לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תיק עבודות לימודי עיצוב תקשורת חזותית שירי יואלי. מאיירת ומעצבת גרפית. (לחיצה על התמונות בצד הבלוג יפתח פירוט על המוצג. תוכלו גם לעבור לפי קטגוריות ולפי סדר כרונולוגי. תהנו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014

פוסט אישי וחושפני במיוחד (איור אישי)


 



 

בשנה שעברה קיבלנו תרגיל לקריקטורה אישית. ציירתי משהו מאוד משעמם. השנה שוב קיבלתי את אותו התרגיל. הפעם החלטתי לחקור קצת יותר לעומק את המחשבה הנוכחית שלי כלפי עצמי. 

נדמה לי שלאחרונה המחשבות מרחיקות אותי מהקרקע ואני מנסה למשוך את עצמי בחזרה לשלמות. 

בצורה קצת שרוטה, קצת בוגרת וקצת ילדותית, קצת חושפת וקצת מסתירה. לכן הטכניקה הזו - מסתירה צבעוניות, דרך שריטות מגלה וחושפת. טכניקה שמתחברת בראש לפעילויות לילדים (מי לא גירד פנדה בחנוכה?).

 

הציור הזה הזכיר לי ציור שעשיתי לפני 10 שנים. הרבה יותר פסיכי מהיום. חריטה על שקף:

 

 



נכתב על ידי חזותית , 1/3/2014 16:51   בקטגוריות איור, דוגמנ/ית, חריטה, קונספט, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועם ב-1/3/2014 23:33
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , ציורים ואיורים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחזותית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חזותית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)