לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כמה כיף


כמה כיף לי העבודות שהסתדרו לי פיקס, קפטן הוק שבא לי בול בזמן ובמקום המתאים, החברים שלי הכי טובים קטן ויעלי שאתמול ישבנו עד 4 בלילה בחביבי בר ושיחקנו נוור.
כמה כיף לי המכינה בשנה הבאה, הלשון שנגמר, הטיול לאיטליה-צרפת-הולנד שמגיע עוד כמה חודשים.
כמה כיף לי, אלוהים! כמה כיף.
ואמן שהכל יסתדר על הדרך הטובה ביותר עם הרסיטל, עם הקפטן, עם המשפחה והחברים. באמת אמן ואמן.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/1/2014 17:00   בקטגוריות קטן וקומפקטי, יעלית, התחלה, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקדשה


ביקרתי את הים אתמול. הוא בירך אותי בליטופי גלים קרירים על כפות הרגליים, שבלעו לאטם גם את הג'ינס וכל רסיס של עצב שהיה חבוי בי.
ירד גשם על כל הלילה ברח' קצנלסון ההוא, זה שבירושלים. כולנו הישנים נבלענו בחורף ושיחקנו עם שדוניו בחלומותינו.
טיול הבוקר בין העלים היבשים הרטובים שיכולתי לראות את עכבות הפיות מנצנצות עליהם מלאה אותי צמרמורות בצורת חיוכים.


כיף לי עד שד עצמותיי, אני מבטיחה. מצב הרוח שלי טוב ואני מחייכת.



נכתב על ידי Professional Dreamer , 6/12/2013 16:30   בקטגוריות אמונה, חורף, מחברת פרחים אהובה, עכשיו טוב, שירי הלל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גמד הגעגועים האפור


שרועה בחיבוק חי ותוסס. נושמת ריח של ערב מבעד לחלון ברח קצנלסון, מלוא הריאות פנימה והחוצה. אני לא רוצה לחיות בשום עולם אחר..כל חוסר השלמות כאן יוצר את הקיום שלי, פותח את דלתות האפשרות בזו אחר זו- והן יפות כל כך! כל הזדמנות מושכת מקודמתה, קורצות ממני שפתיים בדוגמת חיוך

אנו חיים בתרבות קיצונית, הרסנית, כואבת. אנו חיים במציאות עדינה שאני רוצה לסרוג לה צחוק מהצמר הרך ביותר.


יש לי הלל לכל השבוע :)
נכתב על ידי Professional Dreamer , 10/11/2013 23:19   בקטגוריות שירי הלל, עכשיו טוב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קנאית


ואוהבת אנשים שמאמינים בחדי-קרן ובקשתות עשויות מקסם פיות וכריות ממולאות מרשמלו. אני אוהבת את הסרט פיטר פן כי הוא נהדר. אני אוהבת כשיש רוח חזקה שמרגישה כאילו היא תקח אותי למקומות רחוקים וירוקים עם שמיים תכלת ועננים עננים עננים.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 1/4/2013 14:13   בקטגוריות עכשיו טוב, פשוט לחיות, תקווה, תקופות מאושרות יותר, קטן וקומפקטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תעשי רק מה שאת אוהבת


אני אוהבת אותו כל כך.
הוא עושה לי אושר ואור בלב, מעניק לי תחושה משונה וזרה שאני מיוחדת, שאני אהובה.
ישנתי אצלו אתמול ונהניתי כל כך! אז כן. הוא היה חולה. לא נורא :)
לפעמים הוא חולה, או יורק, או מפליץ, או טיפשי, או מסכן, או שעיר, וזה כל כך לא אכפת לי וזה אפילו די חמוד בעיניי.
אומרים שצריך לעשות רק מה שאוהבים, אז אני בוחרת, אם זה בסדר (וגם אם לא), רק לעשות אותו. את היפה הזה, עם הגוף הלוקח לי את הנשימה לכמה שניות אפילו שאינו מושלם, את האהוב הזה שנקרא קטן (אפילו שבעצם הוא ממש גבר, חזק וחכם ומוכשר והכל), האהוב הזה שלי שאני ממש לא מוותרת עליו.



