לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המאלפת של פו הדוב הדלמטי


זהו מחסן המחשבות שלי, ברוכים הבאים!

Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ayelet110 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

להתחיל


הנה אני מתחילה, הנה זה מגיע. אני עדיין מחכה שהמחנכת שלי מכיתה ו' תעיר אותי באמצע שיעור, ואז אגלה שהכל זה רק חלום ואני עדיין ביסודי. הייתי היום במכינה, פגישה עם כולם. סדנאת היכרות עם ה53 ילדים נוספים שיהיו איתי. שמתי את התיק בדירה. 

כל מה שנשאר הוא שיגיע יום ראשון ואצא לטיול המכינתי. אמאל'ה איזה פחד! 

לא מאמינה שאני עוד כמה ימים יוצאת מהבית! זה הדבר הכי הזוי שיש.

אתמול לרוסי ולי היה חצי שנה. הלכנו לספא וזה היה הדבר הכי מביך שיש בעולם, אבל מצד שני גם הכי כיף שיש. היה אחד הימים הטובים שהיו לי בזמן האחרון. ובבוקר הספקתי לבקר במבשרת חברה טובה שלי וגיליתי שאחותה הגדולה וחבר שלה נפרדו אחרי 4.5 שנים.. הייתי בהלם. הם הזוג הכי יציב שאי פעם הכרתי והם נפרדו סתם ככה. כנראה שאין חוקיות למערכות יחסים..

ועכשיו צריך ללכת לישון כי ב8 בבוקר אני צריכה לתת לכלב תרופה :\

אז לילה טוב

אילת

נכתב על ידי , 29/8/2014 01:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבבושקה המאלפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בבושקה המאלפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)