לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קח את הנשיקה ושמור אותה בכיס.


אני מילה גסה. אני חושבת;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לבד ביחד


"כל מי שמגיע לחקירה פשוט אומר 'מושי נתן לי' זה פשוט מן.מכסה את הכל כזה"
מושי. רק אמירת השם גורמת צמרמורת.
"זה כזה מן- הוא הכריח אותי! הוא דחף לי את זה בכוח! באמת! חחח"
סתום. לך הוא לא דחף בכוח. אותך הוא לא הכריח כלום. תהיה בשקט. "משנים נושא."
"מושי..מושי..מושי..חח סתם. תכלס הייתי חבר שלו לפני שהוא נהיה קוקו. כזה ילד דפוק"
"אתה יכול בבקשה להחליף נושא!"
"מה אכפת לך שאני מדבר על מושי? אין לו שום קשר אלייך"
התכווצות. "בבקשה פשוט...די"

הקשר שיש לו אליי (למעוניינים מביניכם) הוא זה:
 http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=778918&blogcode=12931375

cavetocanvas:<BR><BR>Edward S. Curtis, Weasel Tail—Piegan, c. 1900<BR>
נכתב על ידי Professional Dreamer , 17/6/2013 22:42   בקטגוריות חסרת בטחון, שונאת, בנזונה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עננים ורודים


יש לי מחשבה צפופה, אבל אני לא חושבת כלום.
אני רק לובשת ג'קט ג'ינס דהוי ומקווה שמישהו יסתכל עליי ויחשוב מחשבות דהויות פחות.






אם הייתי פרפר, היה לי יותר טוב?




נכתב על ידי Professional Dreamer , 9/3/2013 17:56   בקטגוריות אבא, בלאגן, חסרת בטחון, לבד?, קטן וקומפקטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בעכבות לב


ראיתי היום את סרטי הגמר של הבוגרים.
אם זה לא היה בכתב, אולי הייתי מוחאת כפיים לאות כבוד- כי הם היו מצוינים. אבל זה כן בכתב, אז אנסה להביע רגשות במילים ולא במחוות נדושות כמו מחיאת כפיים.

הרגשתי ככ הרבה-הסרט "אריה" תפס אותי לא מוכנה. 
בסרט מסופר על חלק מחייו של לב, תלמיד שמינית מוכר בקרב הנוער הירושלמי בסה"כ, ולי בעיקר מוכר כאקס של חברה. הסרט הוא דוקומנטרי, ובתחילתו לב מספר על חלקים שהיו קשים יותר ופחות בחייו החסרים באב. בהמשך הסרט- לב נוסע עם הבמאי והצלם לפגוש את אביו לראשונה (באמתבאמת.לא מבוים).
זה תקציר שטחי של רגשות עזים שעוטפים ב8 הדקות של הצפייה בו.
אני יכולה לומר שללב יש קול נמוך, ושהצוות עשה עבודה נהדרת על הפקת סאונד. הצלילים והמוזיקה ששמו התאימו להפליא. וזהו, כי את הצילום לא הצלחתי לראות דרך מסך דמעות מזדיינות שלא הפסיקו לרדת.
קינאתי בלב, ולרגע רציתי לדבר אתו, לחלוק אתו מילים שלבטח שמע כבר, כי כולנו בארץ מדברים עברית. לרגע רצתי שיביט בי, בי חסרת האב שאיש לא מביט בה כי איש לא יודע.

 אני מעריצה אותו על האומץ לפגוש את אביו, ויודעת שלי אין את אותו האומץ לפגוש את שלי.

kicker-of-elves:<BR><BR>girl in Shimshal, Upper Hunza National Geographic November 1975<BR>Sabrina and Roland Michaud <BR>
נכתב על ידי Professional Dreamer , 5/3/2013 21:27   בקטגוריות אבא, חסרת בטחון, פחד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המנצחים כותבים הסטוריה, לא הגיבורים


לא שזה משנה לי, כי אני לא גיבורה ולא מנצחת

הו, וול
לפחות יש לי סקס קבוע דברים שמעלים לי חיוך
נכתב על ידי Professional Dreamer , 22/2/2013 19:32   בקטגוריות ציטוטים, סקס סמים ורונקנרול, חסרת בטחון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ריחות בעמק רפאים


אני מרגישה שאני הולכת ברחוב שלא נגמר.
כל צעד כל העולם משתנה..הריח, המראות, הקולות.
והריח ככ חזק, הוא צורב לי את הריאות. אני לא יכולה לנשום ככ הרבה..כולם דוחפים לי אוויר אל הריאות, ואין לי זמן לנשוף, לשחרר ולהוציא. וזה נאגר, וכולם שוכחים (ואני שוכחת) שאני מעשנת כבר כמעט 5 שנים..

אני מרגישה שחציתי כביש ולא הסתכלתי, ואוטו כחול וגדול דרס אותי, ונשארו ממני חתיכות. זה כנראה קרה מזמן, כי כבר שנים אני מנסה להרכיב את הפאזל הזה. אמרו לי שבסוף תצא תמונה שהיא אני, אבל אני לא יודעת..אני באמת לא.
אני ככ עייפה כבר.

אני רוצה משקפת להסתכל דרכה על העולם. לראות הכל צבעוני ואולי מעט על העוקם. לפתוח את הראש לחשיבה יצירתית


נכתב על ידי Professional Dreamer , 5/2/2013 20:39   בקטגוריות התדרדרות, חסרת בטחון  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שוקולד בשקיות ירוקות.

ודני.

ואנשים מרימים גבה על

איך שאני מתלבשת ושרה ברחוב באוטובוס לפעמים ורוקדת על פסי הרכבת.

על הבל פה אלכוהולי ועיניים אדומות ירוק.

 

הו, ירוק. כמה התגעגעתי.

לא סיפרתי לאף אחד, מבטיחה

 

Tumblr_lbgzk48zpb1qcqapqo1_500_large

נכתב על ידי Professional Dreamer , 23/1/2013 17:08   בקטגוריות דני, התמכרות, חסרת בטחון, פשוט לחיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבוגרת טובה


והיא אמרה לי

שאני מהאנשים הבודדים שהיא חושבת ש

יהיו "מבוגרים טובים".

Tumblr_lvnchprvzs1qbyo48o1_500_large
נכתב על ידי Professional Dreamer , 28/12/2012 16:50   בקטגוריות חסרת בטחון, תקווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי


אולי אם הייתי נראית קצת אחרת,

רזה או

אולי ג'ינג'ית ו
מנומשת.

235031674273345358_aw7iorva_c_large האם הייתי אוהבת את עצמי אז?
נכתב על ידי Professional Dreamer , 15/12/2012 21:55   בקטגוריות לבד?, פחד, חסרת בטחון  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Professional Dreamer

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProfessional Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Professional Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)