לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tranquility



Avatarכינוי:  לילית מדבר

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הכלה


אני מתחרעת על החלק העליון שלך עד שאת דוחפת אותי אחורה
עכשיו לשם שינוי את המובילה
פותחת את החולצה שלי רק קצת
מתחילה לנשק
לנשוך
בוחנת גבולות
שמה לב למבטים החוששים שלי
ואת כבר מבינה...
חושפת את הצלקת ומנשקת גם אותה
כאילו זה קעקוע יפה, כאילו את אוהבת אותה

את רואה שאני אוכלת את עצמי מבפנים
"מה יש?" שואלת בטון המקסים הזה שלך
איך אני אמורה להסביר את המערבולת שיצרת בתוכי?

את היחידה שיודעת להכיל אותי

נכתב על ידי לילית מדבר , 1/8/2016 00:36   בקטגוריות צלקות, זותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלילה לא היה אמור להסתיים ככה


מתחת לשולחן

השיר קבוע בלופים

בכי שקט

עצור

מקו-
טע

להבה מבליחה בחושך

מתכת מנצנצת

כאב חד


חשבתי שזה מאחוריי

נכתב על ידי לילית מדבר , 26/3/2016 03:09   בקטגוריות צלקות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היא מושיטה אליי ידיים לחיבוק

אני תופסת אותה בידיים ורואה צלקת ארוכה ועמוקה לאורך הזרוע

״מה קרה לך?״ אני שואלת בכאב

היא מיד מסובבת את היד ומישהי אחרת בחדר אומרת שלא שואלים על צלקות

אז אני מרימה את השרוול

ומראה להן את שלי

 

שתיקה של הבנה

הזדהות

נכתב על ידי לילית מדבר , 19/2/2016 02:54   בקטגוריות צלקות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שנתיים שלא עשיתי את זה

ופתאום זה בער בי (אחחח המשחק מילים)

הצורך החזק הזה

ששומדבר לא יכול להעביר אותו חוץ מ

לממש אותו

 

התגעגעתי לצלקות

נכתב על ידי לילית מדבר , 25/1/2016 09:57   בקטגוריות צלקות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



26,539
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילית מדבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילית מדבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)