לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המאלפת של פו הדוב הדלמטי


זהו מחסן המחשבות שלי, ברוכים הבאים!

Avatarכינוי: 

בת: 28

Skype:  ayelet110 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

חוגגים יום הולדת בלי האח הגדול


אתמול חגגתי עם המשפחה 18, והיה ממש כיף. הרוסי היה אצלי וראיתי משפחה שלא ראיתי הרבה זמן. אבל היה לי קשה. 

זה היום הולדת הראשון שאח שלי הגדול פספס. אני מבינה שהוא לא ממש יכל להגיע בגלל צה"ל, אבי הוא היה כל כך חסר. החלק שהכי הכי נהנתי בו היה כשהתקשר לאחל מזל טוב. הוא אפילו ציין שהתקלח לכבוד החגיגה. וזה היה כל כך מבאס, כל כך מתסכל לחגוג בלעדיו.

אני על סף דמעות כל הזמן, אני דואגת לו ללא הפסקה והוא ממש חסר לי. אני מקווה שהוא בסדר ושיחזור בקרוב..

אנחנו כנראה לא נטוס לאירלנד כי לא ישחררו אותו, ואת השבועיים חופש שלי לפני המכינה אני הולכת לבלות בלשמור על האחים שלי. אולי אנסה להוציא מזה קייטנה כי כרגע זה הפתרון הכי טוב שיש לי.

עוד יומיים מסיימת את הקורס מדריכים! 

כל מה שבא לי זה לישון.

לישון ולהתעורר כשהוא יחזור.

הפרידה מהקן אכזבה אותי, הם פשוט לא התייחסו אל ילדים שכן עשו המון (אהמ אני וכתם במצח) והתייחסו לאנשים שלא היו הרבה, זה היה מבאס. אתה משקיע ועוזר ונותן ונותן ולא מבקש שומדבר בתמורה ואז מגלה שכולם זוכרים את אלה שלא היו. איזה מבאס זה. היה עדיף שאדלג על האירוע הזה ואלך לישון קצת.

הארוחה המשפחתית אצל הרוסי עברה בסדר.. נראלי.

אילת

נכתב על ידי , 2/8/2014 17:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבבושקה המאלפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בבושקה המאלפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)