לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כמה כיף


כמה כיף לי העבודות שהסתדרו לי פיקס, קפטן הוק שבא לי בול בזמן ובמקום המתאים, החברים שלי הכי טובים קטן ויעלי שאתמול ישבנו עד 4 בלילה בחביבי בר ושיחקנו נוור.
כמה כיף לי המכינה בשנה הבאה, הלשון שנגמר, הטיול לאיטליה-צרפת-הולנד שמגיע עוד כמה חודשים.
כמה כיף לי, אלוהים! כמה כיף.
ואמן שהכל יסתדר על הדרך הטובה ביותר עם הרסיטל, עם הקפטן, עם המשפחה והחברים. באמת אמן ואמן.


נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/1/2014 17:00   בקטגוריות קטן וקומפקטי, יעלית, התחלה, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רשמי עם הסתייגויות


אני ממש מאושרת ויכולה רק לקוות שגם הוא..
הלוואי ונהיה חזקים ונחזיק להמוןהמון גם כשילך וגם כשאלך ושנתאהב למרות הקשיים ושיהיה טוב.
הלואי שיאהב אותי..


נכתב על ידי Professional Dreamer , 19/7/2013 11:42   בקטגוריות שירי הלל, תקווה, פחד, פרפרים בבטן  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שירי הלל


לידי ואז ליטופים ואז ידיים ואז לילה טוב ונשיקה בלחי. הוא הלך אבל נשארה לי בבטן נפלאות של התחלה, ואני רק יכולה להתפלל ולקוות שיצא מזה משהו מקסים ומדהים שנזכור הוא ואני יחד לשנים ארוכות.

אני כל כך רוצה כל כך חזק שאני לא ישנה ולא אכפת לי הצום- הוא עובר לי בקלות. גם אם זה סתם שיגעון של רגע ומה שהיה אתמול נגמר אתמול, אני ארקוד למוזיקה של הרגע הזה עד שיתקפלו לי הרגליים ואתלה על הריצפה באפיסת כוחות.




Good morning.
נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/7/2013 15:25   בקטגוריות שירי הלל, התחלה, התמסרות, פרפרים בבטן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואומרת הלבנה לעננים


טעם שפתיו כמו משכר

 

אני נאבדת בלהט שהוא משליט בי

 

כשהוא מחזיק בי ומלקק בצוואר.

 

עיניים נעצמות וגניחה

 

כמו נפלטת מעצמה.

 

 

נרדמת כשראשי מונח על חזהו,

מחוייכת ורגועה.

היינו רק שנינו,

חבוקים,

עורי החשוף מול שלו,

והוא מגן עליי ממשב רוח לילית שהגיח מחריץ בחלון.

 

אני אוהבת אותו

 


נכתב על ידי Professional Dreamer , 30/11/2012 13:43   בקטגוריות חורף, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, נשמע לי :), אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אוהבת אותו הכי שאפשר לאהוב בן אדם. אולי יותר. כנראה יותר.


הוא העושר שלי.
החיוכים שלו, 
המבטים שלו,
הידיים שלו החזקות, לבנות ושריריות, מהממות.
הטוב שלו, 
האופטימיות שלא נגמרת שלו,
הרגשת הביטחון שהוא נותן לי,
המתיקות והחמידות שלו,
האמירות הקטנות שעושות לי את היום,
חיבוק קצר שמשנה את הכל כל פעם מחדש,
האושר שהוא גורם לי.
אם הייתי צריכה להסביר למישהו את המשמעות של המילה "עושר", 
הייתי מפגישה אותו ואת קטן לשבוע.

אהבה, אתה הסוכרייה הכי טעימה, מקלחת חמה אחרי יום גשום, הדובדבן שבקצפת,
החיוך הכי יפה עם השיניים הכי לבנות, 
ההרגשה הכי נעימה,
והדבר הכי מדהים שאפשר שיהיה שלי.

אני אסירת תודה עליך.
מזל טוב♥

Luckyoptimist.com-hearts_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 22/8/2012 19:14   בקטגוריות פרפרים בבטן, קטן וקומפקטי, עכשיו טוב, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, תקופות מאושרות יותר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים אני לא בטוחה כמה זה טוב ובריא לי


מצב רוח טוב זה דבר שבא והולך, במיוחד לאנשים כמוני.
אני לא אגדיר את עצמי מעבר לזאת, כי אני לא בטוחה עד כמה זה קריטי.

מחשבות טובות יש לי תמיד, אך לפעמים קשה לי להתרכז בהן.
מחשבות זה דבר כמעט מוחשי בשבילי, ואני חושבת הרבה. לפעמים אני לא בטוחה כמה זה טוב ובריא לי.

