לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

בוקר טוב עולם (פוסט 23)


ישנתי. סופסוף, אחרי כמעט שבוע ללא שינה, ישנתי.

ישנתי שינה טובה ועמוקה, ואף סיוט לא תקף אותי, לא התעוררתי מזיעה ומפוחדת. 

אני יודעת שהשינה הזאת נבעה מהעובדה שהגוף שלי התעלף בגלל עודף אדרנלין וריגושים, ומחסור בשעות שינה, מים, אוכל, ודם. אבל בכל זאת, כשהתעוררתי, פשוט הרגשתי טוב. 

 

מתחשק לי לרוץ. לרוץ ליער כלשהו, לשיר ולרקוד. 

מתחשק לי לאכול. לאכול לחם וביצה וסלט. ולשתות המון המון מים. 

מתחשק לי לשחות, ולא לפחד בכלל. מתחשק לי לשכב בשמש, בזרועותיו של האהוב שלי.

 

בוקר טוב עולם, בוקר טוב.

רק הודעה אחת קטנה-

 

תקופה טובה ומאושרת באה. אני מרגישה את זה בכל חלק בגוף שלי.

נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/4/2012 11:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)