אני תוהה לפעמים אם אני כותבת ברור. כלומר, לי זה נראה מאד ברור, אבל אני היא הכותבת, ולכן ההיגיון שבדברים מובן לי מייד לפני שבכלל כתבתי משהו, כך שמן הסתם לי זה ברור. אבל האם לקוראים את מה שאני כותבת הכל ברור ככ? האם מבינים את מה שאני אומרת? למה אני מתכוונת? (זה משנה?)
סתם, מחשבה שקפצה לי פתאום.

אני מאוד מאושרת. באמת ממש מאושרת עכשיו, מסיבות לא ברורות שעליהן אני לא מתלוננת, ומצד שני ממש רוצה להבין כדי שאוכל לשמר אותן ולחלוק אותן, לחלק אותן לאהוביי.

שבוע טוב לכם, מי שלא תהיו. בהצלחה למי שצריך בבגרות, או בעבודה, או עם המשפחה או באודישן או מסתם סיבה. המון אושר למי שצריך כי רע לו או שהוא בודד, או סתם למי שרוצה. 


נכתב על ידי Professional Dreamer , 20/1/2013 16:21   בקטגוריות אמונה, התחלה, עכשיו טוב, תקווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמנתי את אמא לקפה


הסתובבנו לנו עם שקיות ותיק תלויים על מרפק מקופל 80 מעלות.

מניקור אדום שטני ומבריק תוך כדי ריכול על קרובי משפחה ו

לסיום

קניתי לשתינו (עם כרטיס האשראי שלי) קפה הפוך גדול בארומנ.

 

אמא,

אנחנו משתפרות :)

Tumblr_mbilskc1nn1qmqgfdo1_500_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 1/1/2013 13:18   בקטגוריות אמא, דנדש בשבילי, התחלה, עכשיו טוב, תקווה, תקופות מאושרות יותר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכששקט


ומחשבות עוטפות
חשיבה חדשה.

פתיחות לנושאים זרים ומוכרים,
וגישה שונה נפלאה.

שוני עדין במערכות יחסים
ואליו
רומנטיקה נושקת.

כמו פרח כחול גדול,

נושמת שקט.

Tumblr_mfct2hubh91rm7reco1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 21/12/2012 13:56   בקטגוריות התחלה, עכשיו טוב, קטן וקומפקטי, ציפיות, תקווה, דנדש בשבילי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר "סוודרי" שכזה


מזג אוויר של סוודר ושוקו חם.

של חיבוק..של שירים מצברוח טוב.

של דפדוף באלבום ישן, חיוך נוסטלגי ומשפטים שמתחילים ב"זוכר כש".

החורף כאן, לגמרי. הגרביים סחוטות המים שלי מעידות על כך, וגם שיערי הרטוב.
שוב חורף, ומזג האוויר מתאים לסוודר ושוקו חם, לחיוך וחיבוק דובי אוהב.

Tumblr_menn65mpgr1rkrr5go1_1280_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 7/12/2012 13:14   בקטגוריות חורף, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, עכשיו טוב, פשוט לחיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואומרת הלבנה לעננים


טעם שפתיו כמו משכר

 

אני נאבדת בלהט שהוא משליט בי

 

כשהוא מחזיק בי ומלקק בצוואר.

 

עיניים נעצמות וגניחה

 

כמו נפלטת מעצמה.

 

 

נרדמת כשראשי מונח על חזהו,

מחוייכת ורגועה.

היינו רק שנינו,

חבוקים,

עורי החשוף מול שלו,

והוא מגן עליי ממשב רוח לילית שהגיח מחריץ בחלון.

 

אני אוהבת אותו

 


נכתב על ידי Professional Dreamer , 30/11/2012 13:43   בקטגוריות חורף, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, נשמע לי :), אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים של חורף


החורף מחבק את ירושלים,
מטפטף בכיות אליליות ברחוב
כדי לשמח את הילדים בדרכם לגן,
נעולים בגומי רפתות* בצבעים.

שמש של חורף נושקת לטיפה
לשבריר שנייה ו
יוצרת קשת.
הנעולים הקטנים יביטו ויחייכו,
כי הם קטנים ונעולים ויש קשת.

