מטרת התרגיל: הבנת אסטרטגיות פרסום.
הרד סייל: היחודיות של המוצר היא במחיר הזול, אין שום פרמטר אחר שמתיחסים אליו בפרסום. בד"כ מותגי צריכה. רמי לוי, TO GO, מחסני חשמל, אופטיקה הלפרין...
USP: ייחודיות המוצר / מותג - תכונה של המוצר. מה ייחודי במוצר בעיני קהל המטרה ביחס למתחרים? במידה ויש כמה דברים יחודים - יש לבחור אחד. הכי טעים / הכי בריא / למה אתה צריך דווקא את המוצר הזה... דוגמה: טושיבה - הכי חד.
ESP: אסטרטגיה רגשית: לגעת בעצב חשוף. שימוש פסיכולוגי ברגש צרכני כממנף למכירה. דוגמה: סלקום "משפחתי", תנובה "בית ישראלי"... בלי הסבר הגיוני ואמיתי של המוצר.
Life stile: מותג שאומר משהו על הצרכן (לא על המוצר). סטטוס. מוכר מראה וסביבה. אין הבטחה פרסומית אמיתית. דוגמה: מותגי בושם, קפה נספרסו, מותגי אלכוהול... קונה חיבור ולא צורך השרדותי.
המטרה בתרגיל הזה: יצירה 3 מודעות באסטרטגיות שונות לאותו קהל היעד למוצר תחתוני כותנה נושמים במיוחד.
תגובת המורה: התמונה השניה היא קצת "ואלס עם בשיר", בעיית פרופורציות, קצת אבסטרקטי מידי. אם אין סיבה לשיגעון זה תמוהה. במודעה השלישית שורת הטקסט לא צריכה להיות חלק במשחק. חוץ מזה טוב שיש מגוון סגנונות בין המודעות.