לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תיק עבודות לימודי עיצוב תקשורת חזותית שירי יואלי. מאיירת ומעצבת גרפית. (לחיצה על התמונות בצד הבלוג יפתח פירוט על המוצג. תוכלו גם לעבור לפי קטגוריות ולפי סדר כרונולוגי. תהנו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2015

מכתב התאבדות של שחקן פורנו שנהיה אימפוטנט


זין. זה כל מה שיש לי להציע. זה כל מה שאני שווה. זה כל מה שעושה אותי הכי שווה. אני נזכר בפעם הראשונה שהרגשתי גאווה. בפעם הראשונה שהרגשתי שייך ומקובל בעיני מישהו. זה היה בהופעה של רוקי בפינגווין ב-91.  יצאתי שונה משנכנסתי. ילדון פעור לבוש שחור עם פנים מחוררות. תוך כדי ריקודים נצמד אתי בחור, מישש אותי. ישר עמד לי, ישר הבנתי שאני רוצה אותו, ידעתי מי אני. סוף סוף.

מאז שהיינו שם במועדון, במלתחות, בלי מילים, רק כלי נשק מתחככים, ידעתי מה טוב לי וצדקתי. פיתחתי את עצמי, האמנתי בעצמי, ידעתי לפנק ולהתפנק, ידעתי שאני נראה טוב, שכולם רוצים עוד קצת ממני. התחלתי להצטלם אצל אריאל ואחר כך אצל עוד אנשים והייתי בעננים. זה היה שילוב של כל הדברים בהם הרגשתי טוב: המראה שלי, התנועות שלי והדרך שלי. לא מתמטיקה, לא היסטוריה, בלי כל המשחקים המפגרים של הסטרייטים בבית הספר, הדבר האמיתי, החיים הסודיים של תל אביב, שם הרגשתי טוב, אנשים רצו עוד.

הרווחתי כסף, הרבה, התחלתי להשתמש בו לדברים שיגרמו לי להרגיש אפילו יותר טוב. מה לא לקחתי ונהנתי, כמה שנהנתי.

מחבר לחבר, אם אקרא להם כך. אני לא זוכר את השם של  רובם. לחלקם נכנסתי, חלקם נכנסו אלי, חלקם נכנסו לנשמה ולקחו איתם קצת, לא החזירו.

החומרים שלקחתי, עשו אותי שמח ומלא בטחון, אבל לקחו איתם את הדבר שהיה הכי שלי, שהוא עדיין הכי שלי, הזקפה. כבר אין. כמה זמן שאין ואין מה לעשות. אין טעם להמשיך לחפש דרך. אין מי שיאהב אותי. זה אבוד.

 

נא להעביר מכתב זה להורי.

אשר גם את אהבתם מעולם לא קיבלתי.

יניב.

 

 

 

*תרגיל בקופי - לכתוב מכתב התאבדות לאחת מהדמויות שנתן. אני בחרתי בדמות: 

שחקן פורנו מפורסם שאיבד את אונו, הוא כבר עשיר ויכול להרשות לעצמו לא לשחק יותר בסרטים, אבל הוא בוחר להתאבד.

 

* המורה אמר שהטקסט כתוב אמין. 

נכתב על ידי חזותית , 14/1/2015 22:47   בקטגוריות קופי, קונספט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , ציורים ואיורים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחזותית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חזותית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)