לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

על יונתן ויין


יקר וצעיר, עיניים חומות נהדרות וחמות עם הבעת בלבול דורשת חיבוק, וידיים שקטות, ושיער חום שלא הספיק להיצרב בשמש.

יונתן החדש גבוה. השיער שלו צרוב וכמעט שטני, עם בלונדיני בקצוות. הוא רזה ומעט גמלוני, עם ידיים שקטות ועומק חום בעיניים. יש לו ריח של ילד גדול, וכשזיפיו העדינים יעמיקו- של גבר. הוא הולך לצידי, שולח יד וחיוך ומשלב את אצבעותינו בעדינות. מניח לי להישען עליו כשהפצע ברגל מפריע, ומניח נשיקה בלתי מורגשת על היד בזולה של קסם כשכולם מעכלים תוך צחוק רם את השנה שאנחנו מתחילים יחד.

יונתן הזה חדש וזר, ואני שונאת ואוהבת שקוראים לו יונתן.
אני יודעת באלף אחוז שאילולא היה זה שמו, לא הייתה לו חשיבות מיוחדת בעיניי. האם זה צריך להפריע לי?

לקחת ממנו צעד אחורה?

כל כך קשה לי לעזוב לו את היד.. הוא כל כך דומה ליונתן שלי, הקטן והמבולבל שאהב פילים.

silky-sand:<BR><BR>neukt:<BR><BR>Daisy. A girl as sweet as her name. This was last night, the sunset was incredible. 30.5.14.<BR><BR>Boho ⌖ Indie
נכתב על ידי Professional Dreamer , 6/9/2014 19:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)