לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הקדשה


ביקרתי את הים אתמול. הוא בירך אותי בליטופי גלים קרירים על כפות הרגליים, שבלעו לאטם גם את הג'ינס וכל רסיס של עצב שהיה חבוי בי.
ירד גשם על כל הלילה ברח' קצנלסון ההוא, זה שבירושלים. כולנו הישנים נבלענו בחורף ושיחקנו עם שדוניו בחלומותינו.
טיול הבוקר בין העלים היבשים הרטובים שיכולתי לראות את עכבות הפיות מנצנצות עליהם מלאה אותי צמרמורות בצורת חיוכים.


כיף לי עד שד עצמותיי, אני מבטיחה. מצב הרוח שלי טוב ואני מחייכת.



נכתב על ידי Professional Dreamer , 6/12/2013 16:30   בקטגוריות אמונה, חורף, מחברת פרחים אהובה, עכשיו טוב, שירי הלל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתלחלחת


כי זה מה שקורה שמשתינים עליך.


peace-love-hippieness:

want this on a poster
נכתב על ידי Professional Dreamer , 18/2/2013 20:50   בקטגוריות אעא!, חורף, משפחה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספלים כמו של סבתא


שיעור נהיגה שלישי עבר בהצלחה. המורה החמיא לי המון ואמר שאני תופסת מהר, פוש קטן לאגו.

לא הרגשתי ככ טוב אחרי השיעור, ועם הזמן זה נהיה ממש גרוע, עם חום ובכי..ובעיקר אכזבה.
אבא היה מקסים, כיסה אותי והביא לי תרופות ומים פושרים כמו שביקשתי. הוא נלחץ והתקשר לרופאה ולקופ"ח, וזה שימח אותי לראות כמה אכפת לו.
כבר 4 שנים לא הייתי חולה, אבל החורף הזה חליתי עכשיו פעם שנייה כבר, הו וול.

עקב המחלה שלי, הגעתי למסקנה שככ הרבה יותר כיף לשתות שוקו מספלים יפים.

Tumblr_lv64pjdnwh1qc144qo1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 1/2/2013 08:55   בקטגוריות אבא, חורף, קטן וקומפקטי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כלובים וגדרות


כלבה.
מסדרת את השיער הכי יפה כדי שהוא (לא הוא שלך,הוא השני) יסתכל ויחשוב אולי ש..

הוא כתב לה ש"אם אפשר לשחק לך ב..?" כולם התעצבנו אבל אני קצת קינאתי.
אני מתגעגעת להתחלה הזאת של דברים
זה כמו להיות אסטרונאוט ולעוף לחלל.
הייתי רוצה לדעת לעוף. ולעשות קעקוע. ופירסינג בשפה תחתונה, וללבוש מחוך, ולהיות רזה ויפה.
הייתי רוצה לרוץ מהר כמו החיים, ככ מהר, שתנצנץ לי תקווה בעיניים שאולי אשיג אותם.
חבל שאני קצת מגושמת ולא קושרת את השרוכים, וחבל שאני מנומסת מדי וכשזקן חצוף אומר לי לקשור את הנעליים אני עושה את זה
אפילו ש
אני לא רוצה בכלל
ואני אוהבת לרוץ ושהנעליים נופלות ונשארות מאחוריי ואני רצה ורצה ו
קורעת חורים בגרביים עם נקודות ש
אמא נתנה לי ליום הולדת שנה שעברה.

חשבתי שאולי לדבר עם דני יעזור
אבל אלוהים שלה כמעט צעק עליי לא לעשות את זה.
124178990_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 2/1/2013 18:38   בקטגוריות חורף  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר "סוודרי" שכזה


מזג אוויר של סוודר ושוקו חם.

של חיבוק..של שירים מצברוח טוב.

של דפדוף באלבום ישן, חיוך נוסטלגי ומשפטים שמתחילים ב"זוכר כש".

החורף כאן, לגמרי. הגרביים סחוטות המים שלי מעידות על כך, וגם שיערי הרטוב.
שוב חורף, ומזג האוויר מתאים לסוודר ושוקו חם, לחיוך וחיבוק דובי אוהב.

Tumblr_menn65mpgr1rkrr5go1_1280_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 7/12/2012 13:14   בקטגוריות חורף, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, עכשיו טוב, פשוט לחיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואומרת הלבנה לעננים


טעם שפתיו כמו משכר

 

אני נאבדת בלהט שהוא משליט בי

 

כשהוא מחזיק בי ומלקק בצוואר.

 

עיניים נעצמות וגניחה

 

כמו נפלטת מעצמה.

 

 

נרדמת כשראשי מונח על חזהו,

מחוייכת ורגועה.

היינו רק שנינו,

חבוקים,

עורי החשוף מול שלו,

והוא מגן עליי ממשב רוח לילית שהגיח מחריץ בחלון.

 

אני אוהבת אותו

 


נכתב על ידי Professional Dreamer , 30/11/2012 13:43   בקטגוריות חורף, מתוק מתוק, זה טעם החיים!, עכשיו טוב, פרפרים בבטן, פשוט לחיות, קטן וקומפקטי, נשמע לי :), אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים של חורף


החורף מחבק את ירושלים,
מטפטף בכיות אליליות ברחוב
כדי לשמח את הילדים בדרכם לגן,
נעולים בגומי רפתות* בצבעים.

שמש של חורף נושקת לטיפה
לשבריר שנייה ו
יוצרת קשת.
הנעולים הקטנים יביטו ויחייכו,
כי הם קטנים ונעולים ויש קשת.

עלי זהב יינשרו מהעצים,
ידמו את העיר לאגדה
וכל בית ארמון,
והמחויכים הקטנים נסיכות ונסיכים הם.

החורף קורן את קסמיו,
משתקף בדברים קטנים, יומיומיים
והוא מביט בי בלי למצמץ
בעיניים שלו הכחולות,
ואני מרגישה אותו מכל הכיוונים.

המורה ללשון ביקשה לתאר דמות.
בחרתי לתאר את קטן,
וזה מה יצא.
קטן הוא הבנאדם הכי חורף שאני מכירה..:)

שיהיה חורף נעים!!
26173395_large
*גומי רפתות- מגפי גומי

שבת שלום~! :)
נכתב על ידי Professional Dreamer , 23/11/2012 17:52   בקטגוריות העט השחור, מחברת פרחים אהובה, עכשיו טוב, קטן וקומפקטי, חורף  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליום הזה יש טעם של שוקו עם מרשמלו


לקום בבוקר, להתמתח,

להריח את הגשם מהחריץ בחלון,
לחייך ולדעת שהחורף הגיע.

בחוץ קר ויפה,
 
בפנים חמים ונעים,

ויש אווירה של
עוגיות ו
מרק ו
דייסה

ואפילו ההסקה עובדת.


לקום עם רגל ימין, ולדעת שכל היום ימשיך כך.


Tumblr_md64jwlkyp1rp3hc5o1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 11/11/2012 16:24   בקטגוריות חורף, פשוט לחיות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Banana Pancakes


רוגע


כשעם הרגעים הראשונים של מודעות בתחילתו של יום


אני שואפת אוויר ישראלי.


 


תה זעתר,


עיתון,


לחמנייה שאחי אפה אתמול,


מבט לנוף ירושלמי מוכר, מעודד


 


ותפילה חרישית


שכל הימים יתחילו כך


 






נכתב על ידי Professional Dreamer , 2/11/2012 11:47   בקטגוריות חורף, פשוט לחיות, תקופות מאושרות יותר, עכשיו טוב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתחרפת (Winterizing)


ירדו שלגים קטנים הבוקר. הם לא טיפסו לי על הצעיף או הכובע, ולא עצרו אף לא לרגעון הקטן ביותר על האדמה.

אבל הם רקדו את ריקוד העליז שלהם, מברכים ביום טוב את הערים בשעות הקטנות של הלילה.

Tumblr_lvmqnwdwxk1r4an6zo1_500_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 14/10/2012 18:05   בקטגוריות חורף, מחברת פרחים אהובה, עכשיו טוב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)