לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המאלפת של פו הדוב הדלמטי


זהו מחסן המחשבות שלי, ברוכים הבאים!

Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ayelet110 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שֶלֶף וסרנג'יו


עדי ישבה בכיסא המסתובב שלה, מקישה על השולחן בעפרונה המחודד. הנקישות הקצובות מילאו את חלל חדרה. מחוץ לדלתה הנעולה ניתן היה לשמוע את האחים שלה רבים, ואת אמא שלה יוצאת לעוד משמרת לילה בבית החולים. קולות הבית נדמו לה כהד רחוק. צליל של הודעה עלה מהמחשב הנייד שלה ושם קץ להרהוריה. סרג'יו שוב שלח הודעה. "נו כתבת כבר?" שאל בסקרנות והיא חייכה. סרג'יו לא היה שמו האמיתי, במציאות קראו לו ליאב והוא למד בכיתה המקבילה. "עוד לא, זה לוקח זמן" השיבה בסבלנות. "אני לא מבין מה כל כך מסובך" אמר סרג'יו "זה לא שעברת טראומה כל כך גדולה, לא?" שאל והוסיף סמיילי קורץ. עדי נשמה עמוק, היא ידעה שהוא רק מנסה לערער את בטחונה. "אתה כבר יודע את התשובה, לא?" השיבה לו. היא לא הבינה מה כל כך דחוף לו שהיא תכתוב כבר עכשיו. הפצע עוד לא הגליד מספיק בשביל שתחטט בו שוב. התסכול שוב הציף אותה, זה היה רעיון גרוע לנסות ולכתוב על זה.

שני רחובות משם ישב ליאב מל המחשב. הבית שלו היה שקט כמו תמיד. כל השבוע עדי מתחה אותו עם ההבטחה שלה לכתוב על הסיפור עם דורון. הוא מכיר את הסיפור טוב מאד, הוא דאג לעודד אותה עוד לפני שעבר לגור בעיר. הפעם הראשונה בה דיבר עם עדי היה בצ'אט אנונימי. צ'אט מהתקופה שלפני הפייסבוק והסמארטפון. הוא קרא לעצמו סרג'יו והיא הייתה עדיין שֶלֶף, במלוא מובן המילה. זו הייתה תקופה קשה לשניהם והשיחות שלהם עזרו לשניהם להתגבר ולהתקדם האלה. זה היה כשאת שֶלֶף בדיוק זרקו ואת סרג'יו העבירו בכוח לעיר. היא הייתה שבורה והוא היה אבוד, לה לא נשאר כלום מחייה החברתיים והוא עמד לאבד את כל חייו שבנה במושב. ההתאמה הייתה מושלמת.

דפיקה נשמעה על דלתה של עדי "מי זה?" שאלה "אבא" ענה הקול של אביה, מאחוריו נשמעו הצעקות של אחיה הקטנים. היא קמה לפתוח את הדלת, "כן מה?" שאלה אותו קצרת רוח. בראשה עדיין מטלת הכתיבה שליאב הטיל עליה. "בואי תעזרי לי יש ארוחת ערב להכין, אני מותש ואמא שלך הרגע יצאה למשמרת לילה" אמר עייף. אבא של עדי, ישראל, עובד כמורה לנהיגה ובדרך כלל עובד מסביב לשעון. עדי נאנחה עמוקות לפני שיצאה מחדרה להכין את ארוחת הערב, היא שינסה את מותניה והלכה להפריד בין שני אחיה הקטנים, שהחליטו ששני בערב זהו זמן טוב לפצוח במריבה קולנית באמצע הסלון. אחרי ששניהם נרגעו והלכו לעזור לה לסדר את השולחן לארוחת הערב, ישבו ארבעתם סביב השולחן שבמטבח ואכלו בשתיקה. 

ליאב קם מכיסאו והלך למטבח לחפש אולי יש משהו לאכול במטבח. הוא פתח את דלת המקרר והתאכזב כשראה שההורים שלו שוב שכחו לעשות קניות. בלית ברירה הוא הרים טלפון לפיצרייה הקבועה, והזמין בפעם השנייה להשבוע את ההזמנה הקבועה שלו. בזמן שחיכה לארוחת הערב, נשמע צלצול בדלת. הוא פתח אותה ומולו עמד עידו, שהחליט להפתיע אותו ולהגיע ללא כל התראה. "וואו, מה אתה עושה פה?" שאל ליאב, מופתע מהופעתו הפתאומית של עידו. עידו הוא לא הטיפוס הספונטני וכל מפגש שלהם תוכנן בקפידה לפחות שבוע מראש, אם בכלל היה אחד כזה. "היי גם לך" אמר עידו וחייך "מה יש לאכול?" הוסיף. "יש פיצה בדרך" אמר ליאב. "אפשר להכנס?" שאל עידו "כן בוודאי" אמר ליאב, תופס שכרגע גרם לחבר שלו לחכות בדלת ללא כל סיבה. "תודה" אמר עידו והלך לשים את התיק שלו בחדר של ליאב, כאילו שזה הדבר הכי טבעי בעולם. 

