לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

המנצחים כותבים הסטוריה, לא הגיבורים


לא שזה משנה לי, כי אני לא גיבורה ולא מנצחת

הו, וול
לפחות יש לי סקס קבוע דברים שמעלים לי חיוך
נכתב על ידי Professional Dreamer , 22/2/2013 19:32   בקטגוריות ציטוטים, סקס סמים ורונקנרול, חסרת בטחון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ורציתי לעלות גבוה


איפה שאנשים לא ישפטו אותי ואחד את השני. לקחת נשימה עמוקה ולראות את השמש, את הרקפות שפורחות עכשיו, שמלות בצהוב או אדום על ילדות עם שיער גלי. לקחת נשימה עמוקה, להריח את האושר שרודף אחריי ואני קצת עיוורת מדי בשביל להרגיש בו.
אני רוצה לקפוץ לשער קסום שייקח אותי למקום שהאוויר בו נוצץ ולכולם יש ריח של ורדים.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 27/1/2013 17:19   בקטגוריות פשוט לחיות, ציטוטים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קפלו את הגלימות


לא ביקשתי שתהרגו עליי חס וחלילה. לא קרה שום דבר, או לפחות לא משהו שאני רוצה לשתף בו.
אז עם כל הכבוד לכם, משפחה וחברים יקרים, תקפלו את הגלימות.
לא ביקשתי גיבור

"Show me a hero, and I'll show you a tragedy" -F. Scott Fitzgerald

Tumblr_li8bom8f3y1qzx5i0o1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 26/8/2012 21:27   בקטגוריות אבא, אמא, אעא!, משפחה, קטן וקומפקטי, ציטוטים, עזבו אותי.  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק בבית אבות שומעים משפט כמו "איפה שמת את השיניים של אבא?


יום הולדת 99 לסבתא יהודית. 
סבתא שתמיד צחקה וקפצה, שיחקה איתי "כושי קטן", למדה ממני את הרוטינים משיעורי ההיפ-הופ שלי, שרה איתי בקולי קולות בנסיעות ולימדה אותי לרקוד וולס.
סבתא יהודית נהגה לספר לי על הפגישה הראשונה שלה  עם סבא משה, על הפיקניקים הרומנטיים שלהם, על ארוחות השישי המשפחתיות שעשו עם אחותה שולמית ובעלה הבריטי.
היא סיפרה לי איך ישבה עם ההומלסים ברחוב המקביל על קפה, ולימדה אותם מתמטיקה ממחברת בית הספר שלה.

סבתא יהודית שלי, שאני ככ אוהבת, המלאה באנרגיות חיוביות, שופעת יופי ובריאות, ישבה אתמול בכיסא גלגלים ובהתה בדבר-מה לא-ידוע באוויר. היא לא שמה לב כשדיברו אליה, והמשיכה לבהות.
היא לא שמה כשניסו להאכיל אותה בעוגת יומולדת, ורק בהתה נכחה. 
היא לא הרגישה כשהבן שלה, סבא אלון, ישב וסיפר לה בדמעות כמה הוא מתגעגע לעצותיה החכמות, לדרכים המיוחדות שלה להפריד את הריבים בינו לבין אחותו (דודה נלי).

כל הערב אתמול עמד לי גוש בגרון, והיו לי דמעות בעיניים.

אני אוהבת אותך סבתא יהודית שלי, ואני רק רוצה לאחל לך חופנים, ערימות והרים של מזל טוב. המון אושר, ובעיקר המון בריאות.

Tumblr_lnkr6dpymf1ql97nuo1_500_large

"הפרחים פורחים שוב באביב, אך הזקן לא יפרח עוד לעולם" -סנקה
נכתב על ידי Professional Dreamer , 25/8/2012 10:29   בקטגוריות משפחה, מחברת פרחים אהובה, תקופות מאושרות יותר, ציטוטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם הבוקר מעיר את הציפורים, או הציפורים את הבוקר?


כשהשמש מטפטפת עליי שיזוף במגעה החם והנעים דרך סורגי החלון הכחולים.
כשאני מעבירה אצבעות על גבו החשוף, עולה ויורד לפי קצב נשימותיו.
כשהסאונד היפהפה של ציפורים, מעירות את הבוקר בעדינות מופלאה ממלא את העולם.
כשחיוך בא לי בטבעיות על השפתיים, בלי להתאמץ.
כשכוס של קפה צונן מחכה לי על אדן החלון,

אז אין לי מה לעשות, אלא להיות הכי מאושרת שאפשר להיות!

