לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כמה כיף


כמה כיף לי העבודות שהסתדרו לי פיקס, קפטן הוק שבא לי בול בזמן ובמקום המתאים, החברים שלי הכי טובים קטן ויעלי שאתמול ישבנו עד 4 בלילה בחביבי בר ושיחקנו נוור.
כמה כיף לי המכינה בשנה הבאה, הלשון שנגמר, הטיול לאיטליה-צרפת-הולנד שמגיע עוד כמה חודשים.
כמה כיף לי, אלוהים! כמה כיף.
ואמן שהכל יסתדר על הדרך הטובה ביותר עם הרסיטל, עם הקפטן, עם המשפחה והחברים. באמת אמן ואמן.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/1/2014 17:00   בקטגוריות קטן וקומפקטי, יעלית, התחלה, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבק פיות עממי


האוויר פה יפה כל כך! אני רוצה לצעוק אושר, לרוץ בצבעי הקשת ולנשק ילדות בבגדים משומשים בפינות השוק והעיר העתיקה בפה מלא מרשמלו ממתוק נהדר.


הקבר של רבין בן 18, מעניין אם חברים שלו ייקחו אותו לבר

didsomeonesaygeorgeharrison:<BR><BR>Robert aw &lt;3 
נכתב על ידי Professional Dreamer , 18/10/2013 20:58   בקטגוריות אמונה, פשוט לחיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חצאי נשיקות בטעם במבה


להתבלבל וליפול להתגלגל ולצחוק עד השמיים



נכתב על ידי Professional Dreamer , 31/5/2013 19:23   בקטגוריות פשוט לחיות, קטן וקומפקטי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קנאית


ואוהבת אנשים שמאמינים בחדי-קרן ובקשתות עשויות מקסם פיות וכריות ממולאות מרשמלו. אני אוהבת את הסרט פיטר פן כי הוא נהדר. אני אוהבת כשיש רוח חזקה שמרגישה כאילו היא תקח אותי למקומות רחוקים וירוקים עם שמיים תכלת ועננים עננים עננים.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 1/4/2013 14:13   בקטגוריות עכשיו טוב, פשוט לחיות, תקווה, תקופות מאושרות יותר, קטן וקומפקטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ורציתי לעלות גבוה


איפה שאנשים לא ישפטו אותי ואחד את השני. לקחת נשימה עמוקה ולראות את השמש, את הרקפות שפורחות עכשיו, שמלות בצהוב או אדום על ילדות עם שיער גלי. לקחת נשימה עמוקה, להריח את האושר שרודף אחריי ואני קצת עיוורת מדי בשביל להרגיש בו.
אני רוצה לקפוץ לשער קסום שייקח אותי למקום שהאוויר בו נוצץ ולכולם יש ריח של ורדים.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 27/1/2013 17:19   בקטגוריות פשוט לחיות, ציטוטים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בעכבות


אני רוצה שיהיה שלום עולמי, אם לא בין ארצות אז בתוכן.
נמאב לי ממריבות קטנות אנושיות ומטומטמות.

אני חושבת שכולם צריכים לעשות סקס עם מישהו ואז כולם ירגעו. אני חושבת שכולם צריכים להאזין למוסיקה שהם אוהבים ולשיר אותה בזיופים ושזה לא ישנה כלל.
אני חושבת שכולם צריכים להיות בשלום אחד עם השני ועם עצמם וכל החרטה הזאת.

כולם צריכים לעשות סקס עם מישהו. לדעתי.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 25/1/2013 15:25   בקטגוריות פשוט לחיות, סקס סמים ורונקנרול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שוקולד בשקיות ירוקות.

ודני.

ואנשים מרימים גבה על

איך שאני מתלבשת ושרה ברחוב באוטובוס לפעמים ורוקדת על פסי הרכבת.

על הבל פה אלכוהולי ועיניים אדומות ירוק.

 

הו, ירוק. כמה התגעגעתי.

לא סיפרתי לאף אחד, מבטיחה

 

Tumblr_lbgzk48zpb1qcqapqo1_500_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 23/1/2013 17:08   בקטגוריות דני, התמכרות, חסרת בטחון, פשוט לחיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תמר אומרת שבני אדם הם יצריים, ושצריך לזכור את זה, אחרת ניפול שוב ושוב וכולם ייפלו ואז לא יהיה מי שירים אותנו.


