לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המאלפת של פו הדוב הדלמטי


זהו מחסן המחשבות שלי, ברוכים הבאים!

Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  ayelet110 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

צרות צרות צרות


אני הולכת לסכם את השבוע האחרון בצורה שלא שמה זין על אפחד. כי מי כבר קורא כאן אם לא עדכנתי מאז שנכנסתי למכינה?


אני בבעיה, אני בבעיה גדולה.



הרוסי ואני נפרדנו אחרי שנה וחודש, פרידה שאני יזמתי והייתה בשבילי הקלה עצומה. עם כל האהבה שהייתה ביננו זה פשוט לא הספיק, לא רק שזה לא הספיק גם היה חסר ביננו המון כנות בנוגע לתחושות ורגשות. בקיצור, אחרי חודש שלם שאני כל הזמן מבולבלת ולא יודעת מה לעשות נפרדנו. זה היה קשה להגיע להחלטה הזו והייתי צריכה לעשות את זה קודם. אני סתם משכתי חודש כי עמדתי בקצה של צוק וסירבתי לקפוץ עד שלא הייתה לי כל ברירה. אז בשבת בערב, אחרי שישנתי אצל הרוסי והיה לי מזעזע, התקשרתי אליו ואמרתי לו שאני רוצה שניפרד. הוא קיבל את זה יפה, ידע שזה יבוא בקרוב. זה קשה לסיים מערכות יחסים בטוב, כי זה לא פיצוץ, אתה לא יודע בוודאות של ממש אם לזרוק או לא. שנה זה הרבה זמן, מערכת יחסים הופכת להרגל. אבל אחרי חודש שלם שההחלטה נמצאת אצלי בידיים ואני מתחבטת בה החלטתי להיפרד. אין טעם לחזק מערכת יחסים שאני רואה לה סוף והוא לא. אני לא רוצה שיגדל את הילדים שלי, והוא רצה שנתחתן.. אז זהו סיימנו.



הייתי במכינה ודיברתי עם אנשים, קצת בהלם מהעובדה שאני רווקה אחרי כ"כ הרבה זמן. ישבתי עם ג'נין, ידיד טוב שלי במכינה. ישבנו כל הערב ודיברנו ואח"כ גם ישבנו בסלון של הדירה שלי והמשכנו לדבר. האמת שבהתחלה סתם דיברנו, הרגע סיימתי מערכת יחסים ואין לי כוח לדבר על דברים מדכאים. אז היה מלא צחוקים. אח"כ כמעט כל מי שבדירה הלך לישון והשיחה נהייתה קצת יותר רצינית. ואז נחתה עלי ההבנה שאני מפגרת. אני מפגרת ומודעת לכך. אולי במקום פיגור עדיף להתשמש במילה טמטום. בכל מקרה זה לא משנה. אז המטומטמת שלפניכם הבינה שהיא בזבה את כל החודשיים האחרונים בתיקון מערכת יחסים שהיא ידעה שאין לה סיכוי, במקום להיות עם ג'נין, החבר הכי טוב שלה. למרות ששנינו בכלל לא ידענו אם אנחנו רוצים את זה ואם זה מתאים. ג'נין ביקש זמן לחשוב על זה ונתתי לו. אני לא ממהרת לשום מקום בכל מקרה. 


הכירו את ג'נין, הילד הכי נכה רגשית במכינה, הכי ציני, הכי ביקורתי, השחקן הכי טוב ובעיקר החבר הכי טוב שלי. וגם הילד שלמחרת הסכים שננסה. אז היו לנו כמה ימים נפלאים בהם אנשים הציקו לי ואף אחד לא שאל אותו, כי זה ג'נין. אבל המשכנו להכחיש. ואז הגיע הטיול המכינתי. שהיה ממש כיף. טיילנו בצפון וירד עלינו גשם אתמול והיה מצחיק . עשינו מסלול של 5 ק"מ ב6 שעות בערך בגלל הגשם.. אבל היה כיף. גם בסוף הגענו למעיין. טיילתי עם ג'נין הרבה יותר ממה שתכננתי. גם הלכנו לישון אחד ליד השני.



