


טוב אני אתנחל אצל עמית..


יום שלישי- לישון אצל עמית


יום רביעי - ישמצב בריכה P:


יום חמישי - פנוי


יום שישי- רגיל


יום שבת - נפגשת עם ליהיא


 




 


 


כנראה שהשיטה של הפוסט הקודם לא עובדת,


קשה לי לא להיות עצובה.


כמה בכיתי היום..


אבל השתפר כבר, וננסה להשאיר את זה ככה (:

נכתב על ידי Just Gal . , 30/6/2012 13:33  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גישה אחרת, ווהו D;


 

אני אוהבת את עצמי .

אף אחד לא ישנה את זה.

אני לא בדיוק שלמה עם עצמי לגמרי,

אבל דווקא נוח לי כמו שאני כרגע.

האמת, אני עדיין מרגישה מכוערת,

אבל כבר לא כזה אכפתלי (:

 

וזובי, אני אעשה מה שבאלי וסתמו D:

נכתב על ידי Just Gal . , 26/6/2012 22:14  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



welcome to my life ..


 

 

 

 

 

 

להיות בקצה של השברות

 

ואין אף אחד שיציל אותך

 

 

 

   

תפסיקו.

 

תפסיקו לשפוט.

 

בעצם, תשפטו. בכיף.

 

אבל תשפטו רק אם אתם יודעים מה עבר על הבנאדם.

 

כי מי את שתגידי לי שהשתנתי?

 

אי פעם ישבת בחדר והתלבטת אם להתאבד או לא?

 

ומי את שתדפקי לי מבט נגעל כל פעם שאני מחבקת ידיד שלי?

 

לך הייתה תקופה שחזרת כל יום הביתה ובכית, במשך שלושה חודשים?

 

נמאס לי כבר להסביר את זה.

 

כי אם את היית בנעליים שלי?

 

אם את היית עוברת את כל מה שעברתי?

 

את לא היית שורדת.

 

אז תבינו, אחת ולתמיד-

 

כאב גורם לאנשים להשתנות.

 

נכתב על ידי Just Gal . , 18/6/2012 21:52  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חייבת להפסיק להתאהב כל כך מהר.


ועוד אחרי שאני מתאהבת, אני נפגעת.

כל פעם מחדש.

אבל נגיד.

אם זה ככה,

אז לפחות שיהיה איטי.

מי יודע? אולי הפעם זה יהיה שונה.

 

~

 

אגב, נפרדתי מההוא מהפוסט הקודם.

מה אני יעשה?

היו לו אותי, אבל הוא לא עשה כלום כדי לשמור עליי.

שיהיה לו בכיף, אני לא נלחמת על אף בחור.

 

 

נכתב על ידי Just Gal . , 17/6/2012 22:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Gal . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Gal . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)