עלי זהב יינשרו מהעצים,
ידמו את העיר לאגדה
וכל בית ארמון,
והמחויכים הקטנים נסיכות ונסיכים הם.

החורף קורן את קסמיו,
משתקף בדברים קטנים, יומיומיים
והוא מביט בי בלי למצמץ
בעיניים שלו הכחולות,
ואני מרגישה אותו מכל הכיוונים.

המורה ללשון ביקשה לתאר דמות.
בחרתי לתאר את קטן,
וזה מה יצא.
קטן הוא הבנאדם הכי חורף שאני מכירה..:)

שיהיה חורף נעים!!
26173395_large
*גומי רפתות- מגפי גומי

שבת שלום~! :)
נכתב על ידי Professional Dreamer , 23/11/2012 17:52   בקטגוריות העט השחור, מחברת פרחים אהובה, עכשיו טוב, קטן וקומפקטי, חורף  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Banana Pancakes


רוגע


כשעם הרגעים הראשונים של מודעות בתחילתו של יום


אני שואפת אוויר ישראלי.


 


תה זעתר,


עיתון,


לחמנייה שאחי אפה אתמול,


מבט לנוף ירושלמי מוכר, מעודד


 


ותפילה חרישית


שכל הימים יתחילו כך


 






נכתב על ידי Professional Dreamer , 2/11/2012 11:47   בקטגוריות חורף, פשוט לחיות, תקופות מאושרות יותר, עכשיו טוב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתחרפת (Winterizing)


ירדו שלגים קטנים הבוקר. הם לא טיפסו לי על הצעיף או הכובע, ולא עצרו אף לא לרגעון הקטן ביותר על האדמה.

אבל הם רקדו את ריקוד העליז שלהם, מברכים ביום טוב את הערים בשעות הקטנות של הלילה.

Tumblr_lvmqnwdwxk1r4an6zo1_500_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/10/2012 18:05   בקטגוריות חורף, מחברת פרחים אהובה, עכשיו טוב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להתחיל ברגל ימין


ערב ראש השנה..מהימים האהובים עליי:)

Tumblr_lkomzsgq1l1qjofmao1_500_largeTumblr_lh91c6za5r1qzipvbo1_500_large2185279444_baccee4f96_z_largeTumblr_m6ya87c0vk1qftj89o1_500_largeTumblr_m12lw1ulsz1qk4wl3o1_500_largeTumblr_lrethzpghm1qalqi6o1_500_largeCaprese_largeTumblr_m5pnirgy461qzipvbo1_500_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/9/2012 17:16   בקטגוריות משפחה, עכשיו טוב, שנייה להרגע, תקופות מאושרות יותר, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רומנטיקה עדינה


היא צוחקת, והוא מנשק לה את המצח. שולח יד לאחוז בשלה, והיא מרחיקה אותה, משחקת "תופסת ידיים".
הוא מדגדג אותה, והיא מתחילה לרוץ, הוא רץ אחריה, תופס אותה מאחור ומרים אותה באוויר. היא מנשקת אותו חזק, ומחבקת אותו.
הם מתיישבים שוב, והיא מעסה את כתפיו. 

והוא מחייך את החיוך הכי מאושר
Tumblr_lzk1mljc9g1qhkcuho1_400_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 4/9/2012 13:28   בקטגוריות כשיש לי מחברת ועט ביד, הממ.., עכשיו טוב, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, שאינו אני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אוהבת אותו הכי שאפשר לאהוב בן אדם. אולי יותר. כנראה יותר.


הוא העושר שלי.
החיוכים שלו, 
המבטים שלו,
הידיים שלו החזקות, לבנות ושריריות, מהממות.
הטוב שלו, 
האופטימיות שלא נגמרת שלו,
הרגשת הביטחון שהוא נותן לי,
המתיקות והחמידות שלו,
האמירות הקטנות שעושות לי את היום,
חיבוק קצר שמשנה את הכל כל פעם מחדש,
האושר שהוא גורם לי.
אם הייתי צריכה להסביר למישהו את המשמעות של המילה "עושר", 
הייתי מפגישה אותו ואת קטן לשבוע.

