לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לחפש את הדברים שבין המרווחים- קשרים בלתי צפויים, תובנות, רעיונות. בלוג שמוקדש להגיגים בנושאים שמעניינים אותי כרגע; בעיקר בנושאי תרבות כמו מוזיקה, סרטים, קומיקס וספרים.

Avatarכינוי:  culture vulture

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

תשובות לשאלון השבועי


מהי המילה האהובה עלייך ביותר?
Sublime אני אוהבת איך שהמילה מתחילה במשהו מהותי ואז נעלמת ברכות שזה מדגים נהדר את החתירה למשהו שמעבר לתפיסה, שזה מה שהמלה מתארת, וכל חיינו אנו חותרים לעבר זה.

מהי המילה שהכי פחות אהובה עלייך?
משקפופפר. מילה שנועדה להגחיך אנשים שכל חטאים הוא שהם קצרי ראיה, ואולי גם קצת חכמים מהממוצע.

מה מדליק אותך?
Joie de vivre שזה בצרפתית האהבה לחיים

מה דוחה אותך?
בריונות, אטימות. אנשים שמסתובבים עם גישה של אני ואפסי עוד ורוצים שהכל יקרה בהתאם לצרכים שלהם בלי שום התחשבות באף אחד.

איזה קול או רעש את אוהבת?
דיסטורשן של גיטרה, ברווור

איזה קול או רעש את שונאת?
טפטוף של מים על משטח מתכת. לפעמעים זה קורה לי בגלל השכנים שיש איזו בעיה בצנרת ואני מטפסת על קירות כשזה קורה

מהי הקללה האהובה עלייך?
motherf****r

באיזה מקצוע, מלבד המקצוע שלך, היית מעוניינת להתנסות?
מוזיקאית מקצועית. לצערי בילדותי היית צריכה לבחור בין לפתח כיושרים אמנותיים למוזיקלים ומכיוון שהכישרון האמנוית התבטא באופן יותר מובהק השקעתי בזה, ולצערי לא למדתי לנגן באופן מקצועי על שום כלי. אני מאוד אוהבת לשיר ועברתי הכשרה בנושא, אבל לצערי אני לא יכולה ללוות את עצמי והייתי רוצה לעשות כן.

באיזה מקצוע לא היית מעוניינת להתנסות?
בקרת איכות במפעל. עשיתי את זה במשך כמה ימים וזה הספיק לי לכל החיים, אחרי זמן קצר את מתחילה לראות נקודות מול העיניים, ואת רק מתחננת שיבוא מוצר פגום רק בשביל הגיוון.

אם קיים גן עדן, מה היית רוצה לשמוע את אלוהים אומר לך כשתגיעי לשעריו?
סך הדברים הטובים שעשית בחייך עולים על הרעים, אז nice try.

נכתב על ידי culture vulture , 16/1/2015 11:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לculture vulture אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על culture vulture ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)