אני מתמכרת למר של האלכוהול ולעשן של הסיגריות ולתחושה שהם לא משקרים לי ולא אכפת להם מי אני וכי אני יכולה עכשיו כי אני עוד צעירה ועוד יש אנשים שרוצים אותי אז למה אני בעצם עם אותם אנשים כל הזמן וכי לא אכפת לי שיוותרו עליי כשמר לי בפה ואני קצת אוהבת אות המר הזה ואולי אפילו הרבה ואני מתרגלת אליו שוב ומתמסרת לקהות החושים שהוא מעניק לי ואוהבת לא להרגיש את הרגליים וללכת עקום וזה מצחיק ואני אוהבת את זה ואני משתגעת מהדבקות הזו של כולם בקרקע.

הלוואי שידעתי לעוף.



נכתב על ידי Professional Dreamer , 8/1/2013 10:08   בקטגוריות פשוט לחיות, התמכרות, התמסרות, התדרדרות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר "סוודרי" שכזה


מזג אוויר של סוודר ושוקו חם.

של חיבוק..של שירים מצברוח טוב.

של דפדוף באלבום ישן, חיוך נוסטלגי ומשפטים שמתחילים ב"זוכר כש".

החורף כאן, לגמרי. הגרביים סחוטות המים שלי מעידות על כך, וגם שיערי הרטוב.
שוב חורף, ומזג האוויר מתאים לסוודר ושוקו חם, לחיוך וחיבוק דובי אוהב.

Tumblr_menn65mpgr1rkrr5go1_1280_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 7/12/2012 13:14   בקטגוריות חורף, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, עכשיו טוב, פשוט לחיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואומרת הלבנה לעננים


טעם שפתיו כמו משכר

 

אני נאבדת בלהט שהוא משליט בי

 

כשהוא מחזיק בי ומלקק בצוואר.

 

עיניים נעצמות וגניחה

 

כמו נפלטת מעצמה.

 

 

נרדמת כשראשי מונח על חזהו,

מחוייכת ורגועה.

היינו רק שנינו,

חבוקים,

עורי החשוף מול שלו,

והוא מגן עליי ממשב רוח לילית שהגיח מחריץ בחלון.

 

אני אוהבת אותו

 


נכתב על ידי Professional Dreamer , 30/11/2012 13:43   בקטגוריות חורף, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, נשמע לי :), אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליום הזה יש טעם של שוקו עם מרשמלו


לקום בבוקר, להתמתח,

להריח את הגשם מהחריץ בחלון,
לחייך ולדעת שהחורף הגיע.

בחוץ קר ויפה,
 
בפנים חמים ונעים,

ויש אווירה של
עוגיות ו
מרק ו
דייסה

ואפילו ההסקה עובדת.


לקום עם רגל ימין, ולדעת שכל היום ימשיך כך.


Tumblr_md64jwlkyp1rp3hc5o1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 11/11/2012 16:24   בקטגוריות חורף, פשוט לחיות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על אנשים ועל חולות, על נשים בלי מקלחות


הרגשת ניצחון שוטפת אותי כשאני מזדקפת על פסגתו של הר, ושיערי מתקלח ברוח.
חיבה על הסובבים אותי, כשאנו סובבים את המדורה ושרים על סוזנה, מניחים ראש ויד זה אלה על אלה.
שעשוע כשהקפדניות יותר מתאמצות להביט בהשתקפותו של שיערן שלא נחפף ארבעה ימים דרך שלולית שנותרה מהשיטפון הלא צפוי אמש.
חיבור נהדר, כשברגעים של "אין לי כוח" חבר מושיט לי יד, ועוזר לי להמשיך ולטפס בעלייה.

הטיול הזה היה כל כך נהדר. הרגשת נינוחות ואהבה הציפה את כולנו, מדרבנת אותנו לעזור אחד לשני בדברים מלחתוך סלט לטיפוס הר ארדון הבלתי אפשרי כמעט, לגלגול השק"ש ב5 בבוקר לפני היציאה למסלול, לסתם חיבוק ללא מילים כשצריך.
אני מרגישה מחוברת לאנשים שהיו איתי. מחוברת בצורה חדשה לגמרי.
אנחנו באמת עלינו הרים יחד, יום אחר יום. ראינו אחד את השני ברגעי משבר, בסביבה לא מוכרת- בחול, ללא ציביליזציה, בלי מקלחת, בלי דברים קטנים כמו שוקולד וסיגריות.
אני לא יכולה באמת להסביר את הימים האחרונים. אני יכולה רק להגיד שחזרתי מאושרת. חזרתי גאה. בעצמי ובכל מי שהיה איתי.
זאת הייתה חוויה כל כך נהדרת...

