לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללא כותרת


!OMG. They killed Kenny. U bastards


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

פועלת למען מטרה או לא פועלת בכלל


החלטתי,

מהיום אני פועלת למען מטרה, משהו מפריע לי אני פועלת לשנות, בלי לחשוב מה כולם חושבים, מפריע לי אז אני מסדרת את זה או פועלת עד שהכל יסתדר, אם אצליח.

 

מהיום אני פועלת את הבעיות שלי, לא פותרת, אני פועלת. אני חיה את השינוי, את המחאות ואת הדעות. מהיום, אני אשכרה תורמת.

  

 

 

 

 

 

בשביל לחולל את השינוי צריך לחיות את השינוי

נכתב על ידי , 9/12/2012 00:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
2,414
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , בלוגים בדיוניים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLilon96 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lilon96 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)