אבל אם הייתם תופסים את שֶלֶף וסרנג'יו שלנו לפני חצי שנה, אין ספק שהסיטואציה הזו הייתה נשמעת להם דימיונית. אבל בסופו של דבר המציאות עולה על כל דימיון. ומלבד זאת, זהו רק עוד ערב יום שני רגיל.
~~
טוב אז ישבתי וכתבתי את הקטע הזה, שאמור להיות פרולוג לסיפור שכבר התחלתי אבל החלטתי לשנות מעט. 
מה דעתך? (כן התכוונתי אליך)
אילת
נכתב על ידי , 28/6/2014 01:45   בקטגוריות סיפרותי, שחרור קיטור, אופטימי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר - היגיון- סיפור בדיה


היגיון- סיפור בדיה




אתה רואה את מה שאתה רוצֶה


ועיניךְ מסונוורות על ידי שכלךְ


ולעיתים אינךָ מוצא


את ההיגיון שהענָקְת


וכל שנותר הוא אבק זיכרונות הנח בידךְ


(טיפשה)


מסומא על ידי זכרונות


רעב לעצמות גוויה


צמא לחדשות הנובעות כמעיינות


לסיפור חדש-ישן


שיחזירו לידךְ את הראיה


(טיפשה)


כל המחשבות המטיילות באפךְ


משאירות שובל של ריח


שנראה לידי זוגךְ עמיתךְ


בדיה של דמיון


של שדה קוצים פורח.

נכתב על ידי , 2/6/2014 22:17   בקטגוריות שירה, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לך את זה ביותר האקס שלי?


מכירות את זה, שאתן אומרות שאתן לא מתעצבנות? ואז מגיע המחזור ואוכל לכן את כל הקלפים?? אז קרה לי דבר דומה.

הרוסי רצה שאשלח לו תמונות של השמלות שאמא קנתה לי, ובמשך 40 דקות שלמות דיבר רק על זה. כששלחתי לו את התמונות שלי עם השמלות (כבר קרה בעבר שצילמתי את הבגד והוא חפר לי עד שהצטלמתי איתו, אז ויתרתי על הויכוח המוכר מראש) היה לו רק דבר אחד להגיד. "חחחחחח את נראת בת 14" ונעלבתי, הספיק לי אקס אחד שהעיר לי על איך שאני נראת. התעצבנתי עליו שהוא פשוט שכח שהוא ביקש את התמונות של השמלות ורק התייחס לאיך שאני נראת כמו טטניקית. 


אז אמרתי לו שהוא לא יכול להגיד את המשפט הזה ביותר כמו ד' האקס שלי וזה העלה לו את הפיוז. אני יודעת שלא חכם להשוות אותו לאקס, במיוחד לא לאקס כל כך מסריח. אבל אם הרוסי היה אמיתי איתי, למה שאני לא אהיה אמיתית איתו? למה שכשהוא עובר גבול מבחינתי אני לא יכולה להגיב על כך? יש לי בעיות עם הגוף שלי, אני הזהרתי אותו שיש לי בעיות. איך העובדה שהוא פגע בי למרות שלא התכוון הופכת אותי לבכיינית כשאני אומרת לו את זה? אני לא מבינה איך לבוא ולהגיד משפטים שכבר כמעט שנה אני לא שומעת, כי פתרתי את הבעיה ונפרדתי מאותו ד' הופכת את זה לבסדר. אנחנו כבר שלושה חודשים ביחד. אני עושה את כל המאמצים להוריד את כל הציניות שלי איתו, להוריד את כל המחסומים אני באמת משתדלת להיות הכי אמיתית איתו. השבוע הרגשתי שהורדתי את המחסום האחרון איתו, נשארתי חשופה וערומה מול חסדיו. ואז הגיעה הערה הזו והחזירה לי את כל החומות שבניתי סביבי. 


כשניסיתי להסביר לו שמבחינתי, להגיד שאני דומה לאחותי הקטנה זה לא מחמאה. אני בת 17, לא 70. אני לא צריכה שיגידו לי שאני נראת צעירה יותר. בקושי התייבש החלב על שפתי, אז להגיד לי שאני נראת צעירה זו מחמאה? ממתי לא להראות כמו עצמך, ממתי להראות שלא בגיל שלך נחשב למחמאה? עד שאני מגיעה למצב של שלום עם הגוף שלי, הבן אדם שהכי חשוב לי בעולם מצליח לערער אותו.

אני על סף מחזור, ההורומונים שלי משתוללים והגוף שלי משנה את המבנה שלו כל שעתיים, להגיד שאני נראת כמו שנראתי בכיתה ט' לא עוזר ממש לחגיגה. ועכשיו אני בלחץ, מאז שהיה לנו את הריב הזה הלסת שלי כל הזמן נעולה, ואני לא מתרכזת בכלום. לא ישנתי טוב בלילה והיה לי קשה להתרכז במתכונות שהיו לי היום. אני לא יודעת מה לעשות. 


איך עד שיש לי משהו טוב ביד כל השריטות שלי עולות ודופקות את זה בצורה יסודית? 

ולמה יש לי יותר שאלות מתשובות?! זה מחרפן אותי.

אילת

נכתב על ידי , 29/5/2014 13:22   בקטגוריות אהבה ויחסים, בית ספר, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבבושקה המאלפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בבושקה המאלפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)