לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

אני אוהבת אותו הכי שאפשר לאהוב בן אדם. אולי יותר. כנראה יותר.


הוא העושר שלי.
החיוכים שלו, 
המבטים שלו,
הידיים שלו החזקות, לבנות ושריריות, מהממות.
הטוב שלו, 
האופטימיות שלא נגמרת שלו,
הרגשת הביטחון שהוא נותן לי,
המתיקות והחמידות שלו,
האמירות הקטנות שעושות לי את היום,
חיבוק קצר שמשנה את הכל כל פעם מחדש,
האושר שהוא גורם לי.
אם הייתי צריכה להסביר למישהו את המשמעות של המילה "עושר", 
הייתי מפגישה אותו ואת קטן לשבוע.

אהבה, אתה הסוכרייה הכי טעימה, מקלחת חמה אחרי יום גשום, הדובדבן שבקצפת,
החיוך הכי יפה עם השיניים הכי לבנות, 
ההרגשה הכי נעימה,
והדבר הכי מדהים שאפשר שיהיה שלי.

אני אסירת תודה עליך.
מזל טוב♥

Luckyoptimist.com-hearts_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 22/8/2012 19:14   בקטגוריות פרפרים בבטן, קטן וקומפקטי, עכשיו טוב, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, תקופות מאושרות יותר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)