לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תיק עבודות לימודי עיצוב תקשורת חזותית שירי יואלי. מאיירת ומעצבת גרפית. (לחיצה על התמונות בצד הבלוג יפתח פירוט על המוצג. תוכלו גם לעבור לפי קטגוריות ולפי סדר כרונולוגי. תהנו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2015

מיכל קנטור


עיצוב שני פוסטרים, המציגים פרויקטים של הסטודיו לתכנון תאורה של מיכל קנטור, לקראת תחרות "אות העיצוב". 

 

קיבלתי אוסף תמונות של הדמיות ותכנונים, וטקסט מלווה (את חלקו ערכתי), וכמובן הנחיות לפורמט ההדפסה של אות העיצוב (פוסטר שוכב בגודל 50X70, שוליים מהצד, טקסט חיב להיות בשליש התחתון מצד ימין).

 

 

פרויקט מתחם שרונה

 

תאורת טריפל C

 

זוהי הדמיה של תצוגת השלט (למרות שהשלט גדול יותר מהמוצג)

נכתב על ידי חזותית , 21/2/2015 10:36   בקטגוריות אינדיזיין  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חזותית ב-21/2/2015 12:12
 



מקומי בגליל


תרגיל מסכם קורס פרומושן. 

המטרה היא יצירת מוצרי קידום מכירות (קד"מ), להם שתי מטרות: 1. יצירת רווחים להון ראשוני לפרויקט "טרמינל גליל" - חממה למעצבים בכרמיאל. 2. העברת המסר - מגניב בגליל / גרוב גלילי ... לשכנע צעירים שכדאי לגור בגליל, לא לעזוב את הגליל. 

אחרי המון המון סיעור מוחות, הגשנו את ההצעות שלנו:

 

































נכתב על ידי חזותית , 17/2/2015 19:57   בקטגוריות איור, אינדיזיין, השראה, וקטורי, טיפוגרפיה, לוגו, עיצוב לשיווק (מוצר/אירוע), קונספט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של culture vulture ב-18/2/2015 10:32
 



ערוץ TOOLBOX - הכל אפשרי


תרגיל מסכם בקורס ארטדירקשן, שנה ג'. 

יצירת ערוץ טלויזיה דמיוני, שפונה לקהל יעד מאוד ספציפי. 

ויצירת קמפיין פרסומי מקדים להשקת הערוץ. כולל לוגו, שפה גרפית למודעת תדמית ושתי מודעות תוכן (תוכניות בערוץ), פרסום באינטרנט - באנרים, פרסום גרילה (במקום לא צפוי ובדרך לא צפויה). וגם סרטון. אני מדגישה את הסרטון, כי לאף אחד מהכיתה כמעט לא היה רקע ליצירת סרטונים, ויש לנו קצת פוביה מיצירת אלמנט גרפי משתנה וזז.

 



קהל היעד של הערוץ שלי הוא קהל חובב עשה זאת בעצמך / חובב DIY בתחום הבניה, שיפוצים, בניה נגרות, מכונאות, קמפינג, הישרדות, מדע מעשי וכדומה. כאשר צופה אופייני יכול להיות חובב טיולי שטח, חובב אקולוגיה מעשית, מפנטז על בנית בית בוץ לעצמו, תמיד מחזיק אולר לדרמן איתו.

שם הערוץ "טולבוקס" "TOOLBOX", העיצוב בהשראת אופנת DIY כמובן.

שם הערוץ TOOLBOX ביחד עם הסלוגן "הכל אפשרי"

 


מודעת תדמית
מודעה לתוכנית בשם "חשיפה"

מועדה לתוכנית בשם "בידיים"

קמפיין גרילה - מטר ענק על הפס הצהוב של הרכבת



באנרים לערוץ על הפייסבוק של לדרמן ישראל

 

 

 

 

נכתב על ידי חזותית , 17/2/2015 18:45   בקטגוריות אינדיזיין, טיפוגרפיה, לוגו, עיצוב לשיווק (מוצר/אירוע), קונספט, קופי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חזותית ב-17/2/2015 19:22
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , ציורים ואיורים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחזותית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חזותית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)