לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

משפחה איטלקית


טלנובלה של צלחות שנשברות


נכתב על ידי Professional Dreamer , 9/12/2013 22:19   בקטגוריות משפחה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאריות גברו


אני רוצה ששנה הבאה התיק שלי יהיה קל יותר.
בתיק של שנה הבאה תהיה מחברת, עט ירוק, בושם, סיגריות, מצית, שמיכה ובקבוק-חם מלא בתה או קפה.
בתיק של שנה הבאה תהיה קופסא קטנה עם ציור של דוגמנית לא ידועה בשחור ולבן, מלאה בצחוק לכשאהיה עצובה. כשאפתח את הקופסא כל מי שבחדר יבקש קצת גם. כמובן שאחלק, ואחייך כשאביט בעונג מתפשט על פניהם לאט כמו אחרי שלוק של שוקו עם מרשמלו.

השנה הזו מסובכת- ונעבור גם אותה. יש לי את כל גיבורי העל הכי טובים לצידי :)

witchfindersrevue:

Jacqueline Bisset
נכתב על ידי Professional Dreamer , 24/10/2013 17:10   בקטגוריות דני, זה לא תמר, זה תמרה, טל, משפחה, שירי הלל, תקווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוויר חדש


כמה צבעים של ירוק בעצים
ומילון גוונים של שמש. 
עצמותיי מעקצצות מהישיבה הממושכת במטוס. 
מהמושב האחורי של הסיינה אני רואה המוני שמיים ועננים בצורות וחושבת על הלל. 

אני חושבת שמשהו כמו שש שעות שמחשבותיי נודדות וחוזרות על מילים שנשמעות בערך כך- הלל הלל הלל הלל. 
מה הוא עושה? אם חושב עליי, אם מתגעגע...

אני רוצה להחזיק לו ידיים, להניח ראש. להביט עליו כדי לראות שבדיוק הביט בי בחיוך ולהרגיש יש.
אהוב שלי..


נכתב על ידי Professional Dreamer , 1/9/2013 04:37   בקטגוריות שירי הלל, משפחה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דניאל חזרה מהודו


והיא לא השתנתה בכלל.


אני לא אוהבת שהמשפחה שלי מתנשאת מעליי ויורדת עליי וכשהם אומרים לי שאני נראית כמו זונה. אני לא אוהבת כשדניאל אומרת "נשארת אותה סתומה עם איפור ליצן ובגדים של..עזבי איפה הבגדים שלך בכלל?" ואמא רק מהנהנת בשקט.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 23/5/2013 22:17   בקטגוריות משפחה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הילד שלו גדל להיות נער רחוב, טוב לב אך מסכן ועצוב כי הוריו כיבו לו את האור