Tumblr_lmhqnvgwxh1qcx6bfo1_500_large

"אין דבר משחרר יותר מן השמחה. היא מוציאה לחופשי את מוחך ומשרה עליו שלווה" &nbsp;-רבי נחמן מברסלב

נכתב על ידי Professional Dreamer , 17/8/2012 14:02   בקטגוריות מחברת פרחים אהובה, קטן וקומפקטי, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות, ציטוטים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיצה קשקושית


"כשיש המון פיצות במלא מלא מלא מלא מלא טעמים, ואז מרוב הפיצה אתה לא מסוגל כבר לבחור אחת שאתה רוצה מרוב הסוגים, וכל המוח שלך מתמלא בקשקושים שכזה 'אני רוצה את הפיצה הזאת, לא! את זאת ואת זאת ואת זאת' ואז בגלל זה קוראים לזה פיצה קשקושית!"

- ילד חמוד במיוחד עליו שמרתי הבוקר :)

Tumblr_m7q8i1yjuq1qje0q4o1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 13/8/2012 12:22   בקטגוריות העט השחור, כשיש לי מחברת ועט ביד, מחברת פרחים אהובה, ציטוטים, , עובדת לפעמים , , תקופות מאושרות יותר, מתוק מתוק, זה טעם החיים!  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסק זמן


נעים לי.
מזג האוויר נעים לי, השקט נעים לי, השיחה עם בבי נעימה לי, גור החתולים שישן עליי נעים לי, המשחק הרגוע עם צ'ופק נעים לי, המים המכים על עורפי במקלחת נעימים לי, והסאונד העדין של ציפורים נעים לי.

אני מרגישה שבת היום כמעט כמו פעם. שקט ורגוע, פסק זמן קטן מהחיים, רגע לנשום עמוק ולהתכונן לעוד שבוע עמוס דרמות, שיעורים, פקקים ולחץ, עם פסקי זמן קטנים לפעמים, כשקטן מחזיק לי את היד ואומר לי שהוא אוהב אותי. 
404791_299831646739992_815334994_n_large כל המקבל את הקיים בהבנה מאושר הוא. האושר נמצא בהישג יד ואין לחפשו במקום רחוק או אחר.
נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/7/2012 15:54   בקטגוריות מחברת פרחים אהובה, משפחה, עכשיו טוב, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, בבי, Chupeck, ציטוטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשאהיה גדולה אני רוצה להיות נסיכה


ילדות קטנות רוצות להיות נסיכות.

גם לא ילדות קטנות רוצות.
Tumblr_m3rdv7dc2s1qf4k86o1_500_large


וזה היופי בסיפורי אגדות שוביניסטים. לנסיכה אין כוח, אבל היא לפחות נסיכה..

אני חושבת שזה קצת מנחם. אני לא בטוחה. 

Bein a princess isn't all, It's cracked up to be- Princess Dianna
נכתב על ידי Professional Dreamer , 9/6/2012 13:40   בקטגוריות הממ.., העט השחור, מחברת פרחים אהובה, כשיש לי מחברת ועט ביד, שנייה להרגע, ציטוטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפשר לחנך ילדים בלי דת, אבל אי אפשר בלי אלוהים


היה זהיר במעשים, אך נועז ונטול רסן בחלומות.
יאנוש קורצ'אק

Tumblr_m3zh71meqp1rula8mo1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 27/5/2012 13:40   בקטגוריות ציטוטים, הממ..  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאללה כבר


ברצינות זה קורה שוב?
נמאס לי להלחם. תורו עכשיו.


Anger is a short madness- Horace

Hands-12_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 24/5/2012 23:52   בקטגוריות עזבו אותי., ציטוטים, בלאגן, אהובים שלי, קטן וקומפקטי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חתכים


כמה את מיטיבה לפצוע במקום בו יש כבר פצע


(חנוך לוין)

Shock_box_by_ajss_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 24/5/2012 09:22   בקטגוריות אהובים שלי, ציטוטים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשאני צוחקת אני אוהבת את עצמי


שקיקים קטנים של אושר שלי,
בקרניים של השמש,
כשזו יוצרת קווי מתאר עדינים של פרח סגול בהיר.
של נחל כפרי, ולידו שביל,
ובסופו עיר.
כשהסאונד הרך של של צחוק מתגלגל,חוצה את העולם,
ואז הכל שקט,
חוץ מציפור קטנה ירוקה,
שמצייצת סיפור ללא מילים.
שקיקים קטנים של אושר שלי,
חבויים לי בחיים.
במילים במעשים הכי קטנים.
טמונים בחיוכך,
ילד קטן ואהוב שלי.
אני שולחת לך אושר,
בשקיות ובשקים.
ותשמור עליה גם,
שם למעלה.
שקיקים קטנים של אושר שלי,
זולגים לי כמו דמעות על הלחיים,
כשאני נזכרת בזוג עיניים,
בורקות באי הבנה של תינוק.

"כשאני צוחקת אני אוהבת את עצמי" - לילה
4872959971_0ee0e0f05e_z_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/5/2012 10:31   בקטגוריות סיפרותי, אהובים שלי, שינוחו על משכבם בשלום, ציטוטים, כשיש לי מחברת ועט ביד  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)