לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המאלפת של פו הדוב הדלמטי


זהו מחסן המחשבות שלי, ברוכים הבאים!

Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ayelet110 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

1/2012

לBFFF שלי ש' שבכלל לא יודעת שרשמתי עליה משו


מכירים את זה שיש למכתבים בעיתון "לאישה" שהם סופר אנונימים? אז גם לי יש אחד!


 




 


לBFFF שלי ש' ( Best Fucking Friend Forever),


אנחנו מכירות מגיל 0 (או -9 חודשים - תחליטי בעצמך), ההורים חברים מלאמלא זמן דרך חברים משותפים ובגלל שתמיד הגיל שלנו מיעוט בטיולים ומפגשים של ההורים תמיד מצאנו את עצמנו מבלות זו עם זו. וככה הקשר היה סבבה והכל עד כיתה ו' אני זוכרת איך מצאתי אותך באמצע מחנה של הנוער העובד והלומד ודיברתי איתך המון באותו המחנה! ומאז כל טיול של התנועה הייתי בודקת אם הוא עם המחוז שלך איתי בטיול רק כדי לראות אותך. הסוויטצ' הגדול ביחסים שלנו קרה בטיול מים בסוף כיתה ח'. זה היה טיול מדהים וביליתי איתך מלא (רוב הטיול ת'אמת) והכרתי את ע' שהוא ה-ידיד שלי ומצאתי אנשים שדומים לי (אהמאהמ הקבוצה שלך אהמאהמ). בכיתה ט' ביקרנו זו את זו כל חופש וניהינו ממש חברות טובות, כל כך טובות שבמדצ"ים העמדנו פנים שאנחנו לסביות בפני האקס שלי שהיה איתך במחנה והוא באמת האמין לנו. אחח היו זמנים טובים! ואז עברת לך לפנימיה שלך והקשר קצת נותק, חבל כי אני סופר מתגעגעת אליך כל הזמן. והיום התקשרתי אלייך ודיברנו שעה וחצי, פרקנו את התסכולים שלנו על החיים ועל בנים ועל לחץ ולימודים ואחרי השיחה איתך אני מרגישה נקייה. ממש כמו בריכה שניקו לה את המסננים אחרי הרבה זמן שזה לא קרה. 


אנחנו כל כך דומות אבל כל כך שונות, בתכלס אנחנו משלימות זו את זו לשלם, בלעדייך אני חצי בנאדם, אני בעצם כלום. וזו הסיבה שאני ממש נהנת להיות איתך. את מתארגנת בכל בוקר 40 דקות, אני 10. אני מכורה לספורט ואת אלגית לזה. את הגרסה הפאקצית שלי ואני הגרסה הקצת יותר מוזרה ונועזת שלך. זה מדהים שיש בנאדם כמוך בעולם הזה! את עזרת לי כל כך לעצב את מי שאני היום ואני יודעת שזה גם הפוך. אני זאת שעזרתי לך להתחיל עם הזה שחיבבת כל החטיבה וכשהוא דחה אותך ואני זאת שהייתי שם לפריקת תסכולים ואת זו שהיית שם בשבילי שלא ידעתי איך לקבל את עצמי, כי החברה בה שהיתי לא קיבלה אותי.


זה כל כך מוזר לחשוב על עצמי בלי להכיר אותך. אני כל כך סומכת עלייך שאני מספרת לך הכל. אני אפעם לא מספרת הכל, לכל אחד אני מספרת חלק מהסיפור, החלק שרלוונטי אליו. ורק איתך אני יכולה לספר הכל, על כמה שרציתי לשכב עם הילד ההוא או כמה חיבבתי את הילד הזה, כמה רע הרגשתי עם המראה שלי או כמה אני שמחה על משהו ואת מעולם לא הסתרת ממני משהו, גם אם היה לך קצת מוזר לספר דברים כמו משיכה או כשחשבת שאת לא בטוחה לגבי מי את או מה את רוצה להיות. תמיד אבל תמיד נהיה פתוחות זו לזו ונקבל זו את זו כמו שאנחנו! 


ולפעמים כל מה שאני צריכה זה לדבר איתך (למרות שאת רחוקה) כדי לא להיכנס לדיכי. זה מדהים מה ששיחה עם בנאדם שכמוך עושה לי! את הפתרון לכל משבר שיש לי. כל דבר שיושב לי על הלב אני יכולה לספר לך, מבלי שתזכרי לי את זה לרעה או לטובה. את עוזרת לי להבין מה אני מרגישה ולסדר את המחשבות. ואני כל כך מעריכה לך את זה! אני יודעת שזה הדדי וכל שיחה איתך גורמת לי להרגיש טוב.


אילו רק הייתי יכולה להודות לך כמו שצריך על כך שאת חברה מדהימה למרות שאת באיזשהי פנימיה בשומקום על הר גבוה (קצת נטשת אבל לא נורא), את עדיין מפנה לי קצת זמן ועדיין פונה אלי כשיש לך בעיות. אני סומכת עלייך יותר ממה שאני סומכת על עצמי ויודעת שלא משנה איזו צרה מחכה לי שם בחוץ, תמיד יהיה לי אותך! 


בשביל שאני ארגיש אני באמת מקדישה לך משהו רציני הנה קטע משיר שכתב נתן אלתרמן ולפני אחד המשחקים שלי המאמנת שלי הקריאה לי אותו והוא כל כך מתאים לי עכשיו:



"יש אדם רואה הכל באור ורוד ורוד 
זה לא טוב אומרים כולם אפילו רע מאוד 
יש אדם רואה הכל באפלה קודרת 
זו אותה המחלה רק בצורה אחרת 

אל תרכיבו משקפיים 
לא קודרות ולא שמחות 
הסתכלו נא בעיניים 
בעיניים פקוחות"


 


והסיבה שהקדשתי לך את הקטע הזה הוא שאת עוזרת לי לפקוח עיניים. כשאני מרכיבה את המשקפיים האפורות שלי ומדוכדכת את מורידה לי אותם ומכניסה לי קצת צבע לחיים. כשאני מרכיבה את המשקפיים הורודות שלי וחיה בסרט שאני טובה את מורידה אותי לקרקע ומורידה ממני לאט ובזהירות את המשקפיים שלא אפגע. וככה זה, את מאזנת אותי ועוזרת לי להרגיש נורמאלית.


את מבינה ומתחשבת, מצחיקה, צינית, מדהימה, חכמה, טיפשה כמו נעל, יפה והחברה הכי טובה שאני יכולה לבקש!


בדיוק שמעתי את השיר הזה וחשבתי עלייך: 


 


You'll Be In My Heart


 


Come stop your cryin'"
and we'll be alright
Just take my hand, hold it tight.
I will protect from all around you, 
I will be here dont you cry.
For one so small, you seem so strong.
My arms will hold you keep you safe and warm,
This bond between us cant be broken,
I will be here dont you cry

'Cos you'll be in my heart, 
yes you'll be in my heart,
From this day on now and forever more.."


http://www.youtube.com/watch?v=V35oRyAMmtU(אני לא יודעת איך שמים שיר של יוטיוב בישרא.. מישו יכול להסביר למוגבלת שכמותי? XD)


אז תודה לך ש', שאת קיימת כי בזכותך גם אני קיימת.


אוהבת אותך עד קצה שביל החלב ובחזרה ♥


בבושקה, הBFFFE שלך (Best Fucking Friend Forever &ever)


(בין אם תרצי ובין אם לא לא שאלתי אותך בכלל!)




~פוסט חופר, תתמודדו~

 

נכתב על ידי , 24/1/2012 22:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבבושקה המאלפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בבושקה המאלפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)