אהבה, אתה הסוכרייה הכי טעימה, מקלחת חמה אחרי יום גשום, הדובדבן שבקצפת,
החיוך הכי יפה עם השיניים הכי לבנות, 
ההרגשה הכי נעימה,
והדבר הכי מדהים שאפשר שיהיה שלי.

אני אסירת תודה עליך.
מזל טוב♥

Luckyoptimist.com-hearts_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 22/8/2012 19:14   בקטגוריות פרפרים בבטן, קטן וקומפקטי, עכשיו טוב, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, תקופות מאושרות יותר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם הבוקר מעיר את הציפורים, או הציפורים את הבוקר?


כשהשמש מטפטפת עליי שיזוף במגעה החם והנעים דרך סורגי החלון הכחולים.
כשאני מעבירה אצבעות על גבו החשוף, עולה ויורד לפי קצב נשימותיו.
כשהסאונד היפהפה של ציפורים, מעירות את הבוקר בעדינות מופלאה ממלא את העולם.
כשחיוך בא לי בטבעיות על השפתיים, בלי להתאמץ.
כשכוס של קפה צונן מחכה לי על אדן החלון,

אז אין לי מה לעשות, אלא להיות הכי מאושרת שאפשר להיות!

Tumblr_lmhqnvgwxh1qcx6bfo1_500_large

"אין דבר משחרר יותר מן השמחה. היא מוציאה לחופשי את מוחך ומשרה עליו שלווה" &nbsp;-רבי נחמן מברסלב

נכתב על ידי Professional Dreamer , 17/8/2012 14:02   בקטגוריות מחברת פרחים אהובה, קטן וקומפקטי, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות, ציטוטים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פואטיקה בגרוש


כוכבים בשמיים, זוהרים בכסף על רקע שחור שכשהייתי קטנה, דמיינתי סגול.

מביטה אני באותם השמיים דרך חלון חדרך, אהובי.

שוכבת אני במיטתך, שואפת את ריחך מהכרית הרכה עליה הנחתי ראש, ומביטה בשמיים.

 

היופי זוהר ומנצנץ מולי, כמו כשעוצמים עיניים חזק.

אני אוהבת אותך, קטן. ולא יכולה לחכות שתחזור ותשים עליי יד, ואניח ראש על החזה שלך, החשוף,  

השרירי קצת הרבה, ולבן אפילו יותר. 

 

אני אוהבת אותך, קטן. אל תשכח לעולם.

Tumblr_m1o7v6xfdg1qg2xooo1_500_large

 

גם אם אני שכחתי.

 

נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/8/2012 20:05   בקטגוריות העט השחור, פשוט לחיות, פרפרים בבטן, עכשיו טוב, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, קטן וקומפקטי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסק זמן


נעים לי.
מזג האוויר נעים לי, השקט נעים לי, השיחה עם בבי נעימה לי, גור החתולים שישן עליי נעים לי, המשחק הרגוע עם צ'ופק נעים לי, המים המכים על עורפי במקלחת נעימים לי, והסאונד העדין של ציפורים נעים לי.

אני מרגישה שבת היום כמעט כמו פעם. שקט ורגוע, פסק זמן קטן מהחיים, רגע לנשום עמוק ולהתכונן לעוד שבוע עמוס דרמות, שיעורים, פקקים ולחץ, עם פסקי זמן קטנים לפעמים, כשקטן מחזיק לי את היד ואומר לי שהוא אוהב אותי. 
404791_299831646739992_815334994_n_large כל המקבל את הקיים בהבנה מאושר הוא. האושר נמצא בהישג יד ואין לחפשו במקום רחוק או אחר.
נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/7/2012 15:54   בקטגוריות מחברת פרחים אהובה, משפחה, עכשיו טוב, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, בבי, Chupeck, ציטוטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר ואושר :-)


בכיתי אתמול. בכיתי כל כך הרבה. ראיתי אותו, והוא חייך אליי חיוך מלא פירסינגים, פתח אליי עיניים אדומות ואז החיילת צעקה עליו שימשיך ללכת. ואני נשארתי שם, קפואה, בוהה בדמותו המגמגמת וצהובת השיער מתרחקת. הרגשתי הקלה ואכזבה בעת ובעונה אחת. רציתי שהוא ישאר וידבר איתי, ושלא אהיה סתם עוד אחת מנפגעות האונס שלו, של החייכן המניאק הזה.

