לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

רק בבית אבות שומעים משפט כמו "איפה שמת את השיניים של אבא?


יום הולדת 99 לסבתא יהודית. 
סבתא שתמיד צחקה וקפצה, שיחקה איתי "כושי קטן", למדה ממני את הרוטינים משיעורי ההיפ-הופ שלי, שרה איתי בקולי קולות בנסיעות ולימדה אותי לרקוד וולס.
סבתא יהודית נהגה לספר לי על הפגישה הראשונה שלה  עם סבא משה, על הפיקניקים הרומנטיים שלהם, על ארוחות השישי המשפחתיות שעשו עם אחותה שולמית ובעלה הבריטי.
היא סיפרה לי איך ישבה עם ההומלסים ברחוב המקביל על קפה, ולימדה אותם מתמטיקה ממחברת בית הספר שלה.

סבתא יהודית שלי, שאני ככ אוהבת, המלאה באנרגיות חיוביות, שופעת יופי ובריאות, ישבה אתמול בכיסא גלגלים ובהתה בדבר-מה לא-ידוע באוויר. היא לא שמה לב כשדיברו אליה, והמשיכה לבהות.
היא לא שמה כשניסו להאכיל אותה בעוגת יומולדת, ורק בהתה נכחה. 
היא לא הרגישה כשהבן שלה, סבא אלון, ישב וסיפר לה בדמעות כמה הוא מתגעגע לעצותיה החכמות, לדרכים המיוחדות שלה להפריד את הריבים בינו לבין אחותו (דודה נלי).

כל הערב אתמול עמד לי גוש בגרון, והיו לי דמעות בעיניים.

אני אוהבת אותך סבתא יהודית שלי, ואני רק רוצה לאחל לך חופנים, ערימות והרים של מזל טוב. המון אושר, ובעיקר המון בריאות.

Tumblr_lnkr6dpymf1ql97nuo1_500_large

"הפרחים פורחים שוב באביב, אך הזקן לא יפרח עוד לעולם" -סנקה
נכתב על ידי Professional Dreamer , 25/8/2012 10:29   בקטגוריות משפחה, מחברת פרחים אהובה, תקופות מאושרות יותר, ציטוטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)