הקטע הרציני מתחיל כאן. ב3 וחצי התעוררתי ולא הצלחתי לחזור לישון, אז הערתי אותו וביקשתי שיעבור לשק"ש שלי. הוא עבר ולא הלכנו לישון בסוף. פשוט דיברנו והתנשקנו והיה ממש כיף, קצת פרטיות במכינה חסרת פרטיות. לא ישנו עד הבוקר.. ורוב החבר'ה בכלל לא יודעים שישנו באותו שק"ש. אח"כ את רוב היום הלכנו ביחד ודיברנו. כל כך כיף לי לדבר איתו. גם אפלטונית הילד הזה משהו מיוחד. בקיצור דיברנו המון וכשהגענו למכינה נעלנו את החדר שלי וסוף סוף הייתה לנו פרטיות. לא שכבנו כי זה נראה לי קצת יותר מידי מוגזם, אבל בכל מקרה היה כיף. היינו שם איזה 4 שעות. אמא התקשרה לברר שאני בסדר, והסברתי לה שאני והרוסי נפרדנו. ההורים לא יודעים דבר על הקשיים שהיו לי בחודש האחרון אז לא טרחתי לספר להם על הפרידה לפני ליל הסדר.. הדבר העלה ביני לבין ג'נין שיחה מאד עמוקה על שנינו. אגב, פרט שלא סיפרתי עליו - לילד יש עקרונות מסויימים שהוא בחיים לא יוותר עליהם. בקיצור, הוא הגיע למסקנה (שמאד מחמיאה לו שלא לצורך) שהפרידה ביני לבין הרוסי קשורה אליו. ושהוא לא בטוח שזה נכון להמשיך.



עכשיו כוסשלדודהשלך, או שהיית עושה את זה בהתחלה ממש, או שלא היית עושה את זה ככה. התחלתי לתת לך את הלב שלי ביצ'.. למה חשבתי שאם אתה החבר הכי טוב שלי אז אפשר כל כך לסמוך עליך?! למה אני בחיים לא אהיה במשהו נורמאלי? אני יודעת שאני מגזימה בתגובה שלי, אבל אני מתוסכלת. החבר הראשון שלי נפרד ממני ע"י כך שלא דיבר איתי והיה עם מישהי אחרת. החבר השני נפרד ממני בהפתעה במכון ויצמן. השלישי היה שמוק בן זונה שעשה לי מלא שריטות, הרביעי היה לא רציני והחמישי (הרוסי) לא היה כנה איתי. אז למה אני עושה את זה לעצמי? 


אני בטוחה שהוא יגיד לא. אני מכירה אותו. וזה כואב לי, ממש. מצד אחד אני שמחה, כי ניסיון העבר הראה לי שאסור לי לתת את הלב שלי למשהו ב100% כשזה מגיע לתחילת משהו עם בנים, מצד שני אני פשוט רוצה להיות עם ג'נין.


ג'נין ג'נין מה עשית לי?? עכשיו כל פסח אני אבלה בלחכות להודעה ממך, שלא תבוא או שתדכא אותי ממש. 


 


את יודעת לאן את נכנסת.


מתקדמת בהליכת טווס לצוק השברים,


בטוחה במצנח-צעצוע לביטוח


עינייך פקוחות לרווחה


ועשויות זכוכית צלולה,


המשקפת תמונת רצונותייך.


המשיכי ללכת כסילה..


לכי אחר אותו לב, 


שמעולם לא הצליח לנווט.


שאפי את אוויר הפסגות הנדיר,


כי הצוק מתקרב


ותכף גם עינייך יהפכו


לשברי דמעות של דם.


 

נכתב על ידי , 2/4/2015 23:26   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני הביצ' ששברה לחבר הכי טוב שלה את הלב


כולנו יכולים להיות האיש הרע, הבן אדם הזה שהבטחנו שלעולם לא נהיה. למרות שלא האמנתי שאני מסוגלת לעשות את זה למישהו, גם אני יצאתי המכשפה הרעה. זה קרה עם המוזיקאי ואני מתחרטת על כל רגע ורגע שבו לא הייתי מודעת להתנהגות שלי. גרמתי לו עוול ואני האשמה היחידה והבלעדית. האכלתי אותו אשליות מבלי להבין את ההשלכות שלהן.