הר ארדון:
הר סהרונים:
העלייה הצפונית מהמכתש למצפה:
נקודת תצפית 660:
קיר האמוניטים:
נכתב על ידי Professional Dreamer , 9/11/2012 10:09   בקטגוריות פשוט לחיות, תקופות מאושרות יותר, תמונות...כי ככה, שנייה להרגע, התחלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Banana Pancakes


רוגע


כשעם הרגעים הראשונים של מודעות בתחילתו של יום


אני שואפת אוויר ישראלי.


 


תה זעתר,


עיתון,


לחמנייה שאחי אפה אתמול,


מבט לנוף ירושלמי מוכר, מעודד


 


ותפילה חרישית


שכל הימים יתחילו כך


 






נכתב על ידי Professional Dreamer , 2/11/2012 11:47   בקטגוריות חורף, פשוט לחיות, תקופות מאושרות יותר, עכשיו טוב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רחוק מהעין, דוקר בלב


אני מלאת געגועים למקום חם ואוהב, מוכר ובטוח.

מלאת געגועים ל"מרחק הליכה", ל"קפיצה לרגע", ל"בוקר טוב" משותף.

מתגעגעת לנשיקת לילה טוב, וחיוך משגע.

לקימה לסאונד הסול הצפצפני של משאית ירוקה, אוספת את הריחות הירוקים מהרחוב.

מתגעגעת לכריעה תחת תיק עמוס מילים שנאמרו ושלא נאמרו עדיין.

מלאת געגועים לשיעורי "פעם" עם אילן, ןלנשימות של רבע שעה בין לבין.

מתגעגעת לארץ

 

Tumblr_mbsqzva41h1r8iv71o1_500_largeזאת אני, בבגדים של דודה שלי, בארצוץ הברית..:)

נכתב על ידי Professional Dreamer , 13/10/2012 19:25   בקטגוריות מחברת פרחים אהובה, פשוט לחיות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעיל, מגפיים, כובע צמר וקפה רותח..:)


מחכה לחורף...:)

Tumblr_m9mcy5rejd1r7498wo1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 31/8/2012 15:31   בקטגוריות ציפיות, פשוט לחיות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם הבוקר מעיר את הציפורים, או הציפורים את הבוקר?


כשהשמש מטפטפת עליי שיזוף במגעה החם והנעים דרך סורגי החלון הכחולים.
כשאני מעבירה אצבעות על גבו החשוף, עולה ויורד לפי קצב נשימותיו.
כשהסאונד היפהפה של ציפורים, מעירות את הבוקר בעדינות מופלאה ממלא את העולם.
כשחיוך בא לי בטבעיות על השפתיים, בלי להתאמץ.
כשכוס של קפה צונן מחכה לי על אדן החלון,

אז אין לי מה לעשות, אלא להיות הכי מאושרת שאפשר להיות!

Tumblr_lmhqnvgwxh1qcx6bfo1_500_large

"אין דבר משחרר יותר מן השמחה. היא מוציאה לחופשי את מוחך ומשרה עליו שלווה" &nbsp;-רבי נחמן מברסלב

נכתב על ידי Professional Dreamer , 17/8/2012 14:02   בקטגוריות מחברת פרחים אהובה, קטן וקומפקטי, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות, ציטוטים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פואטיקה בגרוש


כוכבים בשמיים, זוהרים בכסף על רקע שחור שכשהייתי קטנה, דמיינתי סגול.

מביטה אני באותם השמיים דרך חלון חדרך, אהובי.

שוכבת אני במיטתך, שואפת את ריחך מהכרית הרכה עליה הנחתי ראש, ומביטה בשמיים.

 

היופי זוהר ומנצנץ מולי, כמו כשעוצמים עיניים חזק.

אני אוהבת אותך, קטן. ולא יכולה לחכות שתחזור ותשים עליי יד, ואניח ראש על החזה שלך, החשוף,  

השרירי קצת הרבה, ולבן אפילו יותר. 