בכיתי אתמול, כי המדריכה שלי, האהובה שלי, האביב שלי, עזבה. זהו. 
ובכיתי כי אבא שלי צפה מראש את היכשלותי בבגרות בהסטוריה, ובכיתי כי אמא הבריזה לי מהקפה שקבענו לטובת קפה עם אחותי, ובכיתי כי לשיז היה קשה וכי היא בכתה, ובכיתי כי לקטן וקומפקטי היה קשה, ובעיקר בכיתי כי התגעגעתי לבכות, וכי זה ניקה לי את הראש, וכי אחרי שהפסקתי, כאב הראש חלף ונשארה דממה, וישנתי. 
אחרי 4 ימים ללא שינה- ישנתי. 

בוקר עכשיו. וטוב לי, ואני מאושרת. אני מתרגשת קצת לקראת הנסיעה הערב בה אפגוש את סבו וסבתו של קטן. ואני שמחה שדודיי ובני הדודים שלי הגיעו ארצה בשלום, ואני מאושרת כי מחר כנראה ניסע לצפון, לבית החדש, לקהילה החדשה. 
בוקר עכשיו,

וטוב לי.



 Find your love, tell no lies  demi & selena.  Toutes les tailles | DSCN3047-1 | Flickr : partage de photos !

[noodly.co.uk]  bench, couple, happy, hugging, sitting, smiling - inspiring picture on Favim.com  Was is a dream.

Google Image Result for http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/9/28/128671061939820423.jpg  Happy little girl | Flickr - Photo Sharing!  obsessie
נכתב על ידי Professional Dreamer , 8/6/2012 10:47   בקטגוריות אמא, אבא, בלאגן, עכשיו טוב, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, תמונות...כי ככה, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום בחמש אחרי הצהריים


קיץ. 
קיץ וקיץ, ולכולן יש רגליים שזופות, ולכולם יש גב שזוף, ולכולן וכולם חיוכים רחבים על הפנים, ולכולן וכולם יש אושר רגעי כזה כשהם יוצאים מהבית והאוויר חמים ונעים (לפחות כאן בירושלים), ובכל מקום יש המון אבטיח וגלידה.

קיץ.
קיץ וקיץ, ופשוט כיף לי וטוב לי, לפחות בינתיים. ישבתי בגינת שעשועים לפני כמה ימים, וכהרגלי בחנתי את העוברים ושבים ולכל אחד המצאתי סיפור חיים, שם ותחביבים. ואז חשבתי על הקרובים לליבי, על תחביביהם ועל חייהם. על מערכות היחסים שלי עם כל אחד מהם, ופתאום הבנתי כמה שאני מוקפת באנשים הכי מקסימים בארץ..וחייכתי לי כזה חיוך דבילי, מאושר..מקסים.

קיץ. 
קיץ וקיץ, ולי יש חבר, וחברים וחברות, ואמא חיה ואבא חי ואחים ואחיות חיים (ושניים מתים, אבל לפחות הם במקום טוב יותר) ושתי כלבות מהממות וחתול מקסים ואהבות ותחביבים ו..ואושר. ואני פשוט האדם הכי בר מזל בהסטוריה.

קיץ. 
קיץ וקיץ, ואני קוראת כל יום את הסיפור הכי מצחיק ומקסים ומתוק שנכתב מעולם, והוא נקרא "אלכסנדר והיום האיום ונורא ולא טוב בכלל" מאת ג'ודית ויורסט.
Tumblr_m4w1l6hejh1rubsv5o1_500_large
קיץ וקיץ וקיץ וקיץ וזין על העולם, כי אני פשוט מ א ו ש ר ת 
נכתב על ידי Professional Dreamer , 31/5/2012 20:02   בקטגוריות אמא, העט השחור, מחברת פרחים אהובה, משפחה, עכשיו טוב, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, שינוחו על משכבם בשלום, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)