לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(: Don't cry,say fuck you and smile


There is just one life to live so - LIVE

Avatarכינוי:  Just Gal .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

ידעתי שזה הולך להיות רע


אבל לא חשבתי שזה יהיה כלכך נורא .

לא משנה מאיפה אני מסתכלת על זה ,

זה תמיד נשאר מדכא .

אני נשבעת , אני מחפשת סיבות להיות אופטימית

אבל אין , באמת שאין .

אני רק רוצה מישהו שיקשיב לי, שיבין ..

אבל אין . כל החברים שלי צבועים או חושבים שאני צומי .

נמאס לי כבר מכל החרא הזה , אני רק רוצה שזה יגמר כבר .

 

 

 

כתבתי פוסטים דומים לזה כלכך הרבה פעמים ,

שאני כבר חופרת לעצמי .

אבל אני צריכה איפשהו לפרוק , אז תתמודדו .

 

 

נכתב על ידי Just Gal . , 30/9/2012 18:07  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כבר לא אוהבת אותך .


4 חודשים חיכיתי לומר את זה !!

שימווות מצידי , להסתכל עליו כבר לא עושה לי כלום ..

באמת שכבר לא אכפת לי שזה היה אחד הימים הכי גרועים שהיו לי ,

זה שווה את השחרור כשכתבתי את הפוסט הזה .

 

 

עכשיו אני כבר יודעת שמתישהו יהיה בסדר ..

רק שהצינון הזה יעבור כבר ><

 

המשך שבוע טוב שיהיה חיבוק של הסוררת ♥

 

נכתב על ידי Just Gal . , 12/9/2012 16:19  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונאת אותך .


שיקרת לי שאתה אוהב אותי .

ניצלת אותי כדי לגרום לה לקנא .

כשהשלמתם הפסקת להתייחס אליי .

התייחסת אליי כאילו אני מובן מאליו.

איכשהו גרמת לי לבקש סליחה .

סיננת אותי כי באלך .

כל מה שחשוב לך זה להתנשק , וכשלא רציתי

להתנשק מול כולם "נעלבת " .

אתה בכלל מודע לכמה אתה פוגע בי כל יום מחדש ?

 

 

 

 

נכתב על ידי Just Gal . , 6/9/2012 23:01  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איך ששיחה אחת יכולה לשנות לי הכל ולגרום לי להסתובב עם חיוך מפגר על הפנים כל היום ..

 

 

נכתב על ידי Just Gal . , 4/9/2012 18:19  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,934
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Gal . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Gal . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)