לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tranquility



Avatarכינוי:  לילית מדבר

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מפה לשם


כבר שנה וחצי ביחד.

אם הייתי יודעת שלכאן זה יוביל
נכתב על ידי לילית מדבר , 19/12/2017 20:30   בקטגוריות זותי, זוגיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והנה אני נבגדת.


מגיע לי 
נכתב על ידי לילית מדבר , 7/10/2016 16:56   בקטגוריות זותי, זוגיות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אנחנו ממש מתנהלות כמו זוג

והתקשורת ביננו היא תקשורת זוגית

אשכרה כל הקליק ביננו קיים וחי ובועט

רק חסר את הקטע המיני

 

לא נראה לי שהיא רוצה אותי ככה ואני מפחדת לשים אותה במקום הזה

נכתב על ידי לילית מדבר , 24/5/2016 02:39   בקטגוריות זוגיות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה דווקא


אלה שאני רוצה לא רוצות אותי בחזרה
נכתב על ידי לילית מדבר , 3/5/2016 01:41   בקטגוריות זוגיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
26,539
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית מדבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית מדבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)