לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Image Hosted by ImageShack.us

חיי בארה"ב... קצת דומה לסרט.. טוב קצת הרבה...

כינוי:  בוסטונית

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

זה לא באמת עידכון..זו אשליה אופטית.


אני לא מאמינה שאני באמת עושה את זה..

הבטחתי לעצמי שזהו ודי ולא מעדכנים יותר!

טוב אז זה לא באמת עידכון! זו אשליה אופטית. הכל בעיניי המתבונן.

והמתבונן הוא אני ואני טוענת שזה לא באמת עידכון.

טוב אחרי שהבהרתי אתזה אני יכולה להמשיך לעדכן את הלא עידכון.

וואו. זה פשוט כ"כ מצחיק לקרוא את הבלוג הזה..כמות הפעמים שבה כתבתי "כאילו" במשפט היא באמת בגדר תופעה פנומנלית..

והאמת שבכלל אני באמת באמת שמחה שכתבתי את הבלוג הזה..לקרוא את כל זה ולהיזכר בהכל פתאום..גורם לי פשוט להבין את עד כמה החיים שלי שם היו נפלאים! הם היו מדהימים! בקושי בלי דאגות על הראש! רק נטו פאן! כל היום! ועם כל החברות הישראליות..היינו ממש חבורה כזאת מהסרטים..זה היה ממש כיף..זה היה פשוט מדהים. באמת! זה לא ייאמן בכלל עד כמה אני פתאום מתגעגעת לשנה הזאת..כ"כ חבל שהייתה לי גישה שלילית שלא גרמה לי להעריך את מה שהיה לי..למרות שתמיד מעריכים משהו רק אחרי שמאבדים אותו..למרות שיש לציין שקודם כל כבר אמרתי למרות לפחות 3 פעמים במשפט הנ"ל וגם יש לציין שאני עכשיו מנסה גישה אופטימית לחיים (וכל מי שקורא לי ממורמרמת וצוחק עכשיו אז שיפסיק בזה הרגע לצחוק! אני רצינית.) ואפילו מספר פעמים לאחרונה קמתי בבוקר עם חיוך ואמרתי שחיי נפלאים:] ולמה לא בעצם? הרי מה כ"כ רע לי בסה"כ?

קראתי עכשיו את הפוסט על פורים..לא ייאמן שעברו שנתיים(!!) הנה שוב מגיע פורים..ואיתו הפורימון..והפסטיחן..וכל שאר הדברים הנלווים..אה למקרה שאני לא יעדכן יותר אי פעם אז רק כדי להזכיר לעצמי שהשנה אני בכיתה י' ומדריכה ז' עם תקוות לרשג"ד שנה הבאה.! סתם הייתי צריכה את זה כדי להזכיר לעצמי.. למרות שבעצם כל הבלוג הזה הוא די בשבילי ורק כדי להזכיר לעצמי דברים..

אוי כמה שהתגעגעתי ללכתוב..אני כ"כ מקנאה באנשים מוכשרים כאלה שיודעים לכתוב.. סיפורים ושירים.. זה מבחינתי הגאונות הכי בלתי מוסברת וראויה להערצה..אני לא יודעת למה אבל אני פשוט מקנאה בזה כ"כ..

האמת שמשהו שממש השתנה ובעצם הכל התחיל מתגובה לפוסט הקודם הוא נעם..

אני מאוד מקווה שאתה קורא את זה עכשיו כי חשוב לי שתדע אם עוד לא באמת הבנת..

אתה פשוט אדם נפלא! ואתה כותב מדהייים! ואני כ"כ כ"כ שמחה שאנחנו מדברים עכשיו ולא שונאים אחד את השני! ובאמת באמת אתה פשוט איש נהדר:]

טוב אין לי כ"כ כוח להמשיך לכתוב..אבל אני רוצה לזקוף לזכותי את הפוסט האולי יחיד שבו לא הוזכרה אף לא פעם אחת המילה "כאילו"!! הוו ההישג!

אוקיי אני אלך לי עכשיו..כן אני באמת אלך..

 

yours truly,

the beloved sharon;]

נכתב על ידי בוסטונית , 26/2/2007 22:45  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,586
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבוסטונית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בוסטונית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)