 

כשאח שלי היה בתיכון, הוא היה בתוכנית של לימודים הומאניים ושם הוא פגש את אנה. אנה היא הבחורה המושלמת, גם אופה וגם יפה, נחמדה ומעניינת. אח שלי והיא הפכו לידידים טובים ואיך שלא הוא גם התאהב בה. אח שלי היה מאוהב שנה שלמה באנה באופן קשה ונהגנו לדבר על זה. דיברנו על המצב הזה שבו לאנה יש חבר והיא עדיין נותנת לאח שלי את האשליות האלה שהם יכולים להיות ביחד. אני יודעת שאנה אחלה גברת והיא לא הבינה ממש מה היא עושה לאח שלי, אבל עובדה שבמשך שנה שלמה הוא לא יכל לחשוב על אף אחת חוץ ממנה. אח שלי ואנה עדיין חברים טובים, אבל היום הוא יודע להיזהר מהדברים שגרמו לו ליפול שבי אחריה. היא הייתה היחידה שהוא חשב עליה, היחידה עליה דיבר. הוא חלם על חתונה איתה וילדים, והיה מאוהב בה בכל ליבו במשך שנה תמימה ואני הייתי היחידה שהוא סיפר לה על זה.

 

ואני, ילדה מחוצ'קנת בחטיבה שלא יודעת כלום מחייה, הבטחתי לעצמי שאני בחיים לא אתנהג כמו אנה. שאני בחיים לא אשלה חברים שלי, שאני אתנהג אחרת. ראיתי מה אנה גרמה לאח שלי לעבור ואני לא רציתי על המצפון שלי דבר דומה. זה קרה כשהייתי בכיתה ח' ולא האמנתי שאי פעם יהיו לי חברים בנים שירצו קשר איתי, כל התחום הרומנטי בתקופה ההיא היה ממני והלאה. אבל המשכתי להאמין שאני לא אהיה כזאת ואף ניסיתי למנוע מקרים דומים אצל חברות שלי. ניסיתי שאף בחור בסביבה שלי לא ירגיש כמו שאח שלי הרגיש אז לאנה. הדיכאון, שההתאהבות הזו גרמה, גרם לי להבין שיש דברים שבנות לא יכולות לעשות לאנשים אחרים כי זה לא הוגן. יש בחורים טובים שם בחוץ שלא מגיע להם שישחקו בהם.

 

המוזיקאי ואני בקשר לא קשר כבר שלוש שנים, אנחנו מדברים ואז הקשר מתנתק. הוא ילד מקסים והייתי מאחלת לכל אחת מהחברות שלי כזה חבר. הוא אינטיליגנט ומתחשב, רגיש אבל בטעם טוב, מודע לעצמו ומסוגל לנהל גם שיחות עמוקות, אוהב לטייל וללמוד, מוזיקאי מוכשר ובאומנות לחימה, עצמאי, בעל מוטיבציה מטורפת ועומד על שלו. בקיצור אחלה ילד. הוא אחד האנשים שהכרתי בתיכון ואני יותר מעריכה, אני אוהבת אותו ודואגת לו כאילו אני האחות שאין לו. כמות הפעמים שבכינו אחד על כתפו של השני לא ניתנת לספירה. הוא עזר לי להתקדם אחרי האקס שלי והיה שם בשבילי גם שהייתי חרא של בן אדם. במשך חצי שנה היינו בקשר טוב, חברים הכי טובים במלוא מובן המילה. חצי שנה של לדבר כל יום  ולהיות שם אחד בשביל השני.

 

ואז נשאלת השאלה - אם הוא כזה אח, ואני כזה מעריכה אותו ואוהבת אותו, איך זה שאנחנו לא ביחד? 
אז פה טמונה בעיה קלה, אני נגד מערכות יחסים שהמרחק בהן גדול מידי והמוזיקאי גר בנהריה ואני במרכז. מעולם לא חשבתי שזה יכול לעבוד ביננו, בהתחלה בגלל המרחק ואחר כך בגלל הבדלים אידיאולוגיים בסיסיים שהיו ביננו. אני ידעתי שאנחנו לא יכולים להיות ביחד ושאני בחיים לא אנהל איתו מערכת יחסים עם אספקט פיזי כלשהו. אבל הוא לא ידע את זה. הוא התחיל לשלוח לי אסמסים של שיכורים שבהם אמר שכל מי שיהיה איתי הוא בר מזל, וכמה אני מיוחדת ושהוא ממש מחבב אותי.

