לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

הצצה לראש של אחת מאלף


1.איפה עומר ואיפה אני? הוא בדרום ואני בצפון, משתוקקת ללטף את הגב החשוף ולמשוך בעדינות בשיערות החזה שלו. לתחום כל קוביה בבטנו בציפורן מרוחה בלק ולנשוך את השפתיים בהנאה כשהמבט שלו הופך שובב. עומר, מתי אראה אותך שוב? שולחת חיבה ותקווה שמחשבותיך דומות.

2.בטיול היית נהדרת. מצחיקה ואנרגטית, ועכשיו...
היא ישנה עם האור דולק, ומתעוררת כשמכבים אותו. היא קופצת כשהיא דורכת על הצל של עצמה כאילו דקרו אותה עם סיכה. עלתה 10 וחצי ק"ג בחודש וחצי האחרון והדיבור שלה הפך ללחישה מעוררת רחמים. מי את? מה קרה לך, שותפתי לחדר? אני לא רוצה לנסות כי אין לי הזכות להתנסות ולטעות בבני אדם. את מטפלת בעצמך, שותפה יקרה?

3.אני צריכה למצוא דרך חדשה לנהל את הזמן שלי, אחרת לא אעמוד בקצב ולקצץ את שעות השינה מ4 ל2 בלילה לא ילך. הצעות?


4.

נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/10/2014 21:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)