לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

צריכה עזרה!


אז חגגנו 9 חודשים. אני בתומי חשבתי שיש לזה משמעות נחמדה שכזאת, אמון וכאלה. אני לא סגורה כמה הוא הסכים איתי, בהתחשב בעובדה שיום אחרי זה הוא התנשק עם מישהי אחרת.

כאילו, היא נישקה אותו, והוא מיד קם והלך. כאילו, הוא נישק אותה חזרה לשלוש שניות בערך, ואז הלך. כאילו, הוא בכלל היה שיכור ומסטול ולא זוכר מה קרה אבל חבר סיפר לו.

תלוי מתי שואלים, אתם מבינים.

זאת רק נשיקה, אני יודעת...זה לא ביג דיל..אבל האמת? ממש נפגעתי מזה..

זה מפגר והכל, אבל אני מרגישה שאני לא ממש יכולה לסמוך עליו כרגע..ואני לא יודעת מה לעשות.

אני מרגישה טיפשית ודי אהבלה, כי האמת היא שאני כנראה צריכה לזרוק אותו ולהמשיך הלאה, מליון דגים בים וכאלה, פרטנר אמין וכו'.

אבל העוד יותר אמת היא, שיש שני צדדים לאמת. ואפשרת אחת היא האפשרות שתיארתי קודם. והאפשרות השנייה?

האפשרות השנייה היא לסלוח לו, להבין שהוא טעה, ושכולם טועים. שזה לא ביג דיל, גם אם זה כן, ושהאהבה תנצח וכו'.

 

אני..לא יודעת מה לעשות.

 

Tumblr_mbk3lr2qk81r4i5ygo1_500_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 8/10/2012 06:36   בקטגוריות Tears and sadness, אעא!, העט השחור, הממ.., בלבול, בלאגן, קטן וקומפקטי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)