לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

לנשוך את השפה ולשתוק


אמרתי לך שמה שאני חושבת יעציב אותך, יפגע בך אולי, שזה לא ענייני וכו'.
אמרת שאתה  רוצה לשמוע, ולא ממש אמרתי. אני לא מצליחה לומר לך כרגע יותר מדי..אבל אני חייבת להגיד למישהו, אז אני אומרת פה.

מוותר.נכנע.לא יכול.חסר אונים.
אתה לא עומד על שלך בשיט, וכשאתה מתחיל אז אתה נופל אחרי בדיוק 10 שניות.
אתה הכי ראש קטן בארץ בערך, וזה ככ מתסכל לפעמים.
אתה טוען שאתה לא יכול לעשות דברים כי אתה לא אני. כי אתה לא חזק וחכם כמוני, וזה כזה בולשיט.
אני התמודדתי עם ההורים שלי ועם הקשיים שלי כי רציתי מספיק חזק וכי התאמצתי ועמדתי על שלי. ואתה לא יכול? ואתה לא חכם או חזק? לדעתי אתה כן. חכם לפחות. חזק? לא.ממש לא.תסתכל על עצמך. רק לפני כמה ימים אמרת לי "אני מוותר כי אני רגיל לוותר, זה מה שאני תמיד עושה".רק עכשיו אמרת לי "אני  לא יכול, אני לא את". נחש מה? אפילו פאקינג דני עושה את זה, עם אמא חורגת פוסטמה שלא מכבדת את האמא הקודמת שלה שהלכה לעולמה. ונחש מה? אפילו דניאל עושה את זה, שיש לה שני הורים מופרעים, ואמא שמכחישה אותה.ואתה יודע מי עוד?נח.שההורים שלו פאקינג דפוקים, והוא עדיין עושה את זה.ושירז, שנהרגת על הקשר שלה עם ההורים כל יום בשביל שלא ידרדר למקומות לא רצויים.
אתה חושב שכל אלה חזקים ממך? בולשיט. הם חזקים, ואתה יכול להיות גם.יש לך את היכולת ואתה זורק אותה.
אתה רוצה קשר עם האמא המטומטמת הפסיכית שלך, וזה לגיטימי-בכל זאת אמא שלך. אבל אתה עושה את זה בצורה הכי גרועה.אתה לא מקבל מה שאתה רוצה, והיא כן. וזה לא אמור להיות ככה. שניכם צריכים לוותר לפעמים, אבל אתה בן 18 פלוס. תחליט קצת לבד, יש לך שכל משלך. שכר לימוד? שיעורי מתמטיקה? אתה צריך? תדאג לשים גבולות בקשר שלכם כדי שיהיה לה ברור שאין משחקי כח, היא ממלאה את חובותיה כי זה תפקידה כאמא.ואם היא לא רוצה? אז אתה לא מחוייב להתנהג כמו בן. אמא ובן זה ביחד. לא אמא ומישו מסכן שממלא פקודות ומציית לחוקים כמו כלב.
נמאס לי לראות אתכם ואת הקשר שלכם,
נמאס לי לשמוע שאתה לא יכול,
נמאס לשמוע שאתה לא אני וכל הבולשיט הזה,
נמאס לשמוע שאתה רגיל לוותר.
תתבגר כבר.
אתה בן 18, תתנהג ככה.

אתה לא בגן.
Tumblr_mg7jmmfxak1rbfoeno1_250_large
אני אוהבת אותך כלכך, ורוצה מאוד לעזור לך.אני לא מתיימרת לדעת איך-אני לא יודעת.אבל אני ככ רוצה לנסות איתך ביחד, עד שנמצא דרך, ויש דרך.אתה ככ חזק וחכם ונפלא..אתה תצליח :)
נכתב על ידי Professional Dreamer , 11/1/2013 17:20   בקטגוריות קטן וקומפקטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)