 

ולא היה לי שמץ של מושג מה לעשות. מצד אחד, חבר טוב ממש, הבן אדם היחיד שסירבתי לקרוא לו ידיד. מהצד השני עמדה העובדה שאני לא חושבת שאנחנו צריכים להיות ביחד. בעיני לא היה שום סיכוי שכזה. ובמשך הרבה זמן נתתי לו לחיות באשליה הזו, שיכול להיות משהו ביננו ואכלתי את עצמי. בשלב מסויים הבנתי שאני מתנהגת בדיוק כמו אנה, שמה שקרה לאח שלי קורה עכשיו לחבר הכי טוב שלי והכל באשמתי. ואני מודה, נבהלתי. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, לא ידעתי איך לאכול את הסיפור הזה.

 

אז ניתקתי קשר. ממש כמה ימים לפני שהייתי אמורה ללכת לבקר אותו בצפון אמרתי לו שזה לא יעבוד וניתקתי את הקשר לחלוטין. לא דיברנו ולא כלום. והיה לי חבל לאבד כזה חבר, הוא כזה ילד טוב, אבל ידעתי שמגיע לו יותר. העדפתי לצאת זבל, לפגוע בו ולשבור לו את הלב, כדי לתת לו הזדמנות למצוא מישהי אחרת, מישהי שהוא יוכל לפתח איתה מערכת יחסים. עשיתי את מה שתמיד קיוויתי שאנה תעשה לאח שלי כדי שיוכל להמשיך הלאה. 

 

אני לא יודעת מתי הוא התחיל לפתח אלי רגשות. אני יודעת שתמיד אהבתי אותו כמו אח שצריך שישמרו עליו, אבל מעולם לא ידעתי מתי הוא התחיל לפתח את הרגשות האלה ואני לא יודעת אם אני עודדתי אותו לפתח רגשות כאלה. לפני כמה ימים התחלנו לדבר טיפה, מהססים, לא יודעים איך להחזיר את הקשר שהיה מבלי שיתפתחו הרגשות האלה שוב. כי עם כמה שהוא חשוב לי אני אוהבת אותו בצורה אפלטונית, אני רוצה שיהיה לו את הטוב ביותר ואני ממש לא רוצה אי פעם להיות איתו במערכת יחסים רומנטית. חוץ מזה, כבר יש לי חבר ואני לא מתכננת לשנות את זה בזמן הקרוב. 

 

אני לא יודעת לאן זה ילך מכאן או מה יקרה, אני פשוט מנסה להבין איך החבר הכי טוב שלי יכול לחזור לחיי מבלי ששוב יתפתחו רגשות לא רצויים. תכף נגמר לי החופש והמכינה מתחילה והכל עדיין יכול לקרות.

אילת

נכתב על ידי , 15/8/2014 13:47   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שֶלֶף וסרנג'יו


עדי ישבה בכיסא המסתובב שלה, מקישה על השולחן בעפרונה המחודד. הנקישות הקצובות מילאו את חלל חדרה. מחוץ לדלתה הנעולה ניתן היה לשמוע את האחים שלה רבים, ואת אמא שלה יוצאת לעוד משמרת לילה בבית החולים. קולות הבית נדמו לה כהד רחוק. צליל של הודעה עלה מהמחשב הנייד שלה ושם קץ להרהוריה. סרג'יו שוב שלח הודעה. "נו כתבת כבר?" שאל בסקרנות והיא חייכה. סרג'יו לא היה שמו האמיתי, במציאות קראו לו ליאב והוא למד בכיתה המקבילה. "עוד לא, זה לוקח זמן" השיבה בסבלנות. "אני לא מבין מה כל כך מסובך" אמר סרג'יו "זה לא שעברת טראומה כל כך גדולה, לא?" שאל והוסיף סמיילי קורץ. עדי נשמה עמוק, היא ידעה שהוא רק מנסה לערער את בטחונה. "אתה כבר יודע את התשובה, לא?" השיבה לו. היא לא הבינה מה כל כך דחוף לו שהיא תכתוב כבר עכשיו. הפצע עוד לא הגליד מספיק בשביל שתחטט בו שוב. התסכול שוב הציף אותה, זה היה רעיון גרוע לנסות ולכתוב על זה.