מאז ומתמיד אומרים לי שפרפרים זו הרגשה שחווים עקב עונג, אבל לפעמים, כמו אתמול וקצת עכשיו, אני חושבת על משהו, ומרגישה הרגשה של פרפרים בבטן, ואחריהם מן סוג של בחילה ריקנית שכזו. הרגשה רעה, נטו. כאילו אין דבר בעולם שיכול לשמח אותי כל עוד המחשבה מדגדגת לי במוח.
הבעיה היא, שלרוב מחשבות כאלה באות עקב שחת טלפון ממישהו רחוק מכאן, או עקב דבר מה שאני רואה שקרוב ללבי. ואלה בדיוק סוג הדברים שנוטים להדהד במחשבות במשך זמן מה..
והפרפרים הרעים אוכלים אותי כמעט.

הגורמים לפרפרים שכאלו משתנים בערך פעם בחודש, והם חד משמעים כמעט (לא הגיוני, אני יודעת).
קשה לי מאוד להסביר את זה, אבל כרגע, חמישים אחוז בערך מהגורמים, הם דברים שהוא עושה (אולי קצת יותר. אולי בשמונה חודשים האחרונים לא היה גורם שאינו הוא), לרוב בחברת אנשים.
זה קרה אתמול, וזה קורה עכשיו.
ודרך ההתמודדות שלי בד"כ, היא שיחה או התמקדות בגורם.
זה בעייתי כרגע

Tumblr_lnxrjdplsy1qg20oto1_500_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 20/8/2012 19:36   בקטגוריות Tears and sadness, אעא!, בלבול, הממ.., פרפרים בבטן, קטן וקומפקטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם הבוקר מעיר את הציפורים, או הציפורים את הבוקר?


כשהשמש מטפטפת עליי שיזוף במגעה החם והנעים דרך סורגי החלון הכחולים.
כשאני מעבירה אצבעות על גבו החשוף, עולה ויורד לפי קצב נשימותיו.
כשהסאונד היפהפה של ציפורים, מעירות את הבוקר בעדינות מופלאה ממלא את העולם.
כשחיוך בא לי בטבעיות על השפתיים, בלי להתאמץ.
כשכוס של קפה צונן מחכה לי על אדן החלון,

אז אין לי מה לעשות, אלא להיות הכי מאושרת שאפשר להיות!

Tumblr_lmhqnvgwxh1qcx6bfo1_500_large

"אין דבר משחרר יותר מן השמחה. היא מוציאה לחופשי את מוחך ומשרה עליו שלווה" &nbsp;-רבי נחמן מברסלב

נכתב על ידי Professional Dreamer , 17/8/2012 14:02   בקטגוריות מחברת פרחים אהובה, קטן וקומפקטי, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות, ציטוטים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פואטיקה בגרוש


כוכבים בשמיים, זוהרים בכסף על רקע שחור שכשהייתי קטנה, דמיינתי סגול.

מביטה אני באותם השמיים דרך חלון חדרך, אהובי.

שוכבת אני במיטתך, שואפת את ריחך מהכרית הרכה עליה הנחתי ראש, ומביטה בשמיים.

 

היופי זוהר ומנצנץ מולי, כמו כשעוצמים עיניים חזק.

אני אוהבת אותך, קטן. ולא יכולה לחכות שתחזור ותשים עליי יד, ואניח ראש על החזה שלך, החשוף,  

השרירי קצת הרבה, ולבן אפילו יותר. 

 

אני אוהבת אותך, קטן. אל תשכח לעולם.

Tumblr_m1o7v6xfdg1qg2xooo1_500_large

 

גם אם אני שכחתי.

 

נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/8/2012 20:05   בקטגוריות העט השחור, פשוט לחיות, פרפרים בבטן, עכשיו טוב, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, קטן וקומפקטי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בהצלחה לי


מחר הופעה.

מתחשק לי לפעמים לשמור את הקול שלי לעצמי, למקלחת ולמברשת השיער, איפה שאיש אינו שומע.

421777_215628348535433_100002648084993_387635_1247221617_n_large
אני די לא מתה על אי הביטחון שלי בעצמי...
נכתב על ידי Professional Dreamer , 21/7/2012 17:24   בקטגוריות פרפרים בבטן, מוזיקאית קטנה, שנייה להרגע  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ינשופים


ערה בלילות, ישנה בימים.

426551_316474078408926_1682967756_n_largeTumblr I've Been HappyCute Baby Owl Iphone 4 Covers from Zazzle.comAccessories...2 Fotos de portadacute colourful owls fabric Robert Kaufman kawaii - Owl Fabric - Fabric - kawaii shop modeS4uGUSSTOYS | Invisible monster The Fall is comingקטן חוזר עוד 5 ימים..:)
נכתב על ידי Professional Dreamer , 7/7/2012 13:21   בקטגוריות פרפרים בבטן, קטן וקומפקטי, תמונות...כי ככה, שנייה להרגע  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Wish me luck


אודישן היום.

אלוהים, תעשה שיצליח לי, בבקשה..

Tumblr_lxc4r2jupx1qe4t4to1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 18/6/2012 13:36   בקטגוריות הממ.., פרפרים בבטן  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)