לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תיק עבודות לימודי עיצוב תקשורת חזותית שירי יואלי. מאיירת ומעצבת גרפית. (לחיצה על התמונות בצד הבלוג יפתח פירוט על המוצג. תוכלו גם לעבור לפי קטגוריות ולפי סדר כרונולוגי. תהנו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2014

להגיע לתחתונים - 3 אסטרטגיות


מטרת התרגיל: הבנת אסטרטגיות פרסום. 

 

הרד סייל: היחודיות של המוצר היא במחיר הזול, אין שום פרמטר אחר שמתיחסים אליו בפרסום. בד"כ מותגי צריכה. רמי לוי, TO GO, מחסני חשמל, אופטיקה הלפרין...

 

USP: ייחודיות המוצר / מותג - תכונה של המוצר. מה ייחודי במוצר בעיני קהל המטרה ביחס למתחרים? במידה ויש כמה דברים יחודים - יש לבחור אחד. הכי טעים / הכי בריא / למה אתה צריך דווקא את המוצר הזה... דוגמה: טושיבה - הכי חד. 

 

ESP: אסטרטגיה רגשית: לגעת בעצב חשוף. שימוש פסיכולוגי ברגש צרכני כממנף למכירה. דוגמה: סלקום "משפחתי", תנובה "בית ישראלי"... בלי הסבר הגיוני ואמיתי של המוצר.

 

Life stile: מותג שאומר משהו על הצרכן (לא על המוצר). סטטוס. מוכר מראה וסביבה. אין הבטחה פרסומית אמיתית. דוגמה: מותגי בושם, קפה נספרסו, מותגי אלכוהול... קונה חיבור ולא צורך השרדותי.

 

 

המטרה בתרגיל הזה: יצירה 3 מודעות באסטרטגיות שונות לאותו קהל היעד למוצר תחתוני כותנה נושמים במיוחד.






 

 

תגובת המורה: התמונה השניה היא קצת "ואלס עם בשיר", בעיית פרופורציות, קצת אבסטרקטי מידי. אם אין סיבה לשיגעון זה תמוהה. במודעה השלישית שורת הטקסט לא צריכה להיות חלק במשחק. חוץ מזה טוב שיש מגוון סגנונות בין המודעות.

נכתב על ידי חזותית , 26/12/2014 18:02   בקטגוריות איור, עיצוב לשיווק (מוצר/אירוע), פוטושופ - איור, פוטושופ, קונספט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , ציורים ואיורים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחזותית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חזותית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)