שני רחובות משם ישב ליאב מל המחשב. הבית שלו היה שקט כמו תמיד. כל השבוע עדי מתחה אותו עם ההבטחה שלה לכתוב על הסיפור עם דורון. הוא מכיר את הסיפור טוב מאד, הוא דאג לעודד אותה עוד לפני שעבר לגור בעיר. הפעם הראשונה בה דיבר עם עדי היה בצ'אט אנונימי. צ'אט מהתקופה שלפני הפייסבוק והסמארטפון. הוא קרא לעצמו סרג'יו והיא הייתה עדיין שֶלֶף, במלוא מובן המילה. זו הייתה תקופה קשה לשניהם והשיחות שלהם עזרו לשניהם להתגבר ולהתקדם האלה. זה היה כשאת שֶלֶף בדיוק זרקו ואת סרג'יו העבירו בכוח לעיר. היא הייתה שבורה והוא היה אבוד, לה לא נשאר כלום מחייה החברתיים והוא עמד לאבד את כל חייו שבנה במושב. ההתאמה הייתה מושלמת.

דפיקה נשמעה על דלתה של עדי "מי זה?" שאלה "אבא" ענה הקול של אביה, מאחוריו נשמעו הצעקות של אחיה הקטנים. היא קמה לפתוח את הדלת, "כן מה?" שאלה אותו קצרת רוח. בראשה עדיין מטלת הכתיבה שליאב הטיל עליה. "בואי תעזרי לי יש ארוחת ערב להכין, אני מותש ואמא שלך הרגע יצאה למשמרת לילה" אמר עייף. אבא של עדי, ישראל, עובד כמורה לנהיגה ובדרך כלל עובד מסביב לשעון. עדי נאנחה עמוקות לפני שיצאה מחדרה להכין את ארוחת הערב, היא שינסה את מותניה והלכה להפריד בין שני אחיה הקטנים, שהחליטו ששני בערב זהו זמן טוב לפצוח במריבה קולנית באמצע הסלון. אחרי ששניהם נרגעו והלכו לעזור לה לסדר את השולחן לארוחת הערב, ישבו ארבעתם סביב השולחן שבמטבח ואכלו בשתיקה. 

ליאב קם מכיסאו והלך למטבח לחפש אולי יש משהו לאכול במטבח. הוא פתח את דלת המקרר והתאכזב כשראה שההורים שלו שוב שכחו לעשות קניות. בלית ברירה הוא הרים טלפון לפיצרייה הקבועה, והזמין בפעם השנייה להשבוע את ההזמנה הקבועה שלו. בזמן שחיכה לארוחת הערב, נשמע צלצול בדלת. הוא פתח אותה ומולו עמד עידו, שהחליט להפתיע אותו ולהגיע ללא כל התראה. "וואו, מה אתה עושה פה?" שאל ליאב, מופתע מהופעתו הפתאומית של עידו. עידו הוא לא הטיפוס הספונטני וכל מפגש שלהם תוכנן בקפידה לפחות שבוע מראש, אם בכלל היה אחד כזה. "היי גם לך" אמר עידו וחייך "מה יש לאכול?" הוסיף. "יש פיצה בדרך" אמר ליאב. "אפשר להכנס?" שאל עידו "כן בוודאי" אמר ליאב, תופס שכרגע גרם לחבר שלו לחכות בדלת ללא כל סיבה. "תודה" אמר עידו והלך לשים את התיק שלו בחדר של ליאב, כאילו שזה הדבר הכי טבעי בעולם. 

אבל אם הייתם תופסים את שֶלֶף וסרנג'יו שלנו לפני חצי שנה, אין ספק שהסיטואציה הזו הייתה נשמעת להם דימיונית. אבל בסופו של דבר המציאות עולה על כל דימיון. ומלבד זאת, זהו רק עוד ערב יום שני רגיל.
~~
טוב אז ישבתי וכתבתי את הקטע הזה, שאמור להיות פרולוג לסיפור שכבר התחלתי אבל החלטתי לשנות מעט. 
מה דעתך? (כן התכוונתי אליך)
אילת
נכתב על ידי , 28/6/2014 01:45   בקטגוריות סיפרותי, שחרור קיטור, אופטימי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבבושקה המאלפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בבושקה המאלפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)