 

אני אוהבת אותך, קטן. אל תשכח לעולם.

Tumblr_m1o7v6xfdg1qg2xooo1_500_large

 

גם אם אני שכחתי.

 

נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/8/2012 20:05   בקטגוריות העט השחור, פשוט לחיות, פרפרים בבטן, עכשיו טוב, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, קטן וקומפקטי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסק זמן


נעים לי.
מזג האוויר נעים לי, השקט נעים לי, השיחה עם בבי נעימה לי, גור החתולים שישן עליי נעים לי, המשחק הרגוע עם צ'ופק נעים לי, המים המכים על עורפי במקלחת נעימים לי, והסאונד העדין של ציפורים נעים לי.

אני מרגישה שבת היום כמעט כמו פעם. שקט ורגוע, פסק זמן קטן מהחיים, רגע לנשום עמוק ולהתכונן לעוד שבוע עמוס דרמות, שיעורים, פקקים ולחץ, עם פסקי זמן קטנים לפעמים, כשקטן מחזיק לי את היד ואומר לי שהוא אוהב אותי. 
404791_299831646739992_815334994_n_large כל המקבל את הקיים בהבנה מאושר הוא. האושר נמצא בהישג יד ואין לחפשו במקום רחוק או אחר.
נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/7/2012 15:54   בקטגוריות מחברת פרחים אהובה, משפחה, עכשיו טוב, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, בבי, Chupeck, ציטוטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניסים ונפלאות


ארוחת שישי מהממת. שלווה ומהנה, הקטנים לא בבית, רק אני אחי הגדול וההורים. שתייה נעימה ללשון, וצחוק נעים לאוזן.

 

שבת שלום :)

 

 

(עוד 13 ימים הוא חוזר..אני ככ מתגעגעת אליו..שיעברו כבר השבועיים האלה, אוף!)

נכתב על ידי Professional Dreamer , 29/6/2012 23:36   בקטגוריות אמא, אבא, משפחה, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר ואושר :-)


בכיתי אתמול. בכיתי כל כך הרבה. ראיתי אותו, והוא חייך אליי חיוך מלא פירסינגים, פתח אליי עיניים אדומות ואז החיילת צעקה עליו שימשיך ללכת. ואני נשארתי שם, קפואה, בוהה בדמותו המגמגמת וצהובת השיער מתרחקת. הרגשתי הקלה ואכזבה בעת ובעונה אחת. רציתי שהוא ישאר וידבר איתי, ושלא אהיה סתם עוד אחת מנפגעות האונס שלו, של החייכן המניאק הזה.

בכיתי אתמול, כי המדריכה שלי, האהובה שלי, האביב שלי, עזבה. זהו. 
ובכיתי כי אבא שלי צפה מראש את היכשלותי בבגרות בהסטוריה, ובכיתי כי אמא הבריזה לי מהקפה שקבענו לטובת קפה עם אחותי, ובכיתי כי לשיז היה קשה וכי היא בכתה, ובכיתי כי לקטן וקומפקטי היה קשה, ובעיקר בכיתי כי התגעגעתי לבכות, וכי זה ניקה לי את הראש, וכי אחרי שהפסקתי, כאב הראש חלף ונשארה דממה, וישנתי. 
אחרי 4 ימים ללא שינה- ישנתי. 

בוקר עכשיו. וטוב לי, ואני מאושרת. אני מתרגשת קצת לקראת הנסיעה הערב בה אפגוש את סבו וסבתו של קטן. ואני שמחה שדודיי ובני הדודים שלי הגיעו ארצה בשלום, ואני מאושרת כי מחר כנראה ניסע לצפון, לבית החדש, לקהילה החדשה. 
בוקר עכשיו,

וטוב לי.



 Find your love, tell no lies  demi & selena.  Toutes les tailles | DSCN3047-1 | Flickr : partage de photos !

[noodly.co.uk]  bench, couple, happy, hugging, sitting, smiling - inspiring picture on Favim.com  Was is a dream.

Google Image Result for http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/9/28/128671061939820423.jpg  Happy little girl | Flickr - Photo Sharing!  obsessie
נכתב על ידי Professional Dreamer , 8/6/2012 10:47   בקטגוריות אמא, אבא, בלאגן, עכשיו טוב, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, תמונות...כי ככה, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)