לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תיק עבודות לימודי עיצוב תקשורת חזותית שירי יואלי. מאיירת ומעצבת גרפית. (לחיצה על התמונות בצד הבלוג יפתח פירוט על המוצג. תוכלו גם לעבור לפי קטגוריות ולפי סדר כרונולוגי. תהנו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2015

סצינת קינאה (תסריט)


*שיעורי הבית מהשיעור הקודם לשיעור תסריטאות (בקופירייטוינג).

 

יום / פנים (מתחיל מחוץ לבית וממשיך בבית).

 

אלכסה, (בת 27), הולכת ברחוב מלאה באנרגיה ואדרנלין בחזרה מיום צילומים כדוגמנית בקמפיין "פרובונו" בהתנדבות. היא לבושה בשמלה קלילה ומעט חושפנית. היא מבחינה באוטו מסויים ונראית מופתעת, היא מתחילה להאט את הליכתה ומנסה להסתיר את גל האנרגיה.

בזמן שהיא פותחת את דלת הבית, היא אומרת "שלום" בהתלהבות וכשהדלת נפתחת היא רואה את יוני, החבר שלה, חותך סלט. הוא אומר בחוסר ריכוז "היי" בחזרה. ברקע הטלויזיה פועלת.

היא מחבקת אותו מהגב בחנפנות חיננית והוא מתארגן תוך כדי להגשת האוכל.

יחד הם צופים בחדשות, הוא מרוכז והיא מנסה להשקיט את האדרנלין.

כשהתוכנית נגמרת, שניהם קמים לכיוון המטבח ואלכסה אומרת ליוני "אני אוהבת אותך". הוא מחייך ומחבק אותה. בזמן שהם מחובקים היא אומרת לו "אני חייבת להגיד לך..." (פאוזה) "אולי אני לא חייבת דווקא עכשיו". למרות התלבטות ניקרת, היא ממשיכה: "היה לי מוזר היום לראות זין של מישהו אחר".

יוני נהיה רפוי ומבטו מתרחק.

אלכסה מנסה לחייך חיוך מפייס, כאילו מנסה למחוק את מה שאמרה.

יוני עוזב סופית את החיבוק ופונה לכיוון המקלחת. הוא שותק זמן קצר, שמרגיש כמו נצח, ומודיע בשקט "אני הולך להתקלח". אלכסה בינתיים עומדת, כאילו נזהרת לפוצץ בועה בלתי נראית, ואומרת "ידעת שאני הולכת לעשות את זה, כל מה שאני והוא עשינו היה בכאילו. חוץ מזה זה היה למטרה טובה. אני אוהבת אותך".

"אני יודע" הוא אומר.

"אז מה אתה חושב על זה?" אלכסה שאלה.

"אני לא חושב, אני מכחיש". הוא אמר תוך שהוא נכנס למקלחת.

נכתב על ידי חזותית , 11/5/2015 18:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , ציורים ואיורים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחזותית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חזותית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)