לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nevermind, I'll find someone like you.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

יפה שלי ..


כמה כוח צריך להחזיק עד שהקשר הזה יגמר.. אני אוהב אותה יותר משאהבתי איי פעם.. אני מסוגל לחכות כמה שצריך רק בשבילה.. החיוך שהיא מעלה לי אף אחת לא העלתה כבר תקופה ארוכה.. אני כבר לא יודע מה לעשות עם נטלי.. אני לא מסוגל לנשק אותה.. וכשהיא מנסה אני זורם כדי לא לפגוע.. אבל היא פשוט לא יוצאת לי מהמחשבות.. לכל מקום היא באה איתי בלב ובמחשבות.. אני חולם עליה.. מדמיין אותה לידי רוצה אותה שלי כבר תקופה ארוכה.. אני רק מקווה שכשזה באמת יקרה היא לא תוותר עליי.. כי בקשר הכל שונה פתאום.. אבל עליה אני באמת לא לוותר הצמרמורות שהיא עושה לי בגוף.. החיוכים שמציפים הנשימות הכבדות והדפיקות הלב המהירות..

כן,אני מרגיש שלם איתה.. אני מרגיש אני .. כבר מזמן לא הרגשתי אהוב כלכך .. חסר לי החיבוק שלה.. החיוך האמיתי שלה. אני אעשה הכל רק כדי שהיא תחייך גם אם זה לא יהיה בזכותי.. למרות שאני יודע שאף אחד לא יצליח להעלות לה חיוך כמוני..

בלי פשוט להרים ידיים ולהגיד דיי.. אבל אני לא מסוגל לוותר על הרגש אליה.. אני רוצה אותה יותר משרציתי משהו בחיים שלי . בחיים שלי לא חשבתי שאלחם על משהו שאני רוצה,ושעוד אלחם ככה..

כואב לי לראות אותה בוכה.. והיא לאחרונה בוכה והמון.. קשה לי עם זה .. אני מסוגל פשוט להתחיל לבכות איתה.. ברגעים כאלה באלי פשוט לבוא אליה ולחבק אותה.. ואני יודע שאני לא יכול..


אני מסוגל להסתכל עלייה בלי הפסקה .. היופי שלה מדהים אותי כל פעם מחדש.. אני שבור לראות אותה עכשיו ככה.. קרועה מבפנים.. אולי אני יודע למה ואולי אני לא יודע.. אבל אני רוצה שהיא תחייך תמיד עד שיכאבו לה הלחיים


באלי לנשק אותה עכשיו שעות !! אני משתגע !! 

" כי בזמן האחרון,אני נוגע לא נוגע 
ואם נגיד את האמת, אני הולך ומשתגע.. "

נכתב על ידי i'm not guilty i'm proud , 30/10/2013 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  i'm not guilty i'm proud

בת: 30

MSN: 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi'm not guilty i'm proud אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i'm not guilty i'm proud ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)