קיבלנו משימה לשיעור להכין קונספט לפרינט (מודעה או מה שנבחר) ותסריט שיופיע איפה שנבחר, כשהקונספט נשען על פחד. היה עלינו לנצל את התכונה הזו של הצרכן (פחד), כך שישתכנע לקנות את המוצר, כי הוא מפחד.
התלבטנו איזה מוצר לקחת, התחלנו עם K300, עברנו לרעיון להכין קמפיין לליכוד, וסיימנו עם "רגיעון".
(משימה ביחד עם שלומית ושוקי).
תסריט לפרסומת:
(ערב / פנים / בית)
בן 16 מתלבש ומתחתך בחדרו, מסתכל במראה, קורא בצעקה אל מצחוץ לחדרו "אמא!!!! אפשר את האוטו???".
האמא תוך קיפול כבוסה, עיניה נפערות בפחד.
הילד עומד בפתח החדר שלה ושואל שוב בדרישה "אפשר את האוטו?"
היא שולפת רגיעון מהתיק, מטפטפת לפה ומיד מחייכת ואומרת "בטח", ומביאה לילד מפתחות מהתיק שלה.
הילד יצא החוצה עם המפתחות ביד ובידו השניה זר פרחים.
(ערב / חוץ / בתוך האוטו)
הילד מסתכל במראה של האוטו, מתנשף, לוקח כמה טיפות רגיעון, ואז נכנסת לאוטו בחורה (הדייט שלו) והוא מחייך אליה.
עולה שקופית
"בכל גיל צריך להרגע".
מודעה:
יד נשית מושטת ובה מפתחות ובקבוקון של רגיעון.
הססמה למטה.
אופציה שניה:
תמונה של זוג צעיר באוטו, הנהג נראה לחוץ. למעלה רשום "דייט ראשון?" ולמטה "רגיעון לנוער" עם פקשוט.