לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: , !. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אושר "סוודרי" שכזה


מזג אוויר של סוודר ושוקו חם.

של חיבוק..של שירים מצברוח טוב.

של דפדוף באלבום ישן, חיוך נוסטלגי ומשפטים שמתחילים ב"זוכר כש".

החורף כאן, לגמרי. הגרביים סחוטות המים שלי מעידות על כך, וגם שיערי הרטוב.
שוב חורף, ומזג האוויר מתאים לסוודר ושוקו חם, לחיוך וחיבוק דובי אוהב.

Tumblr_menn65mpgr1rkrr5go1_1280_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 7/12/2012 13:14   בקטגוריות חורף, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, עכשיו טוב, פשוט לחיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואומרת הלבנה לעננים


טעם שפתיו כמו משכר

 

אני נאבדת בלהט שהוא משליט בי

 

כשהוא מחזיק בי ומלקק בצוואר.

 

עיניים נעצמות וגניחה

 

כמו נפלטת מעצמה.

 

 

נרדמת כשראשי מונח על חזהו,

מחוייכת ורגועה.

היינו רק שנינו,

חבוקים,

עורי החשוף מול שלו,

והוא מגן עליי ממשב רוח לילית שהגיח מחריץ בחלון.

 

אני אוהבת אותו

 


נכתב על ידי Professional Dreamer , 30/11/2012 13:43   בקטגוריות חורף, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, נשמע לי :), אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רומנטיקה עדינה


היא צוחקת, והוא מנשק לה את המצח. שולח יד לאחוז בשלה, והיא מרחיקה אותה, משחקת "תופסת ידיים".
הוא מדגדג אותה, והיא מתחילה לרוץ, הוא רץ אחריה, תופס אותה מאחור ומרים אותה באוויר. היא מנשקת אותו חזק, ומחבקת אותו.
הם מתיישבים שוב, והיא מעסה את כתפיו. 

והוא מחייך את החיוך הכי מאושר
Tumblr_lzk1mljc9g1qhkcuho1_400_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 4/9/2012 13:28   בקטגוריות כשיש לי מחברת ועט ביד, הממ.., עכשיו טוב, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, שאינו אני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אוהבת אותו הכי שאפשר לאהוב בן אדם. אולי יותר. כנראה יותר.


הוא העושר שלי.
החיוכים שלו, 
המבטים שלו,
הידיים שלו החזקות, לבנות ושריריות, מהממות.
הטוב שלו, 
האופטימיות שלא נגמרת שלו,
הרגשת הביטחון שהוא נותן לי,
המתיקות והחמידות שלו,
האמירות הקטנות שעושות לי את היום,
חיבוק קצר שמשנה את הכל כל פעם מחדש,
האושר שהוא גורם לי.
אם הייתי צריכה להסביר למישהו את המשמעות של המילה "עושר", 
הייתי מפגישה אותו ואת קטן לשבוע.

אהבה, אתה הסוכרייה הכי טעימה, מקלחת חמה אחרי יום גשום, הדובדבן שבקצפת,
החיוך הכי יפה עם השיניים הכי לבנות, 
ההרגשה הכי נעימה,
והדבר הכי מדהים שאפשר שיהיה שלי.

אני אסירת תודה עליך.
מזל טוב♥

Luckyoptimist.com-hearts_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 22/8/2012 19:14   בקטגוריות פרפרים בבטן, קטן וקומפקטי, עכשיו טוב, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, תקופות מאושרות יותר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פואטיקה בגרוש


כוכבים בשמיים, זוהרים בכסף על רקע שחור שכשהייתי קטנה, דמיינתי סגול.

מביטה אני באותם השמיים דרך חלון חדרך, אהובי.

שוכבת אני במיטתך, שואפת את ריחך מהכרית הרכה עליה הנחתי ראש, ומביטה בשמיים.

 

היופי זוהר ומנצנץ מולי, כמו כשעוצמים עיניים חזק.

אני אוהבת אותך, קטן. ולא יכולה לחכות שתחזור ותשים עליי יד, ואניח ראש על החזה שלך, החשוף,  

השרירי קצת הרבה, ולבן אפילו יותר. 

 

אני אוהבת אותך, קטן. אל תשכח לעולם.

Tumblr_m1o7v6xfdg1qg2xooo1_500_large

 

גם אם אני שכחתי.

 

נכתב על ידי Professional Dreamer , 16/8/2012 20:05   בקטגוריות העט השחור, פשוט לחיות, פרפרים בבטן, עכשיו טוב, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, קטן וקומפקטי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיצה קשקושית


"כשיש המון פיצות במלא מלא מלא מלא מלא טעמים, ואז מרוב הפיצה אתה לא מסוגל כבר לבחור אחת שאתה רוצה מרוב הסוגים, וכל המוח שלך מתמלא בקשקושים שכזה 'אני רוצה את הפיצה הזאת, לא! את זאת ואת זאת ואת זאת' ואז בגלל זה קוראים לזה פיצה קשקושית!"

- ילד חמוד במיוחד עליו שמרתי הבוקר :)

Tumblr_m7q8i1yjuq1qje0q4o1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 13/8/2012 12:22   בקטגוריות העט השחור, כשיש לי מחברת ועט ביד, מחברת פרחים אהובה, ציטוטים, , עובדת לפעמים , , תקופות מאושרות יותר, מתוק מתוק, זה טעם החיים!  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)