לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי שלא שרוט-לא נורמלי


I'll never be what you want me to be


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

לכל מי שמבין בציור


אני צריכה קצת עזרה.אני בדיוק קניתי עפרונות צבעוניים של fabber castell ואני ממש רוצה ללמוד לצייר איתם.אני יודעת לצייר מעולה

בעיפרון רגיל (HB) עם קצת פחם ועיפרון 6B,אבל מעולם לא התנסיתי עם עפרונות צבעוניים ואני לא יודעת בכלל איך משתמשים בהם.

אז אם למישהו יש איזשהי עצה או טיפים לציור בעפרונות צבעוניים,אני מאוד יודה לו :)

נכתב על ידי , 30/7/2013 14:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תודה לך


ולא,אני לא הולכת להודות לך על רגעים יפים או כאלה דברים.

תודה לך,שהתעלמת ממני,שאני לא מעניינת אותך,תודה שלא רצית בי.

 

תודה.

 

נכון שזה נשמע מטומטם שאני מודה למישהו על זה שהוא גרם לי להרגיש חרא,אבל אחרי כל החרא,אני מבינה כמה טוב יצא לי מזה.

דבר ראשון,אני הבנתי שהוא חרא של בנאדם,ושאם הייתי יוצאת איתו היה לי רק יותר חרא ממנו.אז אני שמחה ששום דבר לא קרה,כי אז 

הכל היה נהפך גרוע יותר,ובכך נמנעתי משברון לב סופי.

דבר שני,בזכותך למדתי לא לנפח דברים.אז דיברת איתי והתחלת איתי,אווקי,נחמד.אני לא צריכה לספר לכל החברות שלי ולבקש עצות.בזכותך,

אני פשוט שותקת.אני מקטינה דברים לא חשובים ולא "עושה הר מעכבר",זה מועיל להתסכלות שלי על דברים.

ואחרון,תודה.בזכותך למדתי,שרק על עצמי אפשר לסמוך,ושבנים כמוך?הם לא שווים לסוליה של הנעל שלי.אתה רדוד ונגרר,עושה משהו רק כי אחרים 

עושים אותו,ובכלל לא נהנה מזה.לי מגיע מישהו שלא אכפת לו מה אחרים אומרים,שהוא מיוחד,שהוא לא רדוד ושטחי כמוך,שיעריך את מי שאני באמת

מבפנים וינסה לדבר איתי ולא רק לחפש מה החברים שלו יגידו עליי.

 

אז תודה רבה לך,בזכותך אני מבינה כמה הרווחתי מזה שלא יצא בינינו כלום.

אולי אתה בכל זאת מועיל,למרות הכל,למרות שאתה לא מודע לזה.

מאחלת לך שהבחורה הבאה שתפגוש אותך תיקח את הרגליים שלה ותברח מהר יותר ממני.

נכתב על ידי , 20/7/2013 00:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 26




2,735

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkickey potter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kickey potter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)