לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

רגעים בטעם שוקו בננה



יש המון דברים שאני לא מבינה, אני מרגישה ילדה. אני לא מתחברת גם להמון דברים שאני כן מבינה, מה שגורם להרגשה מרוחקת. 
לא כל כך אכפת לי מדברים, אני מתקשה למצוא את הרגשות שלי. 

אני מבינה את היופי במערכות יחסים רומנטיות ובסקס קבוע, לדוגמה, פשוט נראה לי כל כך הרבה יותר מעניין לקיים יחסי מין באופן קבוע עם אנשים משתנים, להיחשף לקינקיות ולאהבות של כל אחד- להתנסות עם מגוון. נראה לי יותר כיף להכיר כמה אנשים, לצאת איתם להנות איתם לדבר איתם- ולא להתחייב אליהם, לא להתחייב להתאהב בהם או להכיר אותם לעומק. 

ובכל זאת אני כמיהה לבחור הזה שהוא בכלל ילד. אבל הצחוק שלו כל כך יפה ומתגלגל, והקיצוניות שלו מעלפת. מעצבנת, אבל נהדרת. 
הוא ממש בסדר במיטה, וידעתי טובים יותר. הוא נראה ממש בסדר, וראיתי והייתי עם יפים ממנו. הוא חכם, ומזניח את זה. 
הוא בכלל לא הכי מוצלח שפגשתי, אבל הוא כל כך מוצלח בעיניי. אני לא חושבת עליו כל הזמן ולא מתעסקת במתי נתראה, איך איראה כש או מה הוא עושה- אבל כל פעם שאני רואה אותו אני נמסה.

מעשנת בינתיים ומביטה בשמש זורחת שוקעת וחוזר חלילה, שותה את הנס החזק חזק שלי, וחושבת אלף פעמים.
שמש יפה שכמוך, צורבת לי גוון נעים בעור. 
מדהים כמה דברים אני מסוגלת לשנות, זה מרגיש כמו הכל. אני מפחדת להתמכר לכוח, להגיע להבנות שיהפכו אותי למתנשאת. 

~



נכתב על ידי Professional Dreamer , 1/8/2014 22:53  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)