אמרתי ליוסי דברים איומים ונוראים, זה מה שעשיתי. אמרתי לו שהוא אבא רע, ואפילו שזה נכון- מי אני לעזאזל שתגיד לו?
הוא אמר שהוא נמושה. שאלתי אותו אם להיות נמושה זה בסדר בעיניו והוא אמר שלא. אז אני לא מבינה. אני באמת לא מבינה! אם אתה עושה משהו שהוא לא בסדר, ואתה יודע שהוא לא בסדר- פשוט תפסיק! אני לא מסוגלת לשאת את המחשבה שאנשים עושים דברים איומים ונוראים ואפילו סתם לא בסדר בעת שהם מודעים לכך שזה לא בסדר, אבל הם פשוט ממשיכים. זו מן חולשה שאני לא מוכנה לקבל.
הוא הביא לעולם ילדים. ילדים, שניים, בשר ודם וצרכים ורגשות- והוא עזב אותם. הוא נתן לילד שלו לישון על ספסל. הוא נתן לו לגור בבית בו הוא מרגיש מאויים כי אמא שלו (המשוגעת) מאיימת להחליף מנעולים, לא קונה אוכל ונעלמת לכמה ימים בלי לענות לטלפונים או להשאיר פתק.
הילד שלו חי בטרור. זה הורג אותי שקטן חי בטרור ושסיוי יודע את זה ופשוט לא עושה כלום. למה הוא מתרץ לי תירוצים? מי אני שהוא מרגיש שהוא צריך לתרץ לי? למה הוא חושב שבכלל מותר לו לתרץ תירוצים? שיסתום כבר את הפה המלא בבולשיט שלו, במטאפורות מאולצות ובחיוך מעושה. שיפסיק לוותר לעצמו. "אבל מתוקה שלי," הוא אומר לי "החלום שלי זה לגור בבית בו אני יכול לחבק את כל מוכי הגורל. להאכיל אותם ולפנק אותם ו" אני לא מבינה איך אדם בן 50 מסוגל לדבר ככה. הוא לא אמור להיות בוגר? אז מה אם יש לך חלום? אם לא הגשמת אותו לפני שהבאת ילדים עם מפלצת (ידעת שהיא לא אחראית, ולכן מתוך כך שמישהו חייב להיות אחראי לילדים שלכם זה צריך להיות אתה כי היא לא מסוגלת נפשית), אז אתה לא יכול להגשים אותו עד שילדיך יוכלו לדאוג לעצמם. "אבל חמודונת הוא מסוגל לכך בפני החוק" הוא אמר. אבל יוסי- הוא לא מוכן לכך בפני הרגש. וזה באשמתך. אז תתעורר. תאכיל את הילד שלך. תשקה אותו אהבה וחיבוקים, תקבל אותו ותאמין לו. אני מאמינה לו. לא כי אני יודעת שהוא לא משקר או כי זה מה שקרה, אלא פשוט כי הוא אמר אז אני מאמינה לו. תאמין לו גם אתה. אתה בן 50 יוסלך, תתנהג ככה.


אני שונאת הורים שלא יודעים הורות מה היא


dexxndrade:

dexxndrade.tumblr.com
נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/5/2013 11:23   בקטגוריות הם למיניהם, משפחה, קטן וקומפקטי, שאינו אני, שונאת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



*בת דודה שלי, הבת 2 וחצי* "אמא שלי, יפה שלי, מתוקית. את נוררא נחמדה. אני יכולה את האייפד?"


הייתה קצת התלבטות אם לחגוג יומצמאות עם המשפחה או החברים. זו דילמה שאני מאמינה שיש כמה וכמה שחולקים אותה אתי. בחרתי משפחה, כי את הערב העברתי עם חברים וכי..משפחה זו בכל זאת משפחה, לא משנה איזה חרא אתה עובר אתם.

והיה כל כך כיף!!
בני ובנות הדודים והדודות שלי מקסימים אחת אחד. כל הסבים הסבתות, הדודים הדודות גיסים גיסות וכו'- אני אוהבת את המשפחה שלי עם כל הלב. אני אוהבת שאני מגיעה וכולם מוציאים מצלמות "דוגמנית! איך מהגנים האלה-מצביעים על סבא-יצא דבר כזה-מצביעים עליי-?. אני אוהבת שבזמן הארוחה כולם משחקים שריידס ומשחק השירים ו"החיות המופלאות", ושכשהארוחה מסתיימת כולם שוכבים על הספות בסלון ומתלוננים ש"מי האידיוט שמבשל טוב כלכך?? איך נשחק "סרדינים" כשאנחנו לא מסוגלים לזוז..?" ואז קובעים לחדר כושר מחר ב10:30.
נפלא בעיניי שאנשים מבוגרים לא מחזיקים מעצמם יותר מדי בשביל לשחק ומוצאים הנאה ב"תופסת הפחדות" שכונתי. אין הרבה משפחות כאלה.

אח של אמא הגיע ארצה לפני 3 שבועות, וביום שישי הם עוזבים. הוא, אשתו וארבעת הילדים המקסימים שלהם. אני כל כך אתגעגע אליהם..כמה נחמד לחגוג למדינה 65 שנה עם חומוס פתות ופלאפל הום-מייד, עם כל המשפחה צועקת בגינה וברחוב "אחת, שתיים, שלוש עדן!!!" ואז זו צועקת בתסכול "אבל דגרת..!" בלי באמת להתכוון

משפחתי היקרה,
אין אהובה מכם. אני מודה לכם על היום, נעמתם לי מאוד והסחתם את דעתי ממחשבות היומיום הכבדות והמעיקות, מהחברים, מקטן, מהלימודים. היה חופש נהדר!

יום הולדת שמח ישראל! עד 120 ועוד ועוד ועוד.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/4/2013 20:24   בקטגוריות ישראלית., משפחה, קטן וקומפקטי, תקווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




די!!!



נכתב על ידי Professional Dreamer , 8/3/2013 00:02   בקטגוריות משפחה, קטן וקומפקטי, התדרדרות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתלחלחת


כי זה מה שקורה שמשתינים עליך.


peace-love-hippieness:

want this on a poster
נכתב על ידי Professional Dreamer , 18/2/2013 20:50   בקטגוריות אעא!, חורף, משפחה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לרגע השתקפה עליי קשת


סורגת כובע צהוב בעודי יושבת על ספה צהובה שפעם הייתה שייכת לסבא של אמא שלי, דוד יעקוב. שוקעת במחשבות על סבתא יהודית שלימדה אותי לסרוג, שהייתה מקסימה ונהדרת, תמיד אפתה עוגיות ובישלה לביבות מברוקולי עם גזר מאודה ליד, ואמרה שזה מהמם איך שהירוק נבליט את הכתום וההפך.
חשבתי על אי הצדק בכך שעכשיו היא בבית אבות על כסא גלגלים, וקשה נורא לדבר איתה כי היא לא שומעת ולא עונה.
לרגע השתקפה לי על הרגל קשת.
קשת יפהפיה ומהממת, של כחול ואדום וירוק. וחייכתי. עזבתי את המסרגות והתקשרתי לסבא אלון, איחלתי לו ט"ו בשבט שמח ודיברנו על אמו, האישה הטובה והיפה ביותר בעולם (אולי חוץ מאמא שלי).


נכתב על ידי Professional Dreamer , 26/1/2013 13:17   בקטגוריות משפחה, אמא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להיות עם חופשי בארצנו


הוא בא ומעיר אותי.
הוא אומר לי "אהובה? בואי, יש אזעקה. צריך לרדת למקלט".
אני לא מאמינה תחילה, ואז אני שומעת. אני קמה ולוקחת את היד המושטת לי, ואנו יורדים יחד.
דקה או שתיים מאוחר יותר, אבי אומר ששמע פיצוץ, וכולנו מתיישבים בסלון להאזין לרדיו, לשמוע היכן פגע הטיל.

זאת לא פעם ראשונה שאני יורדת למקלט, שאני שומעת אזעקה, שהחשש מי ייפגע חודר.
אבל זאת הפעם הראשונה ששומעים אותה כאן, בבית.
אמא בוכה ואומאת שזה מעלה לה את כל הזכרונות ממלחמת יום כיפור. סבתא נלחצת ופוחדת לסוע הביתה. אחותי הקטנה בוכה בהסטריה, ואפילו קטן נלחץ.

כולם מדברים על המלחמה. שואלים אותי אם יש לנו מסיכות, אם יש מקלט, אם יש ויזה לאמריקה ואוסטרליה למקרה ש.
חלמתי הלילה על המלחמה שהייתה כשגרנו בצפון, והתפנינו לירושלים.
אבא היה במילואים, אנחנו ישנו במקלט והמסכות היו בהיכון עד שעברנו.
הפחד מאז חוזר אליי, לא משנה כמה אני מנסה להדוף אותו.

אנחנו שוב במלחמה?

Tumblr_m1jflu6ufr1rs401ko1_500_large



נכתב על ידי Professional Dreamer , 17/11/2012 11:11   בקטגוריות אבא, אמא, בלאגן, התחלה, משפחה, קטן וקומפקטי, פחד  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להתחיל ברגל ימין


ערב ראש השנה..מהימים האהובים עליי:)

Tumblr_lkomzsgq1l1qjofmao1_500_largeTumblr_lh91c6za5r1qzipvbo1_500_large2185279444_baccee4f96_z_largeTumblr_m6ya87c0vk1qftj89o1_500_largeTumblr_m12lw1ulsz1qk4wl3o1_500_largeTumblr_lrethzpghm1qalqi6o1_500_largeCaprese_largeTumblr_m5pnirgy461qzipvbo1_500_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/9/2012 17:16   בקטגוריות משפחה, עכשיו טוב, שנייה להרגע, תקופות מאושרות יותר, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא רוצה ולא רוצה, ננה בננה!


מה תעשו לי??

;

ויותר חשוב, מה *אתה* תעשה..?

נכתב על ידי Professional Dreamer , 13/9/2012 21:02   בקטגוריות Tears and sadness, משפחה, קטן וקומפקטי, בלאגן  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קפלו את הגלימות


לא ביקשתי שתהרגו עליי חס וחלילה. לא קרה שום דבר, או לפחות לא משהו שאני רוצה לשתף בו.
אז עם כל הכבוד לכם, משפחה וחברים יקרים, תקפלו את הגלימות.
לא ביקשתי גיבור

"Show me a hero, and I'll show you a tragedy" -F. Scott Fitzgerald

Tumblr_li8bom8f3y1qzx5i0o1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 26/8/2012 21:27   בקטגוריות אבא, אמא, אעא!, משפחה, קטן וקומפקטי, ציטוטים, עזבו אותי.  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק בבית אבות שומעים משפט כמו "איפה שמת את השיניים של אבא?


יום הולדת 99 לסבתא יהודית. 
סבתא שתמיד צחקה וקפצה, שיחקה איתי "כושי קטן", למדה ממני את הרוטינים משיעורי ההיפ-הופ שלי, שרה איתי בקולי קולות בנסיעות ולימדה אותי לרקוד וולס.
סבתא יהודית נהגה לספר לי על הפגישה הראשונה שלה  עם סבא משה, על הפיקניקים הרומנטיים שלהם, על ארוחות השישי המשפחתיות שעשו עם אחותה שולמית ובעלה הבריטי.
היא סיפרה לי איך ישבה עם ההומלסים ברחוב המקביל על קפה, ולימדה אותם מתמטיקה ממחברת בית הספר שלה.

סבתא יהודית שלי, שאני ככ אוהבת, המלאה באנרגיות חיוביות, שופעת יופי ובריאות, ישבה אתמול בכיסא גלגלים ובהתה בדבר-מה לא-ידוע באוויר. היא לא שמה לב כשדיברו אליה, והמשיכה לבהות.
היא לא שמה כשניסו להאכיל אותה בעוגת יומולדת, ורק בהתה נכחה. 
היא לא הרגישה כשהבן שלה, סבא אלון, ישב וסיפר לה בדמעות כמה הוא מתגעגע לעצותיה החכמות, לדרכים המיוחדות שלה להפריד את הריבים בינו לבין אחותו (דודה נלי).

כל הערב אתמול עמד לי גוש בגרון, והיו לי דמעות בעיניים.

אני אוהבת אותך סבתא יהודית שלי, ואני רק רוצה לאחל לך חופנים, ערימות והרים של מזל טוב. המון אושר, ובעיקר המון בריאות.

Tumblr_lnkr6dpymf1ql97nuo1_500_large

"הפרחים פורחים שוב באביב, אך הזקן לא יפרח עוד לעולם" -סנקה
נכתב על ידי Professional Dreamer , 25/8/2012 10:29   בקטגוריות משפחה, מחברת פרחים אהובה, תקופות מאושרות יותר, ציטוטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אח שלי הקטן משחק בחדר, וזה כל כך יפה בעיניי


"רבתי עם תפוח אדמה,
בעצם עם 
שני תפוחי אדמה.
הם רק דימוי
חבל
כי לו היו באמת תפוחי אדמה
לא הייתי רבה אתם."   -מאיה בז'רנו

צ'ופק משחק בחדר בלגו, וזה כל כך אידיאלי איך שהוא מדבר לעצמו, ועושה את הקולות של הרכבות והאווירונים במשחק. ואני בסלון, נכשלת בניסיון לשמור על קור רוח מול ההורים, כועסת ופוחדת שצ'ופק ישמע את הריבים. ריבים שמרגישים כמו דיון בין חירשים, דיון בין תפוחי אדמה.
לפעמים אני אוטמת אוזניים, מנסה לשמור על שקט.

Tumblr_loucx0inhd1qc1x9ho1_500_large_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/8/2012 10:50   בקטגוריות Chupeck, אבא, אמא, בלאגן, הממ.., משפחה, העט השחור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



באמת?


אני לא יכולה יותר.
פשוט לא יכולה, לא יכולה, לא יכולה. 
אני ככ מתאמצת כבר שנים, וכולם שמים עליי זין, משתינים עליי בקשת. ה"חברה" שלי יוצאת עם האקס שלי (שאנס אותי, ד"א), קטן מבריז לי באופן קבןע ואין לי מה לומר כי זה תמיד מוצדק, ומה שיוצא מזה זה שבמקום להיות איתו אני נמצאת עם א1 וא2, שכל אחד מהם היה עושה אותי בשלל תנוחות ומקומות בלי לחשוב פעמיים בכלל. ואני לא רוצה אותם. אני לא רוצה, אני רוצה אותו, את קטן. אבל הוא עסוק. אז אני משתדלת לא להציק יותר מדי, ונכשלת. ואז הוא אומר לי את האמת- שאני תלותית. ואני לא יודעת למה, אני שונאת לשמוע את זה.
ואמא אומרת לי שאני נראית כמו זונה ומתנהגת בצורה שטחית ואידיוטית. אומרת שאפסיק לבכות ששמים עליי זין, כי ברור שזה המצב. גם היא הייתה משתינה על מישהי שמתנהגת בטמטום וגועל כזה. 
אפי בוכה בגלל שהיא לא מצליחה להכין חביתה, ואיכשהו זה נהיה אשמתי שהיא בוכה, כי החביתות נהרסות בגלל שאני בחדר שלי מתאמנת להופעה שאני צריכה לתת ביום ראשון, ואני חוטפת על זה כאפה.

אין לי כוח. לא רוצה יותר.
לא רוצה יותר להשלים עם כל השטויות של כולם, לא רוצה להגיד שלום לכל מני זונות מכולת שאמורות להיות חברות שלי ברחוב ולזכות באיזה מן הנהון מוזר והתעלמות כללית. לא רוצה יותר להקשיב לעצות של כולם ולהגיד לו את מה שאני חושבת, כי אני סתם מכניסה אותו למצברוח רע, וזה לא עוזר בכלל. ותכלס? ממש לא אכפת לי שאבא שלו עובר לגור באוהל עוד מעט, ושהוא רוצה קצת זמן איכות עם הילדים שלו. שילך אבא שלו להזדיין מבחינתי. אמרת שתבוא? בוא. תגיד לאבא שלך שקבעת דברים מראש. אני לא אומרת את זה כי אני תלותית, אני אומרת את זה כי זה מעצבן אותי שאתה לא עכבי ולא עומד מאחורי הדברים שלך. באמת שנמאס לי כבר. נמאס לי שאני לא יודעת מה קורה בתכלס, ביומיום, כי כולם משנים את דעתם ולכולם צצים דברים ברגע האחרון.

אין לי כוח יותר, באמת. יש ככ הרבה דברים קטנים שמתווספים ומתווספים, ואני מרגישה שאני הולכת להתפוצץ.

אנשים, קחו את עצמכם בידיים! די כבר לשחק משחקים. אם אתם מתחייבים למשהו, תעמדו בו. למה שאלת אותי אם זה בסדר מבחינתי שתתקרבי אליו? גם ככה לא אכפת לך. אז למה? למה אמרת לי שסבבה, אין בעיה. בשביל מה? בשביל שזה יכאב יותר כתגידי לי שאתם ביחד? את והבנזונה הכלב שיישרף שלך.

אני רוצה סיגריה.Beautiful-crazy-cute-fashion-feet-flowers-favim_com-65020_large_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 2/8/2012 14:06   בקטגוריות Tears and sadness, אעא!, אמא, בלאגן, משפחה, עזבו אותי., מוזיקאית קטנה, קטן וקומפקטי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסק זמן


נעים לי.
מזג האוויר נעים לי, השקט נעים לי, השיחה עם בבי נעימה לי, גור החתולים שישן עליי נעים לי, המשחק הרגוע עם צ'ופק נעים לי, המים המכים על עורפי במקלחת נעימים לי, והסאונד העדין של ציפורים נעים לי.

אני מרגישה שבת היום כמעט כמו פעם. שקט ורגוע, פסק זמן קטן מהחיים, רגע לנשום עמוק ולהתכונן לעוד שבוע עמוס דרמות, שיעורים, פקקים ולחץ, עם פסקי זמן קטנים לפעמים, כשקטן מחזיק לי את היד ואומר לי שהוא אוהב אותי. 
404791_299831646739992_815334994_n_large כל המקבל את הקיים בהבנה מאושר הוא. האושר נמצא בהישג יד ואין לחפשו במקום רחוק או אחר.
נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/7/2012 15:54   בקטגוריות מחברת פרחים אהובה, משפחה, עכשיו טוב, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, בבי, Chupeck, ציטוטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משחק תפקידים


כואבות לי הלחיים מלחייך בשביל כולם,
וכואב לי הלב מלאהוב אותם.
העפעפיים שלי כבדים מדי, וסוגרים עליי את העולם. אני לא רואה כלום. אני רק יודעת.
אני יודעת שאם אני לא אהיה שמחה, חמה, חייכנית ואוהבת בשבילם, לא באמת תהיה סיבה אמיתית ל..איך לומר..? לי.

כואב לי הגרון מלעצור את הבכי,
ושורפות לי העיניים מעיפרון שחודר עם דמעות. 
כואבות לי האצבעות מהקשת הפאקינג סיסמא המזדיינת לכלמני אתרי אינטרנט רק בשביל לראות אם הוא אולי מחובר, כי אין דבר אחד בעולם כרגע שאני צריכה יותר ממנו. 
ואי אפשר. אי אפשר כי הוא 3,300 ק"מ ממני. ואי אפשר כי סבא שלו רוצה אותו, וכי הוא בחופש, וכי יש לו דברים יותר מהנים לעשות מלדבר איתי כרגע.
בכל זאת, הולנד בשבילו זה כמו אוסטרליה בשבילי.

אין לי כוח. הלוואי שייגמרו כבר הדמעות. 

Tumblr_lpu0xv85qo1qbdjaro1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 2/7/2012 20:49   בקטגוריות אעא!, בלבול, העט השחור, עזבו אותי., משפחה, קטן וקומפקטי, שנייה להרגע, פסימי, שחרור קיטור, Tears and sadness  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניסים ונפלאות


ארוחת שישי מהממת. שלווה ומהנה, הקטנים לא בבית, רק אני אחי הגדול וההורים. שתייה נעימה ללשון, וצחוק נעים לאוזן.

 

שבת שלום :)

 

 

(עוד 13 ימים הוא חוזר..אני ככ מתגעגעת אליו..שיעברו כבר השבועיים האלה, אוף!)

נכתב על ידי Professional Dreamer , 29/6/2012 23:36   בקטגוריות אמא, אבא, משפחה, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילדים ילדו ילדים


אמא אומרת שאנחנו מתנהגים כמו זוג נשוי.
היא אומרת שאכנס להריון, ועוד שנה אלד, ושנה אח"כ הוא ואני נתחתן.
כ"כ טוב לי אתו. הקשר שלנו הוא כמו חיבוק, חם ועוטף ואוהב. 
ובכל זאת, כל ההערות של כולם לגבי כמות הזמן שאנו מבלים יחד...אני מרגישה שכולם משחקים בי, מפסלים אותי, מעצבים לי את החיים שלי..
אני כבר לא בטוחה אם זה בסדר. 

208855_329921070419325_1306455281_n_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 22/6/2012 13:12   בקטגוריות אמא, משפחה, קטן וקומפקטי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)