לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

כמה אור יש בשמש


השחר זרח על כל העולם והניק אותי אושר. עצמתי עיניים והבטתי בקרני האור הנבלעות בדרך בלתי נראית והופכות ציורים.
ישבתי על גג המקלט כשזרח הבוקר וחייכתי בשקט. נחליאלי הביט בי מפינת הגג והתקרב לאטו. נתפס בשיערי וכשצחקתי נבהל וברח- אבל אני זוכרת את הריגוש כי זה מן חלום יומיומי של ילדות.

אני מרגישה שכשאני פותחת את הפה נפרש גשר של מחשבות, ושותפי לשיחה הם עוברי אורח שלא תמיד מבינים את הנוף. אולי יום יבוא ואלמד לשיר את השיר העממי שכולם שרים ואהיה חלק מקהילת בני האדם, אבל עד אז- אשאר אני שקטה ומשונה שלפעמים שורקים ולפעמים מרימים לה גבה


נכתב על ידי Professional Dreamer , 19/7/2013 16:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)