לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לחפש את הדברים שבין המרווחים- קשרים בלתי צפויים, תובנות, רעיונות. בלוג שמוקדש להגיגים בנושאים שמעניינים אותי כרגע; בעיקר בנושאי תרבות כמו מוזיקה, סרטים, קומיקס וספרים.

Avatarכינוי:  culture vulture

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

תודה שבחרתם לטוס "נשר התרבות" איירליינס


בלי ששמתי לב הבלוג הזה כבר סגר שנה... התחלתי אותו בדצמ' 2012, ועכשיו כבר פברואר.

בזמן הזה הספקתי להחליף עבודות, ובעבודה הנוכחית (שבסה"כ אחרי חודשיים הייתי אומרת שאני מרוצה למדי ממנה) יש לי פחות זמן פנוי. כמו כן, אני במקביל עובדת על הוובקומיקס שלי (שיתעדכן שוב בסביבות יום שלישי הזה), מה שגם גוזל ממני צומי וזמן.

שמתי לב שלאחרונה נוספו קוראים קבועים חדשים- ורציתי לשנייה להודות לכם/לכן.

אני כל הזמן מנסה לשחק על הקו של לכתוב על מה שמעניין אותי (ואולי לא מעניין אף אחד אחר) ומה שאולי יעניין אחרים. בין לכתוב בסגנון אסוציאטיבי/חופשי לכתיבה קצת יותר מסודרת ומובנת. אני חושבת שבשנה הזאת למדתי לכתוב בסגנון מסוים - אם זה טוב או לא זה כבר נתון לפרשנות.

אני עכשיו גם פה ושם כותבת מאמרים לאתר אותו אני מנהלת, וגם עורכת מאמרים של אחרים. העיסוק בכתיבה בבלוג פה מסייע לי לשמור על הכושר הכתיבתי. בעצם מאז הצבא לא עסקתי באופן מרוכז בכתיבה, ועם השנים נהייתי חלודה.

תודה על הסבלנות, ההקשבה והתגובות המעודדות.

מקווה שנמשיך לעוד שנה של דיונים מתורבתים פחות או יותר, על כל נושא דבילי שעולה על דעתי.

 

נכתב על ידי culture vulture , 2/2/2013 23:51   בקטגוריות מחשבות על החיים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לculture vulture